Laffer skrev:Dialog - har det nogen konsekvens? Synes ikke dialog træet virker særlig godt implementeret
Passive missioner? Når man får et nyt våben får man nogle udfordringer, kan det virkelig passe at de skal aktiveres for at man "klare" dem?
Erroneus skrev:Laffer skrev:Dialog - har det nogen konsekvens? Synes ikke dialog træet virker særlig godt implementeret
Passive missioner? Når man får et nyt våben får man nogle udfordringer, kan det virkelig passe at de skal aktiveres for at man "klare" dem?
Ser ikke ud til at dialog har det store at sige nej. Det betyder tilgengæld man ikke misser ting, fordi man pisser nogle af, men det er ikke særligt dybt på den del nej.
Passive missioner og våben? Den skal du måske lige forklare igen.
Vreki skrev:Erroneus skrev:Laffer skrev:Dialog - har det nogen konsekvens? Synes ikke dialog træet virker særlig godt implementeret
Passive missioner? Når man får et nyt våben får man nogle udfordringer, kan det virkelig passe at de skal aktiveres for at man "klare" dem?
Ser ikke ud til at dialog har det store at sige nej. Det betyder tilgengæld man ikke misser ting, fordi man pisser nogle af, men det er ikke særligt dybt på den del nej.
Passive missioner og våben? Den skal du måske lige forklare igen.
Tutorials. Hver gang du får et nyt våben kommer der også en tutorial quest som lærer dig lidt om det.
F.eks. "Skyd 15 panserplader af maskiner"
BingoDK skrev:Synes godt nok det er synd at hele dialog-delen er så vag, både det med de forskellige valgmuligheder, men scener med dialog virker bare så tyndt og trækker et ellers fantastisk spil ned.
Er jeg den eneste, der på et bestemt tidspunkt i spillet, tænker "AAAAAH, det er sådan det hænger sammen?" Jeg synes man går meget og gætter indtil ALT nærmest falder på plads.
I øvrigt et af de bedste spil, jeg har sat i maskinen i lang tid - nu skal der jagtes Platin.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 158 gæster