Forum

Horizon Zero Dawn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Rasbred » søn 05 mar 2017 08:57

Cena skrev:Der er ingen missable trofæer i spillet i følge flere trophy hunters. Så intet at bekymre sig om :)

Jeg elsker også det spil her. Har lige klaret den vildeste story mission med den vildeste slutning. Kan slet ikke vente med at spille mere! Er lvl 35 nu :)


Synes jeg har læst den trophy med allies kan misses hvis man ikke svarer "hjerte" de gange man kan....

https://www.truetrophies.com/t165220/al ... ned-trophy
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » søn 05 mar 2017 09:06

Rasbred skrev:
Cena skrev:Der er ingen missable trofæer i spillet i følge flere trophy hunters. Så intet at bekymre sig om :)

Jeg elsker også det spil her. Har lige klaret den vildeste story mission med den vildeste slutning. Kan slet ikke vente med at spille mere! Er lvl 35 nu :)


Synes jeg har læst den trophy med allies kan misses hvis man ikke svarer "hjerte" de gange man kan....

https://www.truetrophies.com/t165220/al ... ned-trophy


Inde på PlayStationtrophies har en skrevet til guirilla games og de havde svaret den ikke var missable. Har endnu ikke læst om nogen som ikke har fået den :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Xainz » søn 05 mar 2017 09:23

Tak for jeres svar :) Jeg kommer helt sikkert til at give spillet en chance :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » søn 05 mar 2017 10:14

Elsker at tage billeder her i.

Her har i nogle stykker af de mange som jeg allerede har taget.

Måske lille spoilers men det er meget lille så og ikke noget historie mæssigt

http://imgur.com/pEBynIx
http://imgur.com/GX1MwZm
http://imgur.com/8Hzf8Fz
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Rasbred » søn 05 mar 2017 12:11

Cena skrev:
Rasbred skrev:
Cena skrev:Der er ingen missable trofæer i spillet i følge flere trophy hunters. Så intet at bekymre sig om :)

Jeg elsker også det spil her. Har lige klaret den vildeste story mission med den vildeste slutning. Kan slet ikke vente med at spille mere! Er lvl 35 nu :)


Synes jeg har læst den trophy med allies kan misses hvis man ikke svarer "hjerte" de gange man kan....

https://www.truetrophies.com/t165220/al ... ned-trophy


Inde på PlayStationtrophies har en skrevet til guirilla games og de havde svaret den ikke var missable. Har endnu ikke læst om nogen som ikke har fået den :)


Fedt nok. Jeg er ca. 30 timer inde i spillet og har 50% completion.

Er lige kommet til meridian. Er level 35.

Det er satme et fantastisk spil!!!!! :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf TheGodFatherDK » søn 05 mar 2017 13:15

Cena skrev:Well - Hver sin smag :) Personligt er det her et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet og der skal virkelig komme overraskelser i løbet af året hvis ikke det her skal blive mit GOTY :)


Lige præcis hver sin smag. Jeg tror bare køre død i RPG spil for tiden. ;)
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Allanb » søn 05 mar 2017 13:21

TheGodFatherDK skrev:
Cena skrev:Well - Hver sin smag :) Personligt er det her et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet og der skal virkelig komme overraskelser i løbet af året hvis ikke det her skal blive mit GOTY :)


Lige præcis hver sin smag. Jeg tror bare køre død i RPG spil for tiden. ;)


Du er bestem ikke ene om at syntes det er kedeligt.. jeg har allerede solgt mit igen efter at holdt ud i 6 timer..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » søn 05 mar 2017 13:35

Jeg sidder vist for øjeblikket på level 17 og 18% fuldført. Ingen anelse om hvor mange timer jeg har lagt i det, det kan nok ikke være mere end en 10-15 stykker.
Hvilket bekymrer mig lidt, jeg syntes det går alt for stærkt selv om jeg bruger meget tid på bare at fjolle rundt. :D

Hvad gør i egenligt med Outfits? Jeg har købt stealth-udgaven, men jeg overvejer om jeg skal købe et reserve til når snigmordsplanerne eksploderer i fjæset på mig.
Enten all-round udgaven eller den med melee resistens.

Kan man bare pause og skifte tøj midt i kampen?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » søn 05 mar 2017 14:08

jeg købte et outfit i Merdian som jeg har brugt lige indtil nu hvor jeg har unlocket special armor. Kiggede ikke på stats - tog bare det der var fedest og smed mods på og jeg har ikke haft problemer i hverken kampe eller med stealth :)

Jeg er pt på 33 timer og omkring 50% completion. Jeg er meget langt i historien men mangler en masse side missioner, samt bandit camps, currupted areas og en masse collectibles. Så jeg har stadig mange timer igen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf MrGlennDK » søn 05 mar 2017 19:04

Fantastisk spil! Har allerede gamet 30+ timer
Og elsker det stadig! Har fået Weaver armor som er godt overpowert, er pt i lvl 41
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf morfar » man 06 mar 2017 08:24

Er det bare FarCry Primal tilsat lidt robotter?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Allanb » man 06 mar 2017 08:31

morfar skrev:Er det bare FarCry Primal tilsat lidt robotter?


Imo - ja det beskriver det meget godt. Dog meget pæner grafik hvis det siger dig noget.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » man 06 mar 2017 10:37

Jeg troede lige at jeg var smart, jeg fandt ud af at når man mangler ressourcer til at købe noget, så kan spillet automatisk skabe en quest til at finde ressourcerne.

Desværre sendte sendte questen mig hen for at lokke reservedele ud af en ThunderJaw, det gik "Ikke så godt" :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » man 06 mar 2017 10:52

Vreki skrev:Jeg troede lige at jeg var smart, jeg fandt ud af at når man mangler ressourcer til at købe noget, så kan spillet automatisk skabe en quest til at finde ressourcerne.

Desværre sendte sendte questen mig hen for at lokke reservedele ud af en ThunderJaw, det gik "Ikke så godt" :lol:


Er det den der hedder opgave? Jeg har ikke selv brugt funktionen endnu da jeg har svømmet i ressourcer :)
Jeg har snart fundet alle collectibles så mangler efterhånden kun sidemisioner og story :)

Den specielle armor er virkelig OP. Hold nu op den kan tage meget skade før man begynder at miste liv. Men den er faktisk lidt irriterende fordi det lyder som om den er lavet af palietter når man løber rundt :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Allanb » man 06 mar 2017 10:55

Cena skrev:
Den specielle armor er virkelig OP. Hold nu op den kan tage meget skade før man begynder at miste liv. Men den er faktisk lidt irriterende fordi det lyder som om den er lavet af palietter når man løber rundt :lol:



Så er det man tænker, hvordan ved en voksen mand, hvordan det lyder når man løber i noget lavet af palietter :shock: :o :lol:
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 138 gæster