Forum

Horizon Zero Dawn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Slimjay DK » lør 04 mar 2017 13:58

Allanb skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg er ikke med på vognen endnu, men bliver en anelse forvirret når Den ene siger at spillet er en "kopi/blanding af de sidste tombraider og farcry spil tilsat lidt nyt" og en anden siger "Shadow of Mordor" ... :roll:

For hvis det er Tomb raider / far cry agtigt, så skal jeg have det snart, men hvis det er Shadow Of Mordor agtigt, så haster det ikke :lol:


Jeg syntes at samle ting og opgraderinger er ala farcry hvor man har brug for at dræbe dyr for skin til opgraderinger, i HZD er det bare robotter og gameplay ala tombraider når man bruger bue og sniger sig rundt.. jeg kan ikke helt se hvor shadow of mordor skulle passe ind?. Måske i åben kamp, men det syntes jeg ikke.

Men du kan jo komme forbi slangerup med 350 kr. Så er Horizon zero dawn dit :D


Det er fristende og kunne være en sund lille cykeltur :) Men det er bare så meget nemmere at smide det i kurven på el-giganten og så betale de 399 det stadig koster ... :roll: Men tak for tilbudet
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf HrDanish » lør 04 mar 2017 14:42

pjulledk skrev:concentration??

Så langt er jeg vidst ikke nået i nu


Hvis du kigger i "Brave" skill træet så ligger concentration som den allerførste evne, det er også værd at hoppe ned af i træet, da en anden evne giver dig længere slowmode og en anden faster reload in slow mode.

pjulledk skrev:Er sku lidt forvirret nu hvad må sælges og hvad kan bruges??

Har en metal blomst kan den sælges eller skal den bruges til noget?? Har også en masse linser fra robotter må man sælge dem??

Hvordan ser man hvad våben en modifikation passer til for har 10 nu og ingen af dem vil virke på mine våben??

Måske spoiler

I metal blomsten er et kode fragment kan jeg noget med det senere bare ja eller nej
Der står også at har man et sæt har de høj værdi så jeg skal sælge dem samlet eller hvad??


Metal flowers og andet kan bruges når du kommer længere ind i spillet, vil ikke sige mere for at undgå spoileres.

Har endnu ikke fundet en måde at se på hvilke mods passer til hvilke, jeg tror det er noget man lærer efterhånden.


Slimjay DK skrev:Jeg er ikke med på vognen endnu, men bliver en anelse forvirret når Den ene siger at spillet er en "kopi/blanding af de sidste tombraider og farcry spil tilsat lidt nyt" og en anden siger "Shadow of Mordor" ... :roll:

For hvis det er Tomb raider / far cry agtigt, så skal jeg have det snart, men hvis det er Shadow Of Mordor agtigt, så haster det ikke :lol:


Jeg vil sige at Tomb raider / Far cry er den bedste combo til at forklare den.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf TheGodFatherDK » lør 04 mar 2017 17:21

Det er et røv kedeligt spil for mig... BUM BUM
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136

+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » lør 04 mar 2017 18:46

Well - Hver sin smag :) Personligt er det her et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet og der skal virkelig komme overraskelser i løbet af året hvis ikke det her skal blive mit GOTY :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » lør 04 mar 2017 19:43

Ja det er pudsigt at se hvor forskelligt vi oplever det samme spil :D

Udfordringen ved open World spil er altid om de kan holde en fanget eller om man kører træt i det.
Så for mig er det alt for tidligt at udtale mig om det er GOTY eller bare er OK spil
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » lør 04 mar 2017 20:18

Nåede nu uden for start området og WOW hvor bliver det flot når man løber rundt i skoven ved sol opgang. Og shit hvor der de dino robotter man møder der ude store og har sikkert ikke mødt de største i nu. Bare tanken om at skulle kæmpe mod dem dem senere gør mig lidt bange:D

Har hørt nogen sige mappet er lille de må da have slugt søm det er da gigantisk stort...

Har lige spillet 3 timer og bare udforsket jeg elsker det

Var ved at være træt af Open world spil tak for det ubisoft men det her 100 gange bedre en alle deres samlebånds spil
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 04 mar 2017 22:26

Nu er jeg startet forfra da jeg fandt ud af jeg havde "glemt" noget trophy relateret og har nu lavet en af de første sidequests der hedder (In her mothers footsteps) hvor man skal finde en pige og efterfølgende et spyd. nu er mit spørgsmål så, når man indlevere questen hos ham Thok siger han at han vil fikse/opgradere ens spyd, men jeg kan ikke komme videre end til der, for han siger det samme hele tiden plus han er ikke at finde i de forskellige landsbyer eller i hovedbyen, men derimod der hvor han ligger såret hvor man fandt ham. Så ville bare høre om der er nogle der har fundet tricket eller om det måske kunne være level relateret, at man måske først kan finde ham efter man måske er blevet level 15 eller 20.
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Xainz » lør 04 mar 2017 22:51

aaaahhh er det nu endnu et rpg, hvor man skal tage tingene i en rækkefølge osv, for at undgå missable trofæer ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » lør 04 mar 2017 23:00

Jeg er heldigvis komplet ligeglad med Trofæer. De enste spil jeg har været trofæ jæger er La Noir og Back to the future og begge gange ødelagde det min spil oplevelse så det er slut nu spiller jeg for at have det sjovt:)

#Mikethedane

Du burde få opgraderet dit spyd med det samme altså skaden den giver ikke udsende eller noget det gjorde jeg
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 05 mar 2017 00:09

Xainz skrev:aaaahhh er det nu endnu et rpg, hvor man skal tage tingene i en rækkefølge osv, for at undgå missable trofæer ?


Nej nej ikke hvad jeg ved af, der var bare visse ting jeg godt ville have overstået så det var kun derfor jeg startede forfra..
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 05 mar 2017 00:11

pjulledk skrev:Jeg er heldigvis komplet ligeglad med Trofæer. De enste spil jeg har været trofæ jæger er La Noir og Back to the future og begge gange ødelagde det min spil oplevelse så det er slut nu spiller jeg for at have det sjovt:)

#Mikethedane

Du burde få opgraderet dit spyd med det samme altså skaden den giver ikke udsende eller noget det gjorde jeg

Ja i skills det ved jeg men det er nu bare fordi ham gutten siger at hvis man vender tilabge til ham vil han gøre et eller andet med ens spyd..
Beklager dobbelt post men den vil ikke lade mig citere 2 gange i samme post..
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » søn 05 mar 2017 00:24

MikeTheDane327 skrev:Ja i skills det ved jeg men det er nu bare fordi ham gutten siger at hvis man vender tilabge til ham vil han gøre et eller andet med ens spyd..
Beklager dobbelt post men den vil ikke lade mig citere 2 gange i samme post..

Jeg klarede den som level 7 mener jeg, så det har ikke noget med det at gøre. Du fandt hans pige OG spydet? Spydet ligger på jorden, efter du har dræbt den maskine som havde den siddende i.

Og har du selv dit egen spyd? Men det kan man vel ikke sælge.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » søn 05 mar 2017 00:58

Erroneus skrev:
MikeTheDane327 skrev:Ja i skills det ved jeg men det er nu bare fordi ham gutten siger at hvis man vender tilabge til ham vil han gøre et eller andet med ens spyd..
Beklager dobbelt post men den vil ikke lade mig citere 2 gange i samme post..

Jeg klarede den som level 7 mener jeg, så det har ikke noget med det at gøre. Du fandt hans pige OG spydet? Spydet ligger på jorden, efter du har dræbt den maskine som havde den siddende i.

Og har du selv dit egen spyd? Men det kan man vel ikke sælge.


Jeg tror ikke questen ville stå som completed hvis man skulle snakke med flere.
Mit spyd har 35 i Damage og 26 i Tear, er det ikke det samme for jer?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » søn 05 mar 2017 01:23

Wow aldrig har jeg spillet et mere nerve pirrende spil...

Var et hemmeligt sted da jeg blev nød til at kæmpe mod en af de store dinoer som var meget højere level en mig samtidig med at 10 vågere prøvede at slå mig ihjel. Nu 15 min kamp og 100 pile senere er de alle besejret fuck hvor føles det godt:D

Elsker det her spil!!!
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » søn 05 mar 2017 01:59

Der er ingen missable trofæer i spillet i følge flere trophy hunters. Så intet at bekymre sig om :)

Jeg elsker også det spil her. Har lige klaret den vildeste story mission med den vildeste slutning. Kan slet ikke vente med at spille mere! Er lvl 35 nu :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 138 gæster