Forum

Horizon Zero Dawn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Deqstic » ons 01 mar 2017 14:48

Vreki skrev:Skal det forstå sådan at der ikke er nogen af jeg der har prøvet det endnu? Jeg er skuffet :lol:
Det er lidt fristende at købe det mens det er på tilbud selv om jeg lige pt har gang i TitanFall 2.

Men min sunde fornuft siger mig at "The early bird gets the worm, but the second mouse gets the cheese".
Så jeg ville gerne høre jeres indtryk før jeg overvejer køb.


Jeg har siddet med spillet de sidste 3-4 timer, og selvom jeg ikke spiller meget singleplayer-baseret, så formår Horizon alligevel at have en medrivende og fantastisk historie. Selve gameplay bliver ret intenst, hvis man ikke er så velovervejet i sine træk med diverse buer.

De mindre maskiner kræver ikke så meget, og jeg glæder mig da til at se, hvorend vi ender med hensyn til maskinernes sværhedsgrad.

Glæd jer til spillet, og lad jer endelig rive med i universet =D>
Deqstic
 

+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf salboy » ons 01 mar 2017 15:45

Bestilte limited edition fra Elgiganten da den var sat ned til 555 kr. Har ikke modtaget noget og de kan ikke rigtigt fortælle mig hvornår jeg modtager spillet. Endnu værre er det , at jeg ikke kan annullere ordreren, da de siger at den nok er under behandling. Sidste gang at jeg forudbestiller noget via Elgiganten :(
salboy
Niveau 4
 
Indlæg: 472


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » ons 01 mar 2017 17:11

Sidste gang jeg bestiller hos elgiganten har snakket med dem og de har først afsendt min forudbestilling idag og den er først fremme fredag. Kan ikke engang afbestille og købe spillet i en butik istedet:(
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » ons 01 mar 2017 17:20

pjulledk skrev:Sidste gang jeg bestiller hos elgiganten har snakket med dem og de har først afsendt min forudbestilling idag og den er først fremme fredag. Kan ikke engang afbestille og købe spillet i en butik istedet:(



Hvis det er online handel har du vel returret?
Det ser endda ud til at du kan returnere direkte i et af deres varehuse.

Kan jeg returnere et produkt i et varehus i stedet for sende produktet?

Ja det kan du sagtens indenfor de 14 dages returret! Du tager bare produktet, sammen med alt tilbehør og emballagen (hvis du stadig har den) med til dit nærmeste varehus. Glem ikke din kvittering!
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » ons 01 mar 2017 20:14

Sikke en intro der er til spillet! Den sidder altså lige i skabet!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » tors 02 mar 2017 01:22

Jeg er virkelig vild med det her spil! Det er alt det jeg havde håbet på. Og det ser fantastisk ud i 1080p på pro'en. Det må virkelig se godt ud i 4K med HDR!

Jeg har nydt hvert øjeblik de seneste par timer. Glæder mig allerede til at spille mere!

Et godt tip til nye eller folk der ikke har gjort det. Set dynamic HUD på. Det spiller bare og gør oplevelsen meget federe ved at ting dukker op hvis det er nødvendigt eller hvis man rører let på touchpad og ellers kan man bare nyde de flotte omgivelser uden alt for meget på skærmen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Unklemac » tors 02 mar 2017 09:04

Cena skrev:Jeg er virkelig vild med det her spil! Det er alt det jeg havde håbet på. Og det ser fantastisk ud i 1080p på pro'en. Det må virkelig se godt ud i 4K med HDR!

Et godt tip til nye eller folk der ikke har gjort det. Set dynamic HUD på....


Det ser virkelig flot ud i 4K HDR, utroligt hvad de kan presse ud af den maskine.

Rigtig godt tip - det vil jeg prøve!

Har kun spillet det kort - men er der ikke en "lock-on" mode så man nemmere kan holde styr på fjenden når de tonser rundt i ring omkring ens character? (jeg har ikke læst manualen - så bær over med mig :lol: )
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » tors 02 mar 2017 12:29

Unklemac skrev:
Cena skrev:Jeg er virkelig vild med det her spil! Det er alt det jeg havde håbet på. Og det ser fantastisk ud i 1080p på pro'en. Det må virkelig se godt ud i 4K med HDR!

Et godt tip til nye eller folk der ikke har gjort det. Set dynamic HUD på....


Det ser virkelig flot ud i 4K HDR, utroligt hvad de kan presse ud af den maskine.

Rigtig godt tip - det vil jeg prøve!

Har kun spillet det kort - men er der ikke en "lock-on" mode så man nemmere kan holde styr på fjenden når de tonser rundt i ring omkring ens character? (jeg har ikke læst manualen - så bær over med mig :lol: )


Jeg har prøvet forskellige ting men kan heller ikke finde ud at locke on :?:
Men det virker lidt som om der er en form for lock on når man slår med spyd. Det er i hvert fald sjælendt jeg slår fuldstændig ud i ingenting.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Unklemac » tors 02 mar 2017 12:49

Det virker til at der en "usynlig" lock-on på det monster du er nærmest eller er rettet imod. Lidt underligt når man kommer fra Nioh/Monster Hunter osv. men skal nok lære det :)

Men indtil videre et super spil, og kan slet ikke vente til jeg får fri :lol:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » tors 02 mar 2017 17:54

I fik mig overtalt til at anskaffe det her mens det er på tilbud.
Bilka-udgaven, Elgiganten havde det som sædvanligt kun virtuelt på lager. :^o
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Laffer » fre 03 mar 2017 08:07

Man kan vist markere fjende, men ikke låse helt fast på dem.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » fre 03 mar 2017 08:23

Andre end mig der er kommet over til venstre på kortet i Wildlands området? Det var for mig en af de mest overvældende øjeblikke i et spil nogensinde at krydse det område! Hvis i ikke har været der, så glæd jer!!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Laffer » fre 03 mar 2017 08:55

Spillede kun et par timer i går, men Wow.

Selvom jeg stadig kun er i hvad der synes som begyndelsen af spillet er jeg vildt imponeret.

Har været ude og jage dyr en del og eller indsamle ressourcer.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » fre 03 mar 2017 09:09

Laffer skrev:Spillede kun et par timer i går, men Wow.

Selvom jeg stadig kun er i hvad der synes som begyndelsen af spillet er jeg vildt imponeret.

Har været ude og jage dyr en del og eller indsamle ressourcer.


Jeg er også vildt imponeret! Og det var jeg også i starten - men det peakede i går da jeg kom til det nye område. Holy moly :o
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » fre 03 mar 2017 09:28

Laffer skrev:Spillede kun et par timer i går, men Wow.

Selvom jeg stadig kun er i hvad der synes som begyndelsen af spillet er jeg vildt imponeret.

Har været ude og jage dyr en del og eller indsamle ressourcer.


Det er det samme her, jeg er kun et par timer inde men indtil videre ser det godt ud.
Rent mekanisk føles det meget som Shadow of Mordor, jeg har haft en del sjov med at snige mig ind på el-heste og lave et stealth-kill.
Bueskydningen i starten/tutorial var dog lidt af en udfordring, jeg har ikke helt motorikken til at kunne ramme et bevægeligt mål. Måske bliver det bedre med de rette skills.

Det allerførste indtryk var knap så godt, da den lavede et mega-crash under introen der tvang mig til at tage strømmen til min PS4. :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 125 gæster