Forum

Horizon Zero Dawn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » fre 03 mar 2017 09:35

Vreki skrev:
Laffer skrev:Spillede kun et par timer i går, men Wow.

Selvom jeg stadig kun er i hvad der synes som begyndelsen af spillet er jeg vildt imponeret.

Har været ude og jage dyr en del og eller indsamle ressourcer.


Det er det samme her, jeg er kun et par timer inde men indtil videre ser det godt ud.
Rent mekanisk føles det meget som Shadow of Mordor, jeg har haft en del sjov med at snige mig ind på el-heste og lave et stealth-kill.
Bueskydningen i starten/tutorial var dog lidt af en udfordring, jeg har ikke helt motorikken til at kunne ramme et bevægeligt mål. Måske bliver det bedre med de rette skills.

Det allerførste indtryk var knap så godt, da den lavede et mega-crash under introen der tvang mig til at tage strømmen til min PS4. :lol:


Haha jeg indrømmer også at jeg er PÆNT udfordret med at ramme mål der bevæger sig og jeg kan afsløre det IKKE bliver nemmere - I hvert fald ikke der hvor jeg er kommet til.

Men det er en god taktik at farme alt det man overhovedet kan overskue, for jeg bruger stort set alle ressourcer jeg har. Det er kun dem jeg ikke selv kan bruge jeg sælger.

Et lille tip. Første gang i møder alle merchants ligger der en gratis bonus pakke hos dem :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Volpi » fre 03 mar 2017 10:08

Nogen der spiller i hdr på et high hdr kapabelt tv?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf JFlindt » fre 03 mar 2017 12:41

Cena skrev:
Laffer skrev:Spillede kun et par timer i går, men Wow.

Selvom jeg stadig kun er i hvad der synes som begyndelsen af spillet er jeg vildt imponeret.

Har været ude og jage dyr en del og eller indsamle ressourcer.


Jeg er også vildt imponeret! Og det var jeg også i starten - men det peakede i går da jeg kom til det nye område. Holy moly :o


Begyndte på spillet i går og efter 3-4 timer har jeg gennemført cirka 6% af spillet :)

Og hold nu kæft et lækkert spil... jeg spiller på en standard PS4 på en FullHD 27 computerskærm og alene her er det nok det flotteste spil jeg nogensinde har prøvet.

Forventer at modtage mit nye tv indenfor en uges tid - 4K UHD i 49 eller 55 tommer - glæder mig til at se det på det (også selvom min PS4 ikke er 4K kompatibel)
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » fre 03 mar 2017 12:50

Positivt overasket indtil vidre. Er du sindsyg de er spooky de der robotter om natten og de er sindsygt godt lavet. Kan ikke helt finde ud af alt det med at opgradere sine våben men det kommer nok senere. !!! Tidlig spoiler !!!
Highlight herfra:

Den ruin man falder ned i som barn hvad har det været tidligere er kommet frem til at alle begik selvmord dernede dordi at de ellers ville blive slået ihjel på brutal vis? Highlight hertil.

Spoiler editeret af moderator /ENM.
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » fre 03 mar 2017 13:10

JFlindt skrev:
Begyndte på spillet i går og efter 3-4 timer har jeg gennemført cirka 6% af spillet :)

Og hold nu kæft et lækkert spil... jeg spiller på en standard PS4 på en FullHD 27 computerskærm og alene her er det nok det flotteste spil jeg nogensinde har prøvet.

Forventer at modtage mit nye tv indenfor en uges tid - 4K UHD i 49 eller 55 tommer - glæder mig til at se det på det (også selvom min PS4 ikke er 4K kompatibel)


Det ser virkelig flot ud ja! Havde seriøst overvejet at opgradere til 4K TV nu her - men tror sku jeg venter og køber en OLED i stedet. Jeg vil egentlig også hellere sidde foran min monitor og spille end foran TV'et. Det bliver så uoverskueligt når man spiller på 45"+ syntes jeg :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » fre 03 mar 2017 13:22

pjulledk skrev:Positivt overasket indtil vidre. Er du sindsyg de er spooky de der robotter om natten og de er sindsygt godt lavet. Kan ikke helt finde ud af alt det med at opgradere sine våben men det kommer nok senere. !!!


Nu er jeg selv kommet videre - men det kan være vi skal markere spoilere i hvid så folk der følger med herinde ikke får ødelagt historie delen? :) Eller måske slet ikke spoile ting fra historien - hvad syntes folk?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf EvilNinjaMoby » fre 03 mar 2017 13:28

Har rettet indlægget, Cena...

Vi mangler seriøst nogle spoiler-tags. :)
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » fre 03 mar 2017 13:30

EvilNinjaMoby skrev:Har rettet indlægget, Cena...

Vi mangler seriøst nogle spoiler-tags. :)


Super!

Jeg fik selv læst indlægget uden at tænke videre over det. Men ja det kunne være en fed tilføjelse helt sikkert!
Det med hvid fungerer ganske fint så længe folk så ikke qouter, for så bliver det hvid på grå :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf EvilNinjaMoby » fre 03 mar 2017 13:35

Ja - det er ikke helt optimalt...

Folk kunne eventuelt samtidig ændre skriftstørrelsen til "Meget lille" - som her:

pjulledk skrev:Positivt overasket indtil vidre. Er du sindsyg de er spooky de der robotter om natten og de er sindsygt godt lavet. Kan ikke helt finde ud af alt det med at opgradere sine våben men det kommer nok senere. !!! Tidlig spoiler !!!
Highlight herfra:

Den ruin man falder ned i som barn hvad har det været tidligere er kommet frem til at alle begik selvmord dernede dordi at de ellers ville blive slået ihjel på brutal vis? Highlight hertil.

Spoiler editeret af moderator /ENM.

Men så skal man til at lave andre fiks-fakserier for at læse det osv. Lidt omstændigt...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » fre 03 mar 2017 13:52

Syntes også vi mangler en måde at skjule spoilers på. Ville være synd at vi ikke kunne diskutere historien herinde
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » fre 03 mar 2017 14:16

pjulledk skrev:Syntes også vi mangler en måde at skjule spoilers på. Ville være synd at vi ikke kunne diskutere historien herinde


Måske skulle der bare laves en ny tråd der hedder Spoilers: Horizon Zero Dawn story?
Men det er stadigvæk svært at bevæge sig risikofrit i sådan en tråd før man har gennemført spillet, så jeg holder mig nok væk :wink:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf HrDanish » fre 03 mar 2017 15:34

Vreki skrev:Bueskydningen i starten/tutorial var dog lidt af en udfordring, jeg har ikke helt motorikken til at kunne ramme et bevægeligt mål. Måske bliver det bedre med de rette skills.


Har det samme problem, og jeg gik hurtigt efter Concentration på grund af dette.
Hvis ikke du har taget den endnu kan den klart anbefales, den gør det lige en andelse nemmere.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Laffer » fre 03 mar 2017 15:37

Ja concentration bruger jeg hele tiden! Kan ikke rigtig ramme uden!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf pjulledk » fre 03 mar 2017 15:46

concentration??

Så langt er jeg vidst ikke nået i nu
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Laffer » fre 03 mar 2017 15:51

En skill der gør du kan få tiden til at gå stille!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 106 gæster