Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » man 06 nov 2023 23:42

Spider-Man 2 og Alan Wake 2 på PC. Dog 90% Alan Wake 2, som er det bedste spil udgivet siden The Last of Us Part II, i min bog.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » man 22 jan 2024 00:12

Speaking of The Last of Us Part II... så er jeg gået i gang med The Last of Us Part II Remastered. Det kører perfekt, det er godt nok en fornøjelse at spille i 70-90 fps, samtidigt med det stadigvæk ser enormt godt ud.

Nu er det "kun" 3½ år siden jeg spillede, så kan naturligvis huske hovedtrækkene i spillet, men produktionskvaliteten i det spil imponerer mig stadigvæk voldsomt her i 2024, og combat er er i min bog, stadigvæk ikke overgået af noget som helt andet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf klatzen » man 22 jan 2024 08:57

Er PT. igang med Far Cry 5's Lost On Mars dlc. Meget sjovt take på far cry + humor + space :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » man 22 jan 2024 11:31

klatzen skrev:Er PT. igang med Far Cry 5's Lost On Mars dlc. Meget sjovt take på far cry + humor + space :)

Yeah den er rigtig fin. De har generelt været nogle gode DLC pakker til far cry, lige indtil 6'eren, hvor de valgte at alle 3 DLC pakker skulle være rogue-like baseret :( Jeg er ikke kæmpe fan af rogue-like (medmindre det er super kvalitet som Returnal), så det er nok bare mig det ikke passer til. Jeg skal dog have givet DLC 2 og DLC 3 en chance, men så vidt jeg kan se er gameplay meget i stil med 1'eren, og det døede jeg ret hurtigt på... igen og igen :lol:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf klatzen » man 22 jan 2024 15:33

Erroneus skrev:
klatzen skrev:Er PT. igang med Far Cry 5's Lost On Mars dlc. Meget sjovt take på far cry + humor + space :)

Yeah den er rigtig fin. De har generelt været nogle gode DLC pakker til far cry, lige indtil 6'eren, hvor de valgte at alle 3 DLC pakker skulle være rogue-like baseret :( Jeg er ikke kæmpe fan af rogue-like (medmindre det er super kvalitet som Returnal), så det er nok bare mig det ikke passer til. Jeg skal dog have givet DLC 2 og DLC 3 en chance, men så vidt jeg kan se er gameplay meget i stil med 1'eren, og det døede jeg ret hurtigt på... igen og igen :lol:


Årh ja, Rouge-like er heller ikke min kop te, så kan da være Far Cry 6 skal nederst i bunken af de kommende spil.. Det er hårdt at være trophy hunter ;)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » man 22 jan 2024 21:40

Jeg spiller Metal Gear Solid fra den her udgave der udkom i efteråret. Spillet er en remaster og ser ud der fra, det som er det vigtigste i en remaster for mig er at styringen virker og det gør den i Metal Gear Solid. Det betyder at jeg slapper af når jeg spiller. Jeg ville gerne have set at grafikken var mindre firkantet men det går.

Ingame.

Hvis nogen husker Metal Gear Solid så husker man også fjenden Psyko Mantis som kunne læse memory kortet til PlayStation 1eren.
Konami har derfor valgt at inkludere ca 15 save games fra gamle Konami spil som kan bruges til Metal Gear Solid. Jeg valgte Silent Hill save game til mit spil.

Spillet indeholder også 2 forskellige udgaver af Metal Gear Solid og jeg spiller US udgaven fordi jeg har den europæiske udgave, så hvorfor ikke.

Jeg mangler dog stadig og løse hvor jeg får denne meget vigtige og hemmelige kode der skal bruges i radioen. Jeg ender nok med at goggle.

Det helt store minus er at spillet er utrolig mørkt og med held kunne jeg genkende en 23 år gammel rute, Snake skal kravle igennem så det er lidt svært at se hvad der sker på skærmen.

Men jeg er tilfreds, jeg har fået endnu en remaster af et gammelt spil og tak for det.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » ons 07 feb 2024 15:25

Jeg har endelig fået tændt min ps4 igen, og spillet lidt, efter vi kom hjem i starten af December :)

Spiller bare lidt Fifa 23, med mit max rated ultimate team. Hygger mig gevaldigt :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » ons 07 feb 2024 17:37

Jeg har brugt en sjat tid på The Last of Us 2 Remastered's roguelike mode No Return. Det er super sjovt, og hvis man spiller den remaster, skal man give det et skud.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » ons 14 feb 2024 09:44

Jeg brugte et par timer på alle 3 Tomb Raider spil i nat og jeg må sige at jeg er solgt. Sikke en super remaster de har lavet her, og jeg nyder det. At side med en kold øl og skruge op for jungle lydene i TR3 var fantastisk, at kunne skifte fra ny remaster til gamle spil var også en oplevelse hvor alle de nye detaljer kommer fram og styringen som er helt fænomenal. Et fantastisk spil til kun 219kr.

Det første minus jeg har fundet er at man igen har lavet en remaster som er utrolig mørk, jeg kan ikke indstille lyset som jeg hellere ikke kan justere i så mange andre remaster spil men her kan jeg hjælpes ved at trykke på option der er på vores controller, så kommer den gamle udgave af TR fram.
Faktisk kan jeg sagtens spille den gamle udgave, så lækker er den her spil pakke.

Det virker som om at jeg har 2 spil kørende på en gang og når jeg spiller den gamle udgave er der lidt lag men mon ikke der bliver kikket på det problem.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » tirs 27 feb 2024 20:26

Jeg har været på et retro kick, så har været tilbage og spille FIFA 23 rivals, og er nu i gang med FIFA 22 rivals :D Har maxed out hold i begge, så det er bare ren hygge.

Og så spiller jeg lidt Idle Champions , men det er mest AFK over natten, mens jeg er på arbejde :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » ons 28 feb 2024 17:03

Metal Gear Solid er Awesome.

Jeg har faktisk kun spillet de to første. Metal Gear Solid på PSX og Sons of Liberty på PS2.

Jeg spillede også The Twin Snakes på GameCube :D

Jeg tænker, at jeg skal have Dragons Dogma 2, når det kommer. Var vild med Dark Arisen, som jeg gennemførte på Xbox 360 og senere købte igen på PS4 og gennemførte igen.

Ellers har jeg også spillet ca. 6 timer af the Last Remnant 2 - det er altså også meget fedt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » ons 28 feb 2024 17:12

Da Senzai skrev:Metal Gear Solid er Awesome.

Jeg har faktisk kun spillet de to første. Metal Gear Solid på PSX og Sons of Liberty på PS2.

Jeg spillede også The Twin Snakes på GameCube :D

Jeg tænker, at jeg skal have Dragons Dogma 2, når det kommer. Var vild med Dark Arisen, som jeg gennemførte på Xbox 360 og senere købte igen på PS4 og gennemførte igen.

Ellers har jeg også spillet ca. 6 timer af the Last Remnant 2 - det er altså også meget fedt.


Har du fået slået Ocelot ihjel, syntes at han er svær
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » ons 28 feb 2024 17:21

Det har jeg sikkert, men det er 3-4 fire konsolgenerationer siden, så jeg kan ikke huske nogle tips ^^;

- men jeg kan huske, at mod Psychomantis, der skal man sætte sin controller i spiller 2 porten for så kan Mantis kun læse din ene hjernehalvdel!

- og så kan jeg et trick, hvor man kan se Meryl uden så meget tøj på :-w
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » ons 28 feb 2024 18:04

Da Senzai skrev:Det har jeg sikkert, men det er 3-4 fire konsolgenerationer siden, så jeg kan ikke huske nogle tips ^^;

- men jeg kan huske, at mod Psychomantis, der skal man sætte sin controller i spiller 2 porten for så kan Mantis kun læse din ene hjernehalvdel!

- og så kan jeg et trick, hvor man kan se Meryl uden så meget tøj på :-w


:mrgreen: :mrgreen:
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 94 gæster