Forum

Somethinginthesea.com tråden!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Somethinginthesea.com tråden!

Indlægaf fengis » lør 08 aug 2009 09:07

Hej Life!

Jeg ved at posten virker lang, men prøv at tag jer tid til at læse den, for det er virkelig alt for fedt.

Nu ved jeg ikke om jeg er den eneste her på forummet der kender til siden somethinginthesea.com.

Men hvis jeg er så lad mig give jer en kort (lang) forklaring:

Hjemmesiden er dedikeret til spillet Bioshock 2, som er opfølgeren til et af 2007's største spil, spillet udkom dog først til PS3 i Oktober 2008. På hjemmesiden følger vi en mand der hedder Mark G. Meltzer. Mark's datter er blevet kidnappet af noget meget mystisk. De eneste spor i sagen er syner af et kvindelignende motoriseret væsen som desuden lyser rødt. Mark's datter er desuden 6-7 år. Så dem der har spillet Bioshock ved måske hvad pigen skal bruges til. Mark finder så ud af at andre piger hele verden over er blevet kidnappet. På hjemmesiden ser vi på et levende billede af Mark's research værelse. Og den bliver løbende opdateret, med diverse puzzle bokse som man kan låse op for, nye dokumenter, cd'er fra Rapture Records, meddelelser på telefon osv. Jeg er selv i gang med den sidste box på allersidste stadie.

Den mest interessante nyhed er dog dette:

Den seneste puzzle box, som er baseret på nogle lys man skal klikke på i den rigtige rækkefølge for at åbne op, indeholdt når den blev åbnet nogle tangenter som på et klaver. På tangenterne stod diverse koordinater og tidspunkter, samt vejrforhold. I toppen af låget på denne boks stod en dato: 8/8, hvilket er i dag, den 8. August.
Siden er netop blevet opdateret med to nye dokumenter, hvor der står en række destinationer verden over. Disse destinationer er selvfølgelig disse koordinater som vi ser i boksens modstykke. Det spændende er dog at alle koordinater viser til en strand. Den tætteste på os er vist i Tyskland. Men udover det er der også i Italien, Australien, USA, Frankrig osv.
DER ER ALLEREDE skrevet om forskellige fund på disse strande, og JA jeg mener i virkeligheden, som i at Bioshock 2 udviklerne har været rundt på strandene og placeret objekter.
Indtil videre er der kun rapporteret om fund fra en strand i Australien. Her er der blevet fundet vinflasker med papir inde i, som ser nogle posters med diverse reklamer fra rapture, f.eks. en reklame med Electro-Bolt ', på vinflaskerne står der: Worley Winery, Arcadia Merlot, Product of Rapture, 1958.
Til de ikke-indviede er Arcadia et sted i Rapture, hvor Rapture er det sted hvor Bioshock serien foregår. Merlot derimod, var et vintorv (tror jeg) som lå i Arcadia, og Worley Winery er så en af disse vinhandlere på vintorvet. Er du vimmersvej jeg glæder mig til engang i aften, hvor man kan se billeder af alt hvad der er blevet fundet rundt om i verden.

Btw. Synes jeg i skulle tjekke siden ud, så i måske kan få et bedre indblik.

Jeg synes det er for fedt at promovere et spil på den her måde, er du sindssyg de må ligge meget arbejde i det her. Kan simpelthen ikke vente til at spillet udkommer.
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SnoobyFly » lør 08 aug 2009 10:08

Det lyder da til, at der er en hel del arbejde bag. :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Ponduus » lør 08 aug 2009 11:38

Hold da kæft. Det må man nok sige. De ligger virkelig noget arbejde i at promovere deres spil. Men burde de ikke bruge tid på at arbejde på spillet i stedet for? :P

Bioshock 1 var en kæmpe succes og lur mig om ikke dét er nok til, at få folk til at købe 2'eren.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 125 gæster