Forum

Endwar?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Endwar?

Indlægaf Dummiz » tors 13 aug 2009 22:34

Hejsa alle :)

Er der nogle af jer der har dette spil eller har haft det som kan sige lidt om vad i syntes om det :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Ice_Hiboy » tors 13 aug 2009 23:24

jeg syntes det var noget af det keeligste jeg i mit liv har prøvet. før i tiden kunne jeg rigtig godt lide strategi spil PÅ MIN PC. MEN så kom Endwar og sagde styr med din stemme og konsolen kan være med til den slags spil. Jeg vil dog sige at jeg var slemt slemt skuffet, den reagerede ikke nå man sagde noget til den, jeg sad og skreg 8 gange før den forstod. ALT i alt blev jeg slemt skuffet og det blev byttet sammen med hells highway til re5 som jeg meget meget bedre kunne lide :D
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Endwar?

Indlægaf xireuz » tors 13 aug 2009 23:44

dummiz skrev:Hejsa alle :)

Er der nogle af jer der har dette spil eller har haft det som kan sige lidt om vad i syntes om det :)

Hvis du ikke allerede har set det, ligger der en demo på playstation store.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Dummiz » tors 13 aug 2009 23:47

Den vil jeg da lige se på :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Generin » tirs 25 aug 2009 18:30

Ice_Hiboy skrev:jeg syntes det var noget af det keeligste jeg i mit liv har prøvet. før i tiden kunne jeg rigtig godt lide strategi spil PÅ MIN PC. MEN så kom Endwar og sagde styr med din stemme og konsolen kan være med til den slags spil. Jeg vil dog sige at jeg var slemt slemt skuffet, den reagerede ikke nå man sagde noget til den, jeg sad og skreg 8 gange før den forstod. ALT i alt blev jeg slemt skuffet og det blev byttet sammen med hells highway til re5 som jeg meget meget bedre kunne lide :D



Tror du ikke at problemet med stemmen er dit engelsk måske?
Har nemlig selv lagt mærke til at man skal tale meget rent og tydeligt engelsk, som godt kan være svært når man ligger på en sofa med en pakke fritter på ølmaven og smasker lidt samtidigt med :D

Men jeg giver dig dog ret, jeg syns heller ikke Endwar er noget fantastisk spil, jeg syntes det er bøvlet og meget forvirrende. Men igen, jeg er typen der holder mig til Age of empires .
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster