Forum

Forventningerne til Uncharted 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Blodstrupmose » fre 14 aug 2009 18:11

Jeg deler ikke helt skepsisen. Styringen og mange af miljøerne i 1'eren, kunne men lethed være anvendt til multiplayer. Jeg tror ikke Naughty Dog har de store erfaringer med multiplayer, så mon ikke de søger hjælp hos kompentent personale, for at sikre at det endelige resultat bliver bedst muligt. Det ville ærge mig hvis granatkasteren blev overrepræsenteret online, men det bliver garanteret gennemspillet på kryds og tværs og efterfølgende justeret.

ND nævner tit at Uncharted 1, var et spil som mange gennemførte i een enkelt sitting. Så de er godt klar over at vi forventer et spil med en fængslende singleplayerdel. Jeg har tiltro til at de er leveringsdygtige - multiplayerdelen bliver ren bonus.

Jeg håber bare på at de ikke indfletter for mange fantastiske væsner og arkæologiske genstande. De har skabt et troværdigt persongalleri, historien blev lidt for fanastisk og utrolig i etteren - men stadigvæk kunne jeg ikke ligge det fra mig.
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf KongKurs » søn 16 aug 2009 12:54

Blodstrupmose skrev:De har skabt et troværdigt persongalleri, historien blev lidt for fanastisk og utrolig i etteren - men stadigvæk kunne jeg ikke ligge det fra mig.


Ja, det er spændende hvor realistisk 2'eren bliver..
Personligt syntes jeg meget godt om "twistet" i 1'eren, men kan godt forstå at ikke alle synes om det..

Det svarer jo lidt til Indiana Jones 4, der også lige kammede en tand over :wink:

Men hvis det er sådan, ND har planlagt denne franchise, så er det jo sådan det bliver..
KongKurs
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf Dummiz » søn 16 aug 2009 12:58

Tvivler på det er et spil jeg skal have. 1éren var da ok ja bevares. Men der var alt for meget screen tearing i det spil.. jeg har prøvet spil det er meget bedre end uncharted så mine forventninger til spillet er lig nul :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Erroneus » søn 16 aug 2009 13:18

Ja der er vi så forskellige :P Uncharted står i min bog, som et af de bedste spil, pga. en fin historie, fantastisk stemmeskuespil og sjovt gameplay.

http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/483/ Uncharted 2 stemmeskuespillerne der hygger sig på ComicCon, super sjov :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf KongKurs » søn 16 aug 2009 16:33

dummiz skrev:Tvivler på det er et spil jeg skal have. 1éren var da ok ja bevares. Men der var alt for meget screen tearing i det spil.. jeg har prøvet spil det er meget bedre end uncharted så mine forventninger til spillet er lig nul :)


Trist at vælge et spil fra pga. screen tearing, da..
Husker ikke at det var så slemt i 1'eren...?
KongKurs
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf Rytteren » søn 16 aug 2009 16:49

husker heller ikke screen tearing som noget jeg lagde mærke til....

lidt slemmere i spil som COD og BF1943.

men du "nailer" min mening præcis med samligningen af indiana jones 4. "they rapet my frind i peru" (nogle af jer pslife, der kan fortælle mig hvor den kommer fra ;)). håber ikke de gør det ved nathan drake. de var tæt på i 1eren.

erroneus: er vild med hans christopher walken til sidst. næsten på højde med eddie izzard ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » søn 16 aug 2009 17:10

Rytteren: South Park :D?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » søn 16 aug 2009 19:09

Erroneus skrev:Rytteren: South Park :D?


5 points for rigtig svar ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Blodstrupmose » fre 21 aug 2009 09:27

Jeg faldt lige over en detaljeret analyse af trailerne.

Den afslører lidt af hvem der er med, og hvad det (måske) handler om.

Så ***SPOILER ALERT*** hvis I ikke vil vide noget som helst.

http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... ves/320397
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 103 gæster