Forum

spil der overrasker dig

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

spil der overrasker dig

Indlægaf Rytteren » fre 14 aug 2009 11:54

kiggede rundt på siden om der skulle være en tråd som denne. fandt ikke lige nogen i min "dybdegående undersøgelse". men hvis der er en så må en amin godt fjerne denne. eller flytte det derover eller hvad man nu gør.

det hele bunder ud i at man jo engang imellem høre dårlige ting om spil. de for dårlige anmeldelser, eller der er et rygte, som er blevet "sandt" i ens øjne.

lige det med rygtet der bliver sandt.. har altid haft det sådan at når folk siger spil lavet over film er ringe... så er passer det sku. så jeg holder mig helst fra dem. tøssen derimod elsker den slags spil. så maskinen har set sit af ice age, hanna montana og up. og de har ikke været nogen undtagelse. de har set af h til ud. tøssen har brokket sig over måden man styre på osv. dog virker de som de skal. de gør hende fuldstændig opslugt af det. så hun bliver altid nød til at gennemføre . men da det ikke er mig der har spillet spillene kan jeg ikke komme med en fyldestgørende helhedsvurdering

men et spil der overraskede mig positivt var transformers rise of the fallen.

kæft hvor er det godt sat sammen. missionerne kan dog blive ensformigt når man har klaret den ene side. men ellers er unlockables, upgrades, sværhedsgrad (medels) og gameplay faktisk i top.

det var et spil der har overrasket mig meget. og det er ikke så ofte det sker. uncharted 1 og demons souls er også to gode eksempler på spil der har overrasket positivt.

spil der derimod har smidt mig i den anden boldgade og overrasket mig negativt. er spil som Damnation, Overlord II og COD WaW.

jeg kunne simpelthen ikke lade være med at dele denne oplevelse med jer. og hvis i for mulighed for at købe transformers billigt eller låne det. så vil jeg anbefalede det

hvilke spil har overrasket dig positivt/negativt, og hvorfor?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » fre 14 aug 2009 12:18

Mirrors edge.. Var meget skeptisk i starten, men så kom der gang i det.. og måden man styrer på og ser, er bare fantastisk, spillet er dog en smule kort.. Men tror jeg har gennemført det 6 gange.. Overraskede mig meget!

Jeg kan godt lide din undskyldning med at det er tøsen der spiller Hannah montana.. :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » fre 14 aug 2009 12:20

Scoring skrev:Mirrors edge.. Var meget skeptisk i starten, men så kom der gang i det.. og måden man styrer på og ser, er bare fantastisk, spillet er dog en smule kort.. Men tror jeg har gennemført det 6 gange.. Overraskede mig meget!

Jeg kan godt lide din undskyldning med at det er tøsen der spiller Hannah montana.. :lol:


jeg kan da tage et billede af hende næste gang hun spiller det:)

hun er faktisk ved at blive en okay ps3spiller. nu har hun jo haft masser af tid her mens hun har haft barsel.
det er godtnok hende der klare børnespillene (up, monsters vs aliens, hanna montana og ice age.) de er selvfølgelig nemme. men sku godt af hende at hun har fået platin i dem. derudover er det faktisk hende der har stået for pixeljunk monsters trofæerne (der er fandme nogle svære trofæer). så er sku enlig blevet glad for hun er hoppet fra sims også over til noget der giver mig trofæer ;)

On-topic: men mirrors edge er sku enlig også et lækkert og anderledes spil. er sku glad for der kommer en 2'er.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SnoobyFly » fre 14 aug 2009 19:39

Uncharted. Simpelthen for genialt et spil :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Dummiz » fre 14 aug 2009 19:54

SnoobyFly skrev:Uncharted. Simpelthen for genialt et spil :wink:


Hold dog da helt fast jeg må nok hellere holde fast i stolen for ikke at blive blæst væk af din gode grund til hvorfor du syntes det spil er fedt :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Scoring » fre 14 aug 2009 20:54

:lol: :lol: :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Scoring » fre 14 aug 2009 20:56

Rytteren skrev:
Scoring skrev:Mirrors edge.. Var meget skeptisk i starten, men så kom der gang i det.. og måden man styrer på og ser, er bare fantastisk, spillet er dog en smule kort.. Men tror jeg har gennemført det 6 gange.. Overraskede mig meget!

Jeg kan godt lide din undskyldning med at det er tøsen der spiller Hannah montana.. :lol:


jeg kan da tage et billede af hende næste gang hun spiller det:)

hun er faktisk ved at blive en okay ps3spiller. nu har hun jo haft masser af tid her mens hun har haft barsel.
det er godtnok hende der klare børnespillene (up, monsters vs aliens, hanna montana og ice age.) de er selvfølgelig nemme. men sku godt af hende at hun har fået platin i dem. derudover er det faktisk hende der har stået for pixeljunk monsters trofæerne (der er fandme nogle svære trofæer). så er sku enlig blevet glad for hun er hoppet fra sims også over til noget der giver mig trofæer ;)

On-topic: men mirrors edge er sku enlig også et lækkert og anderledes spil. er sku glad for der kommer en 2'er.


Et billede ville overbevise mig.. :lol:

KOMMER DER EN 2'er! Tak for oplysningen dude! glæder mig allerede sevlom jeg intet ved! :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SnoobyFly » fre 14 aug 2009 21:12

dummiz skrev:
SnoobyFly skrev:Uncharted. Simpelthen for genialt et spil :wink:


Hold dog da helt fast jeg må nok hellere holde fast i stolen for ikke at blive blæst væk af din gode grund til hvorfor du syntes det spil er fedt :P


Er det et krav, at man skal give en fire linjners forklaring på, hvorfor man synes´, spillet har overrasket én? :lol: Synes jeg ikke at have set nogle steder 8) Hehe :)

Men det er fedt, fordi det er så Indiana Jones-agtigt (vi har ikke for mange af disse jungle spil). Det er simpelthen så flot, det hele fungerer, som det skal, og historien... Den er simpelthen så god! Det er jo som at se en film, synes jeg.. Man får virkelig noget ud af spillet. På netop dette punkt kunne en hel del udviklere lære en del af ND :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 111 gæster