Forum

Sacred 2 noget værd?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Sacred 2 noget værd?

Indlægaf Cyrak » fre 14 aug 2009 22:41

Ja spørgsmålet er meget enkelt.

Jeg går og overvejer at købe dette spil, da jeg elsker denne slags "Diablo 2" spil. Men er spillet overhovedet noget værd? Kunne godt tænke mig at høre nogle forskellige svar fra folk som endten har spillet, eller har andre slags erfaringer med spillet.

På forhånd tak.
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Morten Skou » lør 15 aug 2009 00:08

Jeg synes at det er et super fedt spil, normalt er jeg ellers ikke til RPG-genren, men det fængede mig virkelig og utallige timer er forsvundet ud i den blå luft.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf Ponduus » lør 15 aug 2009 08:12

Jeg blev skuffet over dette spil. Spillede Diablo 2 til ukendelighed og har haft fingrene i en hel del (MMO)RPG'er, men Sacred 2 kunne slet ikke fange mig.

Lidt ærgerligt, for dette spil i mit hoved et utroligt potentiale.

På trods af min egen erfaring synes jeg helt klart du skal give det en chance.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Cyrak » lør 15 aug 2009 08:48

Tak for jeres svar.

Jeg tror jeg vil prøve at købe "Marvel: Ultimate Alliance" istedet for. Jeg er blevet skræmt lidt væk fra sacred efter at have set en del negative anmeldelser af det på nettet, bl.a. specielt pga dårlig kamera styring.
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf yess » lør 15 aug 2009 12:44

Du skal ikke tage dig af de negative anmeldelser, det er et super spil med rigtig mange timers underholdning.Du mærker sjældent til nogen bugs.Jeg har lagt 400 timer i sacred til Konsol og doblet så mange på pc og har endnu ikke set nogen bugs,andet end i starten til pc :wink:
Kamera er ikke noget problem overhovedet, det passer til spillet.Men Folk vil ha kamera som i feks. Oblivion, og dette er ikke den samme type spil, så hvorfor?
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Cyrak » søn 16 aug 2009 14:37

Okay det lyder da egentlig ikke så galt så. Kunne være jeg skulle købe det alligevel. Kunne godt lide sacred 1 til pc, men kom aldrig rigtig ordentlig i gang med spillet, så jeg håber Sacred 2 til ps3 vil kunne fange mig mere. Håber der er mange der spiller det, for et aktivt community og nogle gode "venner" at spille med er hovedsageligt det der holder mig fanget af et spil.
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 131 gæster