af ikkNico » fre 12 okt 2018 14:59
Smækfyldt med fejl.
Her er nogle af dem jeg selv er rendt ind i:
- Min hund sidder fast i vandpyt
- Mit red dot forsvinder ved respawn, hvis jeg umiddelbart inden jeg dør, bliver ramt af en af prophets gadgets
- I HC kan mine team mates dø af min pigtråd, når det sker bliver jeg auto-kicked for team killing
- Framedrops på stort set alle maps, selv remakes. Billedet flimrer næsten, så voldsomt er det
- Lost connection to host i Specialist missionerne. Sker hver gang efter Torques skirmish
- MP 101 trophy låser ikke op
Så er der alle de dårlige designs. Local mp mod bots alene virker som en omgangs venstrehåndsarbejde, der på ingen måder kan måle sig med noget andet COD. Prøv at starte en 1 vs 18 bots kamp, eller sæt difficulty til mixed. Bots er i øvrigt endnu dummere end normalt. De bruger gerne 30 sekunder på at sprinte ind i en væk, og blive "hængende" der
Eller i Blackout og MP hvor alle spillere kan kigge rundt om hjørnet.
Der er emotes med i spillet, som sikkert skal sælges i bedste Fortnite stil, men disse emote er også en kæmpefejl.
Stil jer ved et hjærne i gerne vil se omkring -> hold højre d-pad inde -> vælg en emote -> drej kameraet med højre stick og så kan i se hvad der venter rundt om hjørnet.
Det er simpelthen så dumt designet, at jeg ikke engang kan beskrive det med ord ... men det blver helt sikkert misbrugt online
I øvrigt virker hele UI slet ikke så strømlinet som BO3.
Dette er på ingen måde en kritik af Treyarch. de har bare arbejdet med hvad de havde.
Der var rygte ude i foråret om at Activision havde trykket på panik knappen. De syntes kampagnen var lort, så den skulle skodes (Øv, for jeg synes det lød spændende).
De var også bange for at folk ikke ville kunne lide mp, fordi det var for meget en kopi af Overwatch. Kun hold fokus, ingen streaks og ingen klasser.
Derudover var Activision bange for at tabe for mange spillere til Fortnite, så de krævede deres egen Battle Royale. Raven har allerede lavet BR, dog i mindre skala, til det kinesiske COD Online, så de blev hevet ind. Zombies har altid været lavet af sit eget hold, og de har brugt 2-3 år på Zombies, hvilket kan mærkes i både kvalitet og indhold
Multiplayer holdet havde ikke denne luksus. De fik under et år til at lave en ny mp + br, og det kan desværre mærkes i det færdige produkt. Derfor er der så mange framedrops, og texturer i lav kvalitet, og derfor er der så meget genbrug ar karakter modeller, våbenmodeller og ikke mindst lyde. det skulle gå stærkt, så der blev lånt en del fra BO3.
Det er også derfor Blackout kun kunne klare 80 spillere i betaen, og derfor der er så meget pop-in. De har simpelthen ikke haft 2 år til at optimere spillet. De har haft under 12 mdr
Alle brikkerne passer lidt for godt sammen. I år skærer man også ned på DLC, som ellers altid får 4 maps per pakke, og et af disse maps er altid et remake. Disse remakes blev i stedet brugt til at oppe bane antallet i multiplayeren.
Man kan også undre sig over at ting som stats, medaljer, in-game butikken og supply drops ikke er på plads endnu. Vonderhaahr har sagt at det hele kommer senere. Efter 2-3 år i ovnen ville jeg da forvente at så simple ting var på plads for længst
Med mindre BO4 ikke har været i ovnen i 2-3 år. Det er der nemlig ikke meget der tyder, at det har.
... and then it walked whole cucumber