Forum

Fifa 2010 Bernabau som dlc

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Fifa 2010 Bernabau som dlc

Indlægaf Rytteren » tirs 18 aug 2009 17:23

til alle jer tosser der holder med købekluben los franco også kendt som real madrid :lol: , så er her nogle rigtig gode nyheder.¨

Bernabau kommer til at være med i fifa 2010. godtnok som dlc. men nu er det da muligt at kunne spille på endnu et fantastisk stadion.

http://www.vg247.com/2009/08/18/eas-gc- ... n-fifa-10/
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tirs 18 aug 2009 17:26

Hold da kæft hvor latterligt.. Jeg ville aldrig noglesinde i hele mit lange liv betale for at spille på et stadion i FIFA? Det er jo ikke noget man ligger specielt mærke til når man spiller?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf motZ » tirs 18 aug 2009 17:54

LATTERLIGT! Os Real-fans vil have muligheden for at spille på stadionet fra start af og vil IKKE til at skulle købe det. Det er virkelig for dårligt!
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf MarkAall » tirs 18 aug 2009 19:42

ja, det er altså rimelig skidt, at man skal til at betale for stadions. Som der er en der har skrevet på det link, vi kommer snart til at skulle betale for vært enklet hold. De er jo ik rigtig kloge EA
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf PHybjerg » tirs 18 aug 2009 20:30

Vi må håbe at det ikke må koste mere end små 10kr :)
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf motZ » tirs 18 aug 2009 20:33

Men hvis det som PHybjerg siger, kun kommer til at koste omkring 10 kr, så kan det da godt være at jeg alligevel køber det for jeg har virkelig ventet på at kunne spille på Bernabeu igen. :D
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Tiu » ons 19 aug 2009 08:36

Jeg synes personligt EA er gået fuldstændigt over gevind med deres DLC i dette års udgaver af deres sportsspil. DLC er godt, det kan give længere holdbarhed, men det skal være expansions packs og lign. Ikke alle de her "små" DLC ting, som de i øvrigt tager overpriser for. Og oven i købet udkommer de på dagen hvor spillet bliver released.

Har sku ikke så meget imod DLC som i tiger woods hvor der er kan købes unlock af eksisterende baner i spillet, boost af stats. De ting kan man opnå ved at spille spillet. Det der pisser mig af at man stort set start kan købe 4 ekstra baner og til en uhyrlig pris af 44,95 stk. Det er fuldstændig ude i hampen efter min mening. Vi har i forvejen nogle skyhøje priser på spillene herhjemme, og så skal vi oven i købet betale 180.- ekstra for fire baner der burde være med i spillet når man køber det.

De laver et spil, fjener 10-20% af indholdet, for så at smide det ud som DLC på realease dagen til overpriser. Jeg ved godt det er kommet for at bliver og det bliver ikke mindre i fremtiden.

Det er dog ikke ikke kun EA, jeg synes gernerelt der tages alt for høje priser. F.eks. mappacks er udkommer relativt hurtigt efter release er alt for dyre. Det er desvære blevet mere og mere udbredt.

Der skal nok være de første 20-30 DLC ting på release dagen for Fifa 10. Det har både Tiger Woods og Madden (US) haft. Og jeg bliver ikke overrasket hvis prisen for et stadion bliver om 20-30 kr.

Et sur opstød af en der hader DLC på realease dagen.
Tiu
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf Haugboelle » ons 19 aug 2009 08:57

Med alle de tilvalg der efterhånden er, samt kommer, så burde spillene fremover være næsten gratis og de kan så tjene deres penge på DLC...
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf lionel » ons 19 aug 2009 12:40

Godt nyt! Bernabeu kommer med i FIFA 10 som free DLC!

During the EA press conference at Gamescom this afternoon a few people got the impression that the Bernabeu stadium which was announced would be premium content - i.e. downloadable content that you pay for.

Producer of FIFA 10 David Rutter has announced on his Twitter page that the Bernabeu stadium will be free for everybody to download. Take a look at the quote below for confirmation!
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » ons 19 aug 2009 13:52

Godt nok..

Hader også at skulle give mere for spillet.. DLC der kommer med det samme er alt for snedigt


Så synes jeg det er mere fair i f.eks Pain, hvor man selv kan bestemme hvor stort og omfattende spillet skal være
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf motZ » ons 19 aug 2009 15:55

lionel skrev:Godt nyt! Bernabeu kommer med i FIFA 10 som free DLC!

During the EA press conference at Gamescom this afternoon a few people got the impression that the Bernabeu stadium which was announced would be premium content - i.e. downloadable content that you pay for.

Producer of FIFA 10 David Rutter has announced on his Twitter page that the Bernabeu stadium will be free for everybody to download. Take a look at the quote below for confirmation!


Tak! Du er min redningsmand med den nyhed! SÅDAN!
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Re: Fifa 2010 Bernabau som dlc

Indlægaf feinschmecker » ons 19 aug 2009 16:33

Rytteren skrev:til alle jer tosser der holder med købekluben los franco også kendt som real madrid :lol: , så er her nogle rigtig gode nyheder.¨

Bernabau kommer til at være med i fifa 2010. godtnok som dlc. men nu er det da muligt at kunne spille på endnu et fantastisk stadion.

http://www.vg247.com/2009/08/18/eas-gc- ... n-fifa-10/


Klasse post! :-) Dig og bateman har godt nok hornene i siden på dén klub - berettiget, forstås :-)

God humor (læs: sjov alvor)!

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf motZ » ons 19 aug 2009 18:03

Det bliver så nice at kunne spille på dette fantastiske stadion i et FIFA spil igen! Dejligt at det ikke bliver noget man skal betale for, hvis den nyhed der blev postet længere oppe holder stik.
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 109 gæster