Forum

Batman: Arkham Asylum

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Rechain » lør 05 sep 2009 18:14

Diz- skrev:
Rechain skrev:Det er mega fedt :) gennemførte det i foregårs...så er bare igang med at finde alle de sidste riddles og så går jeg igang med Challenges bagefter, eller måske før :P tvivler desuden på at jeg finder ALLE riddles i spillet uden hjælp og indtil videre er der nogen jeg ik ka finde selv, så der må jeg nok ty til lidt snyd. Har forresten lige lavet en ny udgave af min signatur idag :D

/Rechain

lille spoiler::

efter at have kæmpet mod en række anbgribende hold, der hvor der er stød i gulvet og hende der skifter mellem gulv 1,2,3 så fandt jeg i det rum et kort der viser hvor alle riddles er i den del af fængslet. Der er åbenbart lavet kort så hvis du kan finde dem så kan du også se hvor de sidste riddles er..

Det ved jeg godt ;) dem har jeg fundet...alle...selvom man ved hvor de er, så ka nogen stadig være svære at skaffe...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf dr_gonzo » lør 05 sep 2009 19:51

Batman er uden tvivl det bedste spil jeg har spillet på PS3. Jeg elsker at der er så meget variation i det. Og så er stemningen og stilen bare spot on! Og lyden er jo helt fænomenal, både stemme-skuespil og og lyd effekter.

10/10

Håber at der kommer flere spil på dette niveau i år.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Diz- » lør 05 sep 2009 20:53

dr_gonzo skrev:Batman er uden tvivl det bedste spil jeg har spillet på PS3. Jeg elsker at der er så meget variation i det. Og så er stemningen og stilen bare spot on! Og lyden er jo helt fænomenal, både stemme-skuespil og og lyd effekter.

10/10

Håber at der kommer flere spil på dette niveau i år.

har du ikke spillet mgs4??
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Allanb » lør 05 sep 2009 21:09

Diz- skrev:
dr_gonzo skrev:Batman er uden tvivl det bedste spil jeg har spillet på PS3. Jeg elsker at der er så meget variation i det. Og så er stemningen og stilen bare spot on! Og lyden er jo helt fænomenal, både stemme-skuespil og og lyd effekter.

10/10

Håber at der kommer flere spil på dette niveau i år.

har du ikke spillet mgs4??


Batman AA slå da msg4 med flere længder. Der er meget mere intensitet og variation. For ikke at nævne den stemning spillet levere. Jeg har ikke været så meget revet med i et spil siden Biochock.. Det er uden tvivl det bedste spil jeg har spillet på ps3'eren..
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Rechain » lør 05 sep 2009 23:49

Batman - Arkham Asylum er et kanon godt spil med den helt rigtige stemning og tilgang til Gotham universet. Men vil dog ik sige det er bedre end MGS4, for det er en genial spilserie. Af spil i år, så er Batman virkelig kommet med på GOTY listen ;) må sige at det her ik bare er 1 batman spil. Det ER Batman SPILLET over dem alle og han har altid været min favorit superhelt af dem alle.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Diz- » søn 06 sep 2009 07:22

Rechain skrev:Batman - Arkham Asylum er et kanon godt spil med den helt rigtige stemning og tilgang til Gotham universet. Men vil dog ik sige det er bedre end MGS4, for det er en genial spilserie. Af spil i år, så er Batman virkelig kommet med på GOTY listen ;) må sige at det her ik bare er 1 batman spil. Det ER Batman SPILLET over dem alle og han har altid været min favorit superhelt af dem alle.

/Rechain


jeg synes 100% det er et fedt spil, men at folk synes det overgår mgs forstår jeg godt nok ikke heller ikke. Jeg synes intet kan måle sig med mgs når det kommer til stemning, historie, charecter design m.m., synes også der er mere variation i mgs - ikke at batman ikke også gør det ret fint på det punkt.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf dr_gonzo » søn 06 sep 2009 09:45

Diz- skrev:
dr_gonzo skrev:Batman er uden tvivl det bedste spil jeg har spillet på PS3. Jeg elsker at der er så meget variation i det. Og så er stemningen og stilen bare spot on! Og lyden er jo helt fænomenal, både stemme-skuespil og og lyd effekter.

10/10

Håber at der kommer flere spil på dette niveau i år.

har du ikke spillet mgs4??


Jeg jeg har spillet MGS4, og skal jeg være ærlig, så synes jeg det sucks. Det er mega fedt når man endelig spiller, men jeg bruger jo over 50% af spilletiden på at se latterlige dårlige platte videoer med kvinder med fjollet store bryster. MGS1 til ps1 var genialt, MGS2, so-and-so (videoerne begyndte at tage overhånd). 3'eren har jeg ikke spillet, og 4'eren var en mega skuffelse.

Problemmet med MGS4, for mit vedkommende, er at jeg gerne vil spille spil, når jeg sætter mig foran min PS3, jeg gider ikke se en interaktiv film, hvor jeg hele tiden bliver afbrudt, for at se en 20 minutter plus, cut-scene. Men det er jo en smags sag. Hvis man er til snørklede animé aktige historier, frem for gameplay, så er MGS4 helt sikkert et godt spil. Er man, som jeg, til en tyk og dyster stemning, med massere af variation i gameplayet og en historie, der bliver fortalt flydende i løbet af spillet, uden at afbryde det, er Batman AA vejen frem.

Som en anden skriver, er Batman AA nok det bedste spil siden Bioshock, som jeg dog spillede på Xbox 360.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Rechain » søn 06 sep 2009 13:02

dr_gonzo --> Så har du overhovedet ik fulgt med i MGS siden de første? Alle har jo deres mening omkring serien, men hvis man ik ka lide historien og sådan som spillene er lavet (masser af video, film med historien) - så har man heller ingen interesse for MGS generelt og så ka man ik sætte det op mod Batman, for de har ik meget med hinanden at gøre. Sådan som du skriver, så har du jo slet ingen interesse for MGS, så det jo klart at det (efter din mening) ik ka hamle op mod Batman. Hvis man bare har en lille smule spil-lidenskab, så har MGS en stor plads i kroppen og der ka Batman ik være med :D Batman - AA er et KANON godt spil...men lad være med at sæt det op mod en gammel spil serie som MGS. Det hører ingen steder hjemme :twisted: haha...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 119 gæster