Forum

Batman: Arkham Asylum

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Batman: Arkham Asylum

Indlægaf BingoDK » fre 28 aug 2009 15:22

Hvad synes folk om spillet? Og hvor langt er i med trophies og riddles?

133/240 indtil videre.. Er helt vild med at der er de små gåder og ting i spillet.. Giver det lidt ekstra levetid ;)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Erroneus » fre 28 aug 2009 16:58

I gang med at installere, regner med at give den gas hen over weekenden :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf TheMadMan » fre 28 aug 2009 18:03

Jeg syntes sq det er rigtig godt og er ikke nået så langt endnu,Bingo kan du hjælpe mig en gang.

Er nået til biblioteket og skal findet et styk papir i en bog,men kan sq ikke finden den bog med det papir i.
TheMadMan
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Erroneus » fre 28 aug 2009 18:37

Nu har jeg lige spillet 1½ time ca og jeg elsker det! Super super fedt, det kan sagtens gå hen og blive et af dette års største overraskelser.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf UnrealPirate » fre 28 aug 2009 19:38

Jeg er også godt i gang og har været det stort set siden i går efter arb. Synes spillet er så fedt! ENDELIG, i mine øjne, et godt Batman spil! Stemningen, grafikken, lyden og gameplayet er så godt skruet sammen at dette spil er et af mine GOTY kandidater. Synes også at de forskellige skurke og specielt Jokeren er fantastisk godt lavet. Så alt i alt, et stort bifald og et 10/10 af mig ;-)
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf BingoDK » søn 30 aug 2009 00:37

Sæt detective mode og så følg da bogreolen hele vejen rundt. Dr. Young's fingeraftryk burde føre dig lige til bogen, hvis jeg husker korrekt!4

Stemningen er fuldstændig i top.. Men der er en håndfuld Batman-villains som man desværre ikke får lov at lege med... Ingen spoilers!
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Player_2 » søn 30 aug 2009 01:58

Elsker sådan nogle interaktive introer som der er i Batman og Call of Duty.. Det giver sådan en fed start på et spil..

Dette spil fortjener top karektere
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » søn 30 aug 2009 03:02

Hatten af til stemmeskuespillerne i det her spil, det har de gjort rigtigt rigtigt godt.

En sjov lille detalje, det er Mark Hamill som ligger stemme til the joker :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf BingoDK » søn 30 aug 2009 12:08

Gennemført. 43 % af trophies, 70% af riddler's challenges på normal mode.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Hansen76 » lør 05 sep 2009 07:15

ja det er en fedt spil har kun prøvet demoen men den var nice nok så den skal købes
Hansen76
Niveau 3
 
Indlæg: 239
By: Valhal


Indlægaf Diz- » lør 05 sep 2009 08:00

BingoDK skrev:Sæt detective mode og så følg da bogreolen hele vejen rundt. Dr. Young's fingeraftryk burde føre dig lige til bogen, hvis jeg husker korrekt!4

Stemningen er fuldstændig i top.. Men der er en håndfuld Batman-villains som man desværre ikke får lov at lege med... Ingen spoilers!


han skal muligvis lige sørge for at lysekronen falder(den er helt i top(doh!) ned før han kan, jeg gjorde det i hvert fald først i den rækkefølge - ved ikke om det er must
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf waspunk » lør 05 sep 2009 08:11

Det er bare et super fedt spil. Mere kan jeg ikke sige ;o)
waspunk
Niveau 2
 
Indlæg: 129
By: Ballerup


Indlægaf TheMadMan » lør 05 sep 2009 12:16

DIZ.

Jeg har fundet ud af det,så ingen problemer :wink:
TheMadMan
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Rechain » lør 05 sep 2009 14:26

Det er mega fedt :) gennemførte det i foregårs...så er bare igang med at finde alle de sidste riddles og så går jeg igang med Challenges bagefter, eller måske før :P tvivler desuden på at jeg finder ALLE riddles i spillet uden hjælp og indtil videre er der nogen jeg ik ka finde selv, så der må jeg nok ty til lidt snyd. Har forresten lige lavet en ny udgave af min signatur idag :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Diz- » lør 05 sep 2009 17:58

Rechain skrev:Det er mega fedt :) gennemførte det i foregårs...så er bare igang med at finde alle de sidste riddles og så går jeg igang med Challenges bagefter, eller måske før :P tvivler desuden på at jeg finder ALLE riddles i spillet uden hjælp og indtil videre er der nogen jeg ik ka finde selv, så der må jeg nok ty til lidt snyd. Har forresten lige lavet en ny udgave af min signatur idag :D

/Rechain


lille spoiler::



efter at have kæmpet mod en række anbgribende hold, der hvor der er stød i gulvet og hende der skifter mellem gulv 1,2,3 så fandt jeg i det rum et kort der viser hvor alle riddles er i den del af fængslet. Der er åbenbart lavet kort så hvis du kan finde dem så kan du også se hvor de sidste riddles er..
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster