Forum

sacred 2 grafik problemer

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

sacred 2 grafik problemer

Indlægaf Cyrak » søn 30 aug 2009 17:43

Jeg er endelig blevet den heldige ejer af sacred 2 til ps3, men spillet virker meget firkantet, og skriften er lidt utydelig, når jeg fx trykker på en gravsten eller lignende.

Er der nogen derude der har haft samme problem, eller noget lignende?

Har gosdt nok også oplevet at skriften i BF 1943 er meget svær at læse, men grafikken fejler intet, hvor imod sacred 2 grafikken er meget grumset og uklar.

På forhånd tak.
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Generin » søn 30 aug 2009 18:01

Tjek evt dine indstillinger, nu ved jeg jo ik hvilket tv osv du har. men kan være den står på hd / ikke hd eller noget ligende. jeg har ingen problemer med teksten i hverken sacred eller bf
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf andeo1707 » søn 30 aug 2009 18:30

Som Generin siger kan der være tale om et problem med den optimale opløsning.

Eksempelvis kører jeg Full HD selvom mit fjernsyn ikke er Full HD, men derimod understøtter dette input og jeg har ingen problemer med grafikken eller læsbarheden...

Du skal dog undersøge om dit fjernsyn understøtter den opløsning du sender til den via dine Video indstillinger fra din PS3...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf yess » søn 30 aug 2009 19:35

Tillykke med købet, er uvidende om dit problem alt står klokkeklart her 720p.
Adder dig til friendlist :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf SoulDecapitate » søn 30 aug 2009 20:02

Mit står også klokkeklart, kanon spil. Hvis der er nogle der er friske på og queste lidt online siger i bare til.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Cyrak » man 31 aug 2009 08:53

Mange tak for hjælpen alle sammen.

Jeg prøvede at gå ind at pille ved skærmindstillingerne, og sjovt nok efter at jeg ændrede skærmen fra 4:3 til 16:4 kører det meget bedre. Teksten står ret klart nu. Selv om jeg godt nok engang imellem har lidt problemer med at læse teksten, som kommer op, når jeg trykker på en gravsten, men dette skyldes primært en for lys baggrund.

Men i hvert fald. Mange tak for jeres hjælp :)
ps. Alle der spiller sacred 2 er meget velkommende til at tilføje mig. Dog går der nok lidt tid før jeg kommer online, da jeg lige skal have gennemført spillet nogle få gange, for at få helt styr på det :)
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 120 gæster