Viking skrev:Nu fik jeg skaffet launch edition til 250 kr, selvom den manglende historie skræmmer mig lidt, og min eneste erfaring med et Souls spil, er 20 min Bloodborne.
Ser dog frem til at starte min PS5 op og prøve
Viking skrev:Nu fik jeg skaffet launch edition til 250 kr, selvom den manglende historie skræmmer mig lidt, og min eneste erfaring med et Souls spil, er 20 min Bloodborne.
Maethiel skrev:Viking skrev:Nu fik jeg skaffet launch edition til 250 kr, selvom den manglende historie skræmmer mig lidt, og min eneste erfaring med et Souls spil, er 20 min Bloodborne.
Det var billigt![]()
Hvor henne?
Cena skrev:Hvor langt er folk efterhånden?
Jeg har klaret Radahn. Han var den værste boss indtil videre. Brugte 15-20 forsøg på ham. Nu rydder jeg lige op inden jeg går videre. Jeg har spillet 40 timer og kan se jeg har ret langt igen. Fatter simpelthen ikke folk kan spille det her spil uden guides. Jeg havde aldrig fundet ud af noget som helst om hvordan jeg kom videre hvis jeg ikke havde kigget i guides
Hades skrev:Jeg er nået til hovedstaden (for anden gang) og kæmper lige nu med en boss som, uden spoilers, står i vejen for min videre færd.
Jeg er level 208 og har farmet en del for at stige i stats til at kunne bruge forskellige våben.
Jeg startede med at vandre uden guide, men fandt en questline jeg gerne ville sikre mig at gennemføre helt inden jeg kom til slutningen, så der måtte jeg ty til en guide
Cena skrev:Hades skrev:Jeg er nået til hovedstaden (for anden gang) og kæmper lige nu med en boss som, uden spoilers, står i vejen for min videre færd.
Jeg er level 208 og har farmet en del for at stige i stats til at kunne bruge forskellige våben.
Jeg startede med at vandre uden guide, men fandt en questline jeg gerne ville sikre mig at gennemføre helt inden jeg kom til slutningen, så der måtte jeg ty til en guide
Er det Age of stars? Den har jeg også sikret mig at kunne gennemføre. Er løbet i gennem Capitol i dag og har også sikret mig at kunne gennemføre "Lord of Frenzied Flame".
Huskede du at få "Bolt of Gransax " i byen første gang, hvis du altså går efter Platin?
Jeg tror faktisk ikke jeg har kvajet mig i forhold til Platin. Nu skal jeg bare lige have sikret at jeg ikke dummer mig med Lichdragon Fortissax.
Hades skrev:Cena skrev:Hades skrev:Jeg er nået til hovedstaden (for anden gang) og kæmper lige nu med en boss som, uden spoilers, står i vejen for min videre færd.
Er det Age of stars? Den har jeg også sikret mig at kunne gennemføre. Er løbet i gennem Capitol i dag og har også sikret mig at kunne gennemføre "Lord of Frenzied Flame".
Huskede du at få "Bolt of Gransax " i byen første gang, hvis du altså går efter Platin?
Jeg tror faktisk ikke jeg har kvajet mig i forhold til Platin. Nu skal jeg bare lige have sikret at jeg ikke dummer mig med Lichdragon Fortissax.
Nej, den har jeg ikke fået - den må jeg hente i NG+
Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 12 gæster