Jake242 skrev:Jeg var gammel GT fan, er dog røget fra i mellemtiden da det bare ikke har være særligt godt. Jeg er glad for at du nævner at micro transaktioner er så en stor del af spillet.... så spare det mig tid og penge da jeg ellers havde tænkt mig at købe det når det røg ned i pris(elsker gode bilspil) tilgengæld kommer jeg ALDRIG til at bruge én eneste krone på microtransaktioner... så spil der vælger den vej, har ikke mig som kunde. Ærgerligt.
S_Phoenix skrev:Købte det som forudbestilling, har seriøst glædet mig til det.
Men efter det stunt de har lavet med at nedsætte credits ved præmie er det sku blevet lidt meeh ! og kan man også se på metacritic efter deres patch 1.07/1.08.
Det er blevet MAX grind - eller betal ved kasse 1, og altså at betale flere hundrede kr for EEN bil, det sker bare ikke...
** savner dagene uden microtrans **
Jake242 skrev:inflationen rammer også GT
Rena skrev:S_Phoenix skrev:Købte det som forudbestilling, har seriøst glædet mig til det.
Men efter det stunt de har lavet med at nedsætte credits ved præmie er det sku blevet lidt meeh ! og kan man også se på metacritic efter deres patch 1.07/1.08.
Det er blevet MAX grind - eller betal ved kasse 1, og altså at betale flere hundrede kr for EEN bil, det sker bare ikke...
** savner dagene uden microtrans **
Det var patch 1.0.7 AKA ned for 2 dag patch.
Det også lidt sjovt at, bliver som i Sport kunne købes for nogle få kr. nu koster 300-400 % mere
klatzen skrev:Jeg tænker at de kommer til at tilføje en del nye biler via DLC som med GT Sport, så mon ikke den kommer medMen jo, jeg savner også nogle flere klassikere samt nyere biler såsom Bugatti Chiron osv
klatzen skrev:Jeg tænker at de kommer til at tilføje en del nye biler via DLC som med GT Sport, så mon ikke den kommer medMen jo, jeg savner også nogle flere klassikere samt nyere biler såsom Bugatti Chiron osv
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster