Forum

Gaming goals 2023

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Gaming goals 2023

Indlægaf Maethiel » lør 28 jan 2023 15:19

Hvad er jeres mål, spilmæssigt, i 2023? :)

Jeg kan starte :

1. 100% i Gems of War - Kæmpe grind, men hvis alt går smooth, burde det tage 6-12 måneder fra nu af :lol:

2. Platinum i Path of Exile - Jeg spiller det Co-Op med min ældste lillebror, og vi har ikke haft lysten (eller tiden, for han spiller POE på ret højt niveau på PC, og jeg har grindet Gems of War 20+ timer i ugen de sidste par måneder), men vi har bestemt os for at komme i gang når næste season starter.

3. Spille Diablo IV, og få så mange trofæer som muligt (Hvis trofælisten ligner 3'eren, mere end 2'eren, så går vi efter platinum i år (Regner med at det også bliver et projekt sammen med lillebror).

4. Platinum i enten Vice City eller San Andreas.

5. Platinum i FIFA 24 (Eller EA Sports FC, hvad end de ender med at kalde det).


Så når jeg vidst heller ikke mere i år. Eftersom Gems of War tager 20+ timer af min uge, POE er et stort projekt, Diablo IV bliver sikkert også et massivt grind, og FIFA/Whatever name, plejer også at æde en del timer i Ultimate Team :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf HEADSTAR » lør 28 jan 2023 15:35

Held og lykke med Gta spilne, en del af missionerne er blevet gjort ekstra svære at komme igennem.

Mit mål i 2023 er at komme igennem Control og få så mange trofæer som muligt. Jeg går aldrig efter at få platin da det gør spilne noget sværere end normalt.

Og ellers er det med at finde nogle nye spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590

+2

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf klatzen » lør 28 jan 2023 16:07

Mit mål er at få 100% i mit nuværende library af spil plus RE 3 Remake og The Evil Within 2 som jeg ikke har haft i maskinen endnu.

Samtidig håber jeg også der kan blive lidt tid til Dead Space Remake, Resident Evil 4 Remake og Diablo 4.

Men ellers bare få spillet det som fritiden nu tillader og få en masse lækre trophies på vejen :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435


Re: Gaming goals 2023

Indlægaf Maethiel » lør 28 jan 2023 16:29

HEADSTAR skrev:Held og lykke med Gta spilne, en del af missionerne er blevet gjort ekstra svære at komme igennem.

Mit mål i 2023 er at komme igennem Control og få så mange trofæer som muligt. Jeg går aldrig efter at få platin da det gør spilne noget sværere end normalt.

Og ellers er det med at finde nogle nye spil.


Jo tak :)

Indtil videre har Vice City ikke været så svært, da jeg startede med at lave Firefighter, Vigilante, pizzaboy osv, og samlede alle 100 pakker, så jeg har alle bonusser :)

Har vidst nok også gjort det i San Andreas, så vidt jeg husker. Men ja, nu må vi se hvordan det går. Det gør heller ikke noget med lidt udfordring indimellem :D


klatzen skrev:Mit mål er at få 100% i mit nuværende library af spil plus RE 3 Remake og The Evil Within 2 som jeg ikke har haft i maskinen endnu.

Samtidig håber jeg også der kan blive lidt tid til Dead Space Remake, Resident Evil 4 Remake og Diablo 4.

Men ellers bare få spillet det som fritiden nu tillader og få en masse lækre trophies på vejen :)


Ny psn profil? 100% projekt? :)

Hvis du begynder på Diablo 4, så sig endelig til hvis du vil spille Co-Op. Lillebror og jeg spiller gerne med andre også :) Er som regel sjovest i flok
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf klatzen » lør 28 jan 2023 18:01

Maethiel skrev:
HEADSTAR skrev:Held og lykke med Gta spilne, en del af missionerne er blevet gjort ekstra svære at komme igennem.

Mit mål i 2023 er at komme igennem Control og få så mange trofæer som muligt. Jeg går aldrig efter at få platin da det gør spilne noget sværere end normalt.

Og ellers er det med at finde nogle nye spil.


Jo tak :)

Indtil videre har Vice City ikke været så svært, da jeg startede med at lave Firefighter, Vigilante, pizzaboy osv, og samlede alle 100 pakker, så jeg har alle bonusser :)

Har vidst nok også gjort det i San Andreas, så vidt jeg husker. Men ja, nu må vi se hvordan det går. Det gør heller ikke noget med lidt udfordring indimellem :D


klatzen skrev:Mit mål er at få 100% i mit nuværende library af spil plus RE 3 Remake og The Evil Within 2 som jeg ikke har haft i maskinen endnu.

Samtidig håber jeg også der kan blive lidt tid til Dead Space Remake, Resident Evil 4 Remake og Diablo 4.

Men ellers bare få spillet det som fritiden nu tillader og få en masse lækre trophies på vejen :)


Ny psn profil? 100% projekt? :)

Hvis du begynder på Diablo 4, så sig endelig til hvis du vil spille Co-Op. Lillebror og jeg spiller gerne med andre også :) Er som regel sjovest i flok


Jep, startede den nye profil da jeg fik min PS5 for et par år siden :-).

Det vil jeg prøve at huske! :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435

+2

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf Maethiel » lør 28 jan 2023 20:37

klatzen skrev:Jep, startede den nye profil da jeg fik min PS5 for et par år siden :-).

Det vil jeg prøve at huske! :D


Cool. Bare brug for en frisk start, eller er det drømmen om en 100% profil? :D

Endelig, jo flere jo bedre :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf Erroneus » søn 29 jan 2023 16:52

Jeg lavede en game plan for et par år siden, den er ikke blevet mindre :D
Jeg har et mål, ikke køb nye spil, men få spillet nogle af dem du har, men spil dem man har lyst til. Undtaget er spil til PSVR2 og de helt store titler, f.eks. Spider-Man 2, Alan Wake 2, Diablo 4 osv., men det er max 5-6 titler der er på den liste af "must have ved lancering"
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg

+2

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf klatzen » søn 29 jan 2023 18:09

Maethiel skrev:
klatzen skrev:Jep, startede den nye profil da jeg fik min PS5 for et par år siden :-).

Det vil jeg prøve at huske! :D


Cool. Bare brug for en frisk start, eller er det drømmen om en 100% profil? :D

Endelig, jo flere jo bedre :D


Vel, solgte min ps4 og alle dertilhørende spil år før jeg fik anskaffet mig ps5’ern. Så jeg tænkte det var sjovere bare at starte på en frisk og så forsøge at få 100% i alle de spil jeg får mig købt her til. :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435

+1

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf Maethiel » man 20 mar 2023 21:16

Maethiel skrev:1. 100% i Gems of War :lol: - Nået 20/03-2023!

2. Platinum i Path of Exile - Jeg spiller det Co-Op med min ældste lillebror, og vi har ikke haft lysten (eller tiden, for han spiller POE på ret højt niveau på PC, og jeg har grindet Gems of War 20+ timer i ugen de sidste par måneder), men vi har bestemt os for at komme i gang når næste season starter.

3. Spille Diablo IV, og få så mange trofæer som muligt (Hvis trofælisten ligner 3'eren, mere end 2'eren, så går vi efter platinum i år (Regner med at det også bliver et projekt sammen med lillebror).

4. Platinum i enten Vice City eller San Andreas.

5. Platinum i FIFA 24 (Eller EA Sports FC, hvad end de ender med at kalde det).


Første mål er nået :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+4

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf Maethiel » tirs 02 maj 2023 07:34

Nå, så mine gaming goals blev lige ændret :D

Der blev lavet om i trofæ requirements for Atlasset i Path of Exile, og det er nu praktisk talt tåbeligt at gå efter platinum. Min bror har 3000+ timer i POE på pc, og han så de nye requirements og hans eneste svar var "Hard pass".

Så jeg orker ikke at smide 1000 timer efter det, for at ende med at mangle 3 trofæer, som er næsten umulige at opnå.

Så det bliver lige sådan her i stedet :D

Mål for 2023 :

1. Platinum i Diablo 4

2. Platinum i EA Sports FC 24

3. Platinum i Vice City

4. Platinum i Gran Turismo 7 (hvis legendary bilerne kan købes, der er en rotation man ikke er herre over, men ellers alle andre trofæer, og så popper jeg legendary biler trofæet når de kommer i shoppen).

EDIT
Ændrede lidt, og tilføjede GT7
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+2

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf Maethiel » fre 03 nov 2023 21:22

Maethiel skrev:Mål for 2023 :

1. Platinum i Diablo 4 (20/26 trofæer opnået)

2. 100% i Gems of War - Nået 20/03-2023!

3. Platinum i EA Sports FC 24 - PLATINUM 3/11-2023

4. Platinum i Vice City (29/34 trofæer opnået)

5. Platinum i Gran Turismo 7 (40/54 trofæer opnået)


Lille update :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf HEADSTAR » lør 04 nov 2023 11:21

Maethiel skrev:
Maethiel skrev:Mål for 2023 :

1. Platinum i Diablo 4 (20/26 trofæer opnået)

2. 100% i Gems of War - Nået 20/03-2023!

3. Platinum i EA Sports FC 24 - PLATINUM 3/11-2023

4. Platinum i Vice City (29/34 trofæer opnået)

5. Platinum i Gran Turismo 7 (40/54 trofæer opnået)


Lille update :D


Så du fik simpelthen platin i Gta vice city =D>
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: Gaming goals 2023

Indlægaf Maethiel » lør 04 nov 2023 18:37

HEADSTAR skrev:
Maethiel skrev:
Maethiel skrev:Mål for 2023 :

1. Platinum i Diablo 4 (20/26 trofæer opnået)

2. 100% i Gems of War - Nået 20/03-2023!

3. Platinum i EA Sports FC 24 - PLATINUM 3/11-2023

4. Platinum i Vice City (29/34 trofæer opnået)

5. Platinum i Gran Turismo 7 (40/54 trofæer opnået)


Lille update :D


Så du fik simpelthen platin i Gta vice city =D>


Nej? :D

De grønne er dem jeg har opnået, men er tæt på i Vice City, 29/34 trofæer :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Gaming goals 2023

Indlægaf HEADSTAR » lør 04 nov 2023 19:01

Ah :D
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron