Forum

Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf Maethiel » man 21 aug 2023 19:10

Vi har en tråd til hvilke trofæer vi har fået idag, men tænkte vi kunne bruge en tråd til hvilket platinum vi arbejder på lige nu.

Jeg kan lægge ud :

Jeg har støvet min ps3 af, da tiden er kommet til at jeg vil gå efter platinum i GTA IV. Jeg blev færdig med alle online trofæer tilbage i Marts 2021, og tænkte "hey, så kan jeg aaaaltid lave det der singleplayer". Nu må jeg hellere få det gjort :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+1

Re: Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf klatzen » fre 25 aug 2023 09:15

Arbejder PT. på Platin i The Last of Us Part 1, husker det som værende sjovere end det egentligt er. Så lige nu er det bare et grind for de sidste collectibles og Left Behind DLC'n.

Forhåbentligt er Part 2, sjovere ;)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+2

Re: Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf HEADSTAR » fre 25 aug 2023 12:28

Jeg ville gerne have platin i Obduktion men det kniber med at kunne gennemskue guiden fra youtube jeg bruger.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2629

+2

Re: Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf Maethiel » man 16 okt 2023 21:02

Lige nu arbejdes der på :

EA FC 24 (ps4 og 5) - Er tæt på platinum i ps5 versionen, så lige nu grindes det sidste XP som kan tjenes løbende og så venter jeg ellers på playoffs starter i Clubs, så jeg kan poppe det sidste trofæ for platinum :)

GTA Vice City Definitive Edition (ps4) - Mangler lidt story missions, nogle side missions, arena events, nogle ræs, rampages, og så videre for 100%. Og så skal jeg grinde "take the cannoli", men der er heldigvis en relativ nem metode til at klare det.

Ellers er der lidt stille. EA FC tog også lige en del tid ved release og til nu, men sådan er det jo hvert år :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+2

Re: Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf klatzen » tirs 17 okt 2023 09:01

Arbejder på platin i The Evil Within :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+2

Re: Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf armorking » tors 19 okt 2023 04:49

assassin's creed mirage
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV

+3

Re: Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf klatzen » tors 02 nov 2023 09:17

Puha stadig igang med The Evil Within. Et spil jeg nyder at spille og finder utroligt "fedt"! Men også et spil der stresser mig så meget at jeg max kan spille det et par timer af gangen.

Jeg mangler dog nu kun at løbe igennem hovedspillet 2 gange for hhv. speedrun trofæ (klarer det på under 5 timer) og Akumu sværhedsgraden (One hit kill).

Samtidig er jeg også godt igang med DLC'et, som jeg tager lidt sideløbende for noget afveksling.

Når Platinet er i hus vil det være mit første 9/10 sværhedsgrads platin, så det bliver fedt :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+2

Re: Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf I_vendetta_DK_I » man 27 nov 2023 22:13

Dead Island 2
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+2

Re: Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf klatzen » tirs 12 dec 2023 08:41

Mangler et enkelt trofæ i Crash Team Racing Nitro Fueled. "Unstoppable" hvor man skal opretholde boost hele vejen rundt i en lap. Hvorfor skal det være så hjernedødt svært!

Ud over det er jeg også så småt begyndt på Resident Evil 4 Remake, og er allerede hooked.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+2

Re: Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf Joa » søn 17 dec 2023 11:06

Er ved at grinde det sidste XP igennem til at kunne unlocke en Tier 7 skill i PGA Tour 2k23, som er det sidste trofæ jeg mangler til at platte det spil :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+3

Re: Hvilket platinum arbejder du på lige nu?

Indlægaf Erroneus » man 18 dec 2023 22:09

Returnal! Har gennemført det, også den ekstra del, så nu mangler jeg bare at samle de sidste glyphs og scout logs ind, som dog er random om de spawner ind, så det er lidt grindy, men super sjovt spil, specielt når man bliver rigtig god til det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 103 gæster