Forum

Anbefal spil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Anbefal spil

Indlægaf Maethiel » lør 26 aug 2023 00:51

Hvilke spil MÅ jeg bare spille? :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Anbefal spil

Indlægaf klatzen » lør 26 aug 2023 09:13

Årh den er svær, hvad er du til af type og genre? :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+1

Re: Anbefal spil

Indlægaf HEADSTAR » lør 26 aug 2023 10:02

Åh, det svære spørgsmål.

Hvad med det gamle Dying Light, der er jo sindssygt mange timer i det spil.
The long Dark kan bruges til at jage trofæer i og hvad med Alan Wake.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2627


Re: Anbefal spil

Indlægaf HEADSTAR » lør 26 aug 2023 11:07

Hvad med Shadowman eller Mass Effect trilogien.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2627


Re: Anbefal spil

Indlægaf Vreki » lør 26 aug 2023 11:56

På nuværende tidspunkt må der være tusinder af spil ude til PS4, så der findes ikke noget simpelt svar.

Hvis en ny PS ejer spurgte mig om det så ville jeg nok anbefale at kigge på de store serier.

Battlefield
Call of Duty
Assassins Creed
Diablo

Der er også flere gode F2P spil, jeg har lagt en del timer i Warthunder og WarFrame.

Faktisk tror jeg at jeg vil foreslå at tegne en måneds abonnement på PS+ Ekstra og så sørge for at prøve så mange genre som muligt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Anbefal spil

Indlægaf Maethiel » lør 26 aug 2023 16:17

klatzen skrev:Årh den er svær, hvad er du til af type og genre? :D


Jeg er helt vild med Match 3, som f.eks Bejeweled, Puzzle Quest og Gems of war.

Derudover spiller jeg mest spil som Fifa, Diablo og GTA :D

Men jeg er åben for alle forslag, da jeg prøver at åbne min horisont.

For nyligt har jeg startet Idle Champions, et gratis spil til ps4. Det er lidt en blanding af Adventure Capitalist, sidescroller og Dungeons & Dragons.


HEADSTAR skrev:Åh, det svære spørgsmål.

Hvad med det gamle Dying Light, der er jo sindssygt mange timer i det spil.
The long Dark kan bruges til at jage trofæer i og hvad med Alan Wake.


Jeg burde nok have sagt at jeg ikke er den store gyser fyr, så alt med uhygge osv, er ikke lige mig :D


HEADSTAR skrev:Hvad med Shadowman eller Mass Effect trilogien.


Åh ja, Mass Effect har jeg kigget på før. Kunne være et godt bud, tak :)



Vreki skrev:På nuværende tidspunkt må der være tusinder af spil ude til PS4, så der findes ikke noget simpelt svar.

Hvis en ny PS ejer spurgte mig om det så ville jeg nok anbefale at kigge på de store serier.

Battlefield
Call of Duty
Assassins Creed
Diablo

Der er også flere gode F2P spil, jeg har lagt en del timer i Warthunder og WarFrame.

Faktisk tror jeg at jeg vil foreslå at tegne en måneds abonnement på PS+ Ekstra og så sørge for at prøve så mange genre som muligt.


Gode bud. Jeg overvejer at prøve det nye COD når det kommer. Om ikke andet bare for multiplayerdelen.
Diablo spiller jeg i forvejen, og Assassins Creed var jeg ikke fan af (prøvede de gamle på xbox 360).

Men tak for ideerne, og måske var det med ps+ Ekstra et godt bud :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+1

Re: Anbefal spil

Indlægaf klatzen » lør 26 aug 2023 17:26

Hmm ja så er jeg nok ikke meget behjælpelig da jeg primært spiller de store titler og gys :D

Men hvis man er lidt interesseret i Nordens Mythologi er God of War (2018) og GOW Ragnarok gode bud :)

Ellers kender du vel Rocket League hvis det er fifa like type spil :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+1

Re: Anbefal spil

Indlægaf Maethiel » lør 26 aug 2023 17:36

klatzen skrev:Hmm ja så er jeg nok ikke meget behjælpelig da jeg primært spiller de store titler og gys :D

Men hvis man er lidt interesseret i Nordens Mythologi er God of War (2018) og GOW Ragnarok gode bud :)

Ellers kender du vel Rocket League hvis det er fifa like type spil :)


Ej så er det lidt svært :lol:

God of War har jeg, og det er startet, men kom fra det fordi Fifa og Gems of War tog meget tid. Kunne jo prøve at gå tilbage :D

Rocket league er et godt bud. Tror faktisk min lillebror spillede det en del på pc, så måske han kunne lokkes med på ps :mrgreen:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+1

Re: Anbefal spil

Indlægaf Vreki » søn 27 aug 2023 10:05

Prøv at kigge på Sparkle 2 og Peggle 2.
Det er ikke direkte Match 3, men jeg kunne alligevel godt forestille mig at de kunne være interessante hvis man er fan af den genre.

Et Diablo alternativ er Path of Exile, det er vist endda F2P
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Anbefal spil

Indlægaf Maethiel » søn 27 aug 2023 14:10

Vreki skrev:Prøv at kigge på Sparkle 2 og Peggle 2.
Det er ikke direkte Match 3, men jeg kunne alligevel godt forestille mig at de kunne være interessante hvis man er fan af den genre.

Et Diablo alternativ er Path of Exile, det er vist endda F2P


Har haft kig på Sparkle og Peggle, men savner lidt "fantasydelen", som man får med ved Gems of war og PuzzleQuest. Men gode bud :)

Har spillet Path of Exile :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+1

Re: Anbefal spil

Indlægaf Racermus » man 28 aug 2023 08:50

Det sidste open world jeg gennemførte, var Ghost of Thusima. Syntes det var en fantastisk oplevelse, og super gennemført spil. Et andet spil jeg nød at gennemføre af open world, var Cyper punk, som jeg også varmt kan anbefales hvis du er til den verden :)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre

+1

Re: Anbefal spil

Indlægaf Maethiel » man 28 aug 2023 18:54

Racermus skrev:Det sidste open world jeg gennemførte, var Ghost of Thusima. Syntes det var en fantastisk oplevelse, og super gennemført spil. Et andet spil jeg nød at gennemføre af open world, var Cyper punk, som jeg også varmt kan anbefales hvis du er til den verden :)



Hvordan er Ghosts of Tsushima sværhedsgradsmæssigt? er det som Elden Ring og Sekiro? :)

Cyberpunk så jeg meget frem til, men har ikke turde købe det, efter den start det fik :(
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+1

Re: Anbefal spil

Indlægaf HEADSTAR » tirs 29 aug 2023 08:57

Hvad med Zombies Eat My Nighbours.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2627


Re: Anbefal spil

Indlægaf Racermus » tirs 29 aug 2023 10:03

Maethiel skrev:
Racermus skrev:Det sidste open world jeg gennemførte, var Ghost of Thusima. Syntes det var en fantastisk oplevelse, og super gennemført spil. Et andet spil jeg nød at gennemføre af open world, var Cyper punk, som jeg også varmt kan anbefales hvis du er til den verden :)



Hvordan er Ghosts of Tsushima sværhedsgradsmæssigt? er det som Elden Ring og Sekiro? :)

Cyberpunk så jeg meget frem til, men har ikke turde købe det, efter den start det fik :(


Ghost er ikke samme sværhedsgrad som Elden og Sekiro, det er mere ala GTA. Jeg ennemførte det uden problemer. Der er enkelte gange man skal op mod en boss et par gange, men så har man os luret hvad man skal gøre. Og enkelte gange bliver man os overmandet af mange der angriber på samme gang. Men så finder man en anden måde at gribe missionen an på.

Cyber punk kører gnidningsfrit nu, efter de lavede en patch update tilbage i Januar, og det kan klart anbefales hvis du kan li den type univers! Jeg har gennemført det 2 gange, og ser frem til den første expansion der kommer i næste måned :)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre

+2

Re: Anbefal spil

Indlægaf klatzen » tors 31 aug 2023 07:00

Ghost of Tushima er ikke i nærheden af Sekiro eller Elden Ring. Det er langt mere casual at gå til.

Jeg lagde det fra mig efter de første par timer fordi jeg syntes det var for kedeligt og ensformigt. Men på min jagt efter at få 100% i alle mine spil måtte jeg samle det op igen, og her var det ligesom om det voksede på mig så jeg endte med faktisk at synes super godt om spillet! Så det er helt klart også værd at prøve hvis man er til open world og synes det er fedt at være samurari :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+2


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster