Forum

Star Wars Dark Forces.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Star Wars Dark Forces.

Indlægaf HEADSTAR » ons 25 okt 2023 21:23

Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626

+1

Re: Star Wars Dark Forces.

Indlægaf HEADSTAR » ons 25 okt 2023 21:28

Så har Night Dive gjort det igen og lavet en remaster af et spil som skulle være rigtig godt.
Med det super stunt Night Dive lavede med Shadowman er det her noget jeg holder øje med.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626


Re: Star Wars Dark Forces.

Indlægaf HrDanish » tors 26 okt 2023 20:56

Fedt spil, spillede det da det først udkom.

Meget sjovt hvis du er til de gamle klassiske Doom spil da det er meget tæt på det i forhold til gameplay, blot med Star Wars og lidt opdaterede gameplay.

Bemærk dog at man ikke skal gå efter Dark Forces hvis man vil spille med lyssværd og force. Spillet er det første i serien der senere blev omdøbt til "Star Wars: Jedi Knight", men det skete først ved spil nummer 2 i rækken og først derfra man får lov at lege med den del.

Men kan stadig anbefales, selv om historien nok ikke vinder nogle præmier i vores tid og alder :lol:
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Star Wars Dark Forces.

Indlægaf HEADSTAR » fre 27 okt 2023 11:49

Jeg vil prøve det af fordi de sidste 2 star wars spil ikke er særlig gode og så bliver det måske et 149krs spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626


Re: Star Wars Dark Forces.

Indlægaf Maethiel » fre 27 okt 2023 22:47

HEADSTAR skrev:Jeg vil prøve det af fordi de sidste 2 star wars spil ikke er særlig gode og så bliver det måske et 149krs spil.


Sjovt som man er forskellige :D

Min kone elsker de 2 nyeste Star Wars spil :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+1

Re: Star Wars Dark Forces.

Indlægaf HEADSTAR » lør 28 okt 2023 10:59

Ah, jeg er en tåbe til at forklare mig.
Jeg har købt star wars Jedi Knights og Republic comand som remaster og de er ikke noget for mig og derfor satser jeg og vil købe det her for det skal da prøves af.

De helt store Star Wars spil som er udkommet de sidste 4 år har jeg slet ikke prøvet.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626

+1

Re: Star Wars Dark Forces.

Indlægaf HrDanish » lør 28 okt 2023 21:51

HEADSTAR skrev:Ah, jeg er en tåbe til at forklare mig.
Jeg har købt star wars Jedi Knights og Republic comand som remaster og de er ikke noget for mig og derfor satser jeg og vil købe det her for det skal da prøves af.

De helt store Star Wars spil som er udkommet de sidste 4 år har jeg slet ikke prøvet.


Hvis du ikke er til SW Jedi Knights så er jeg ikke sikker på om dette spil vil være for dig, bare så du er klar over det er samme type spil.

Forskellen er primært at Jedi Knights har mere fokus på force powers og muligheden for lyssværd, samt en forbedre fps og historie, men de er samme serie og har meget ens punkter.

Jedi Knight er lidt en mix mellem Jedi academy og Dark Forces så den har punkter fra begge hvor det første og sidste spil i serien ville være meget anderledes spil at sammenligne i forhold til JK og en af dem.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Star Wars Dark Forces.

Indlægaf HEADSTAR » søn 29 okt 2023 08:35

HrDanish skrev:
HEADSTAR skrev:Ah, jeg er en tåbe til at forklare mig.
Jeg har købt star wars Jedi Knights og Republic comand som remaster og de er ikke noget for mig og derfor satser jeg og vil købe det her for det skal da prøves af.

De helt store Star Wars spil som er udkommet de sidste 4 år har jeg slet ikke prøvet.


Hvis du ikke er til SW Jedi Knights så er jeg ikke sikker på om dette spil vil være for dig, bare så du er klar over det er samme type spil.

Forskellen er primært at Jedi Knights har mere fokus på force powers og muligheden for lyssværd, samt en forbedre fps og historie, men de er samme serie og har meget ens punkter.

Jedi Knight er lidt en mix mellem Jedi academy og Dark Forces så den har punkter fra begge hvor det første og sidste spil i serien ville være meget anderledes spil at sammenligne i forhold til JK og en af dem.


Grunden til at jeg ikke gider Kedi knights er at der er en funktion som skal bruges når Force skal bruges som jeg ikke kan få til at virke.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626


Re: Star Wars Dark Forces.

Indlægaf HEADSTAR » søn 29 okt 2023 09:42

Faktisk er det, det samme problem med begge spil. Hele tiden en funktion jeg ikke kan få til at virke men nu prøver jeg Jedi Knights om igen
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster