Forum

Crossfire: Sierra squad

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Crossfire: Sierra squad

Indlægaf Racermus » søn 19 nov 2023 19:32

Har lige skaffet mig psvr2, og har købt Pavlov og beat saber + jeg har GT7.

Har kigget på crossfire, er der nogen der har prøvet det? Og hvad kan i ellers anbefale? Er der kommet noget helt uundværligt endnu? (Er ikke til Horizon temaet, ellers var det købt ;) )

https://www.metacritic.com/game/crossfire-sierra-squad/
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre

+1

Re: Crossfire: Sierra squad

Indlægaf Vreki » man 20 nov 2023 21:45

Det er jo et spørgsmål om smag, men :

After the Fall : Zombie shooter med mulighed for coop. Hvis du også har en PS4 med PSVR så er det muligt at lave crossplay med de to.
Pistol Whip: Shooter / rytme spil. Meget bedre end det lyder ud fra beskrivelsen :D
RagnaRock : Tromme spil for folk der er til Heavy Metal


Jeg har holdt en mindre pause fra VR, så det kan godt være der er kommet nye siden.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Crossfire: Sierra squad

Indlægaf Racermus » tirs 21 nov 2023 02:07

Vreki skrev:Det er jo et spørgsmål om smag, men :

After the Fall : Zombie shooter med mulighed for coop. Hvis du også har en PS4 med PSVR så er det muligt at lave crossplay med de to.
Pistol Whip: Shooter / rytme spil. Meget bedre end det lyder ud fra beskrivelsen :D
RagnaRock : Tromme spil for folk der er til Heavy Metal


Jeg har holdt en mindre pause fra VR, så det kan godt være der er kommet nye siden.


Jah jeg prøvede ca. 1min med zombier i Pavlov, så vidste jeg at det skulle jeg i hvertfald ikke investere mere i :lol:
Og pistol whip ser meget kedeligt ud, men kan godt se folk hyper det. Måske det skal ha et skud på et tidspunkt.
Og ja prøvede demoen til ragnarok, det virker meget fedt! Samt jeg os overvejer Air guitar.

Pt. Syntes jeg eller synapse og star wars ser ret fedt ud. Venter bare til de daler lidt i pris :D
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre


Re: Crossfire: Sierra squad

Indlægaf Racermus » ons 22 nov 2023 09:25

Wow! Fik købt no man´s sky (igen, købte også på release), og har ikke fortrudt et sekund. Nøj det er fedt i VR! Specielt efter en nylig update. Så hvis i har det på hylden, så prøv at start det op igen :)

Plus det er et spil man kan spille i lang tid, kointro mange af de andre VR spil der er begrænsede.
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre

+1

Re: Crossfire: Sierra squad

Indlægaf HEADSTAR » ons 22 nov 2023 12:31

Racermus skrev:Wow! Fik købt no man´s sky (igen, købte også på release), og har ikke fortrudt et sekund. Nøj det er fedt i VR! Specielt efter en nylig update. Så hvis i har det på hylden, så prøv at start det op igen :)

Plus det er et spil man kan spille i lang tid, kointro mange af de andre VR spil der er begrænsede.


Førstehånds indtrykket af No mans sky er rigtig godt, det er et fedt spil de alligevel fik bygget. Dog er det svært at finde på noget nyt at lave i spillet efter 650 timers spilletid.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2629

+1

Re: Crossfire: Sierra squad

Indlægaf Racermus » ons 22 nov 2023 16:40

HEADSTAR skrev:
Racermus skrev:Wow! Fik købt no man´s sky (igen, købte også på release), og har ikke fortrudt et sekund. Nøj det er fedt i VR! Specielt efter en nylig update. Så hvis i har det på hylden, så prøv at start det op igen :)

Plus det er et spil man kan spille i lang tid, kointro mange af de andre VR spil der er begrænsede.


Førstehånds indtrykket af No mans sky er rigtig godt, det er et fedt spil de alligevel fik bygget. Dog er det svært at finde på noget nyt at lave i spillet efter 650 timers spilletid.


Kan leve med at spille det i 650 timer, imod de 3-10 timer der er af levetid i VR spil pt. :)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre

+1

Re: Crossfire: Sierra squad

Indlægaf Racermus » fre 22 dec 2023 10:49

Så kom Breachers ud i onsdags, og det er voldsomt sjovt hvis man er til R6 Siege. Nu har du det så i VR =D>

Så hvis der er nogen der er friske på at teame op, så er jeg klar :)

https://www.youtube.com/watch?v=9U8FNfJqXho

https://store.playstation.com/da-dk/concept/10008882/
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Rødovre

+2


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 103 gæster