Forum

Rock Band 2/ Guitar Hero WT

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf BingoDK » man 22 jun 2009 00:25

Hvorfor svarer folk ikke på hans spørgsmål? Hvis du selv synes track-listen er nice, så er det ikke noget tab at undvære de resterende instrumenter. Jeg kendte ikke så mange af sangene, og så reddede det lige spillets levetid, at man kunne spille med vennerne, selvom man ikke kunne sangene. For jeg har det som om jeg lidt mister interessen hvis jeg støder ind i en sang, jeg ikke kender og som ikke er fed at spille. Men tror ikke, du taber særlig meget af ikke at have hele sættet, hvis du kan lide sangene derpå.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Spendedersen » man 22 jun 2009 16:47

Rytteren skrev:Instrumenterne til wt er og bliver bedre. og er også mere "rigtige". trommerne med to tammer er jo lækkert. og to pedaler til guitar hero: metallica er for vildt.

hvis man vil havde et Musik simolator spil, så tager man WT.

vil man havde et party spil, med masser af sange (dog mange kopier, og ikke rigtige indspilninger) så tager man RB.


Jeg er ikke enig i at RB store er fyldt med en masse kopier. Tværtimod er der bunkevis af originale indspilninger.

Derimod vil jeg give dig ret i at GH nærmere er en simulator grundet sværhedsgraden ift. RB.

Jeg har både GH:WT, GH:Metallica, RB1 og RB2, så hvis jeg skulle anbefale et af de to, ville jeg klart vælge RB da jeg også syntes at onlinedelen er klart federe.
Billede
Spendedersen
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf motZ » man 22 jun 2009 18:52

BingoDK skrev:Hvorfor svarer folk ikke på hans spørgsmål? Hvis du selv synes track-listen er nice, så er det ikke noget tab at undvære de resterende instrumenter. Jeg kendte ikke så mange af sangene, og så reddede det lige spillets levetid, at man kunne spille med vennerne, selvom man ikke kunne sangene. For jeg har det som om jeg lidt mister interessen hvis jeg støder ind i en sang, jeg ikke kender og som ikke er fed at spille. Men tror ikke, du taber særlig meget af ikke at have hele sættet, hvis du kan lide sangene derpå.


Mange tak for svaret.. Tror jeg slår til og køber det.. Det er jo trods alt et super tilbud.. 400 kr. for spillet + guitar.. Så kan det da ikke gå helt galt.. ;)
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 135 gæster