Forum

Star Ocean: the last hope

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Star Ocean: the last hope

Indlægaf Rytteren » tirs 15 sep 2009 11:17

jep. så blev det endnu et xbox "exclusiv" der kom til ps3en.
og som så mange andre spil der bliver betatestet på boxen, så for ps3udgaven mere i spillet, og ændret en masse fejl osv.

lige dette spil er et af de spil som virkelig har fået mig til at fortryde jeg solgte boxen.

men det kan da ligemeget nu :)

http://www.siliconera.com/2009/09/15/st ... -friendly/

spillet er pt kun sat til at udkomme i japan. med engelske undertekster, og det bliver nok den jeg bestiller. men på n4g er folk allerede igang med sjove rygter om at en usudgave kommer samme dag.. nu må vi se.

ihvertfald glæder jeg mig til spillet kommer
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Ponduus » tirs 15 sep 2009 11:49

Hm, kunne da være man skulle holde lidt øje. Det ser faktisk spændende ud.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf yess » tirs 15 sep 2009 11:56

Genialt :D
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Lynggaard CR » tirs 15 sep 2009 12:28

Havde det til xbox, og er generelt fan af RPG-spil. Det er fedt på rigtig mange måder, men jeg blev træt af de røvsyge personer, og et irriterende ringe stemmeskuespil. Det blev lidt for meget tegnefilm for min smag.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf Rytteren » tirs 15 sep 2009 12:31

Lynggaard CR skrev:Havde det til xbox, og er generelt fan af RPG-spil. Det er fedt på rigtig mange måder, men jeg blev træt af de røvsyge personer, og et irriterende ringe stemmeskuespil. Det blev lidt for meget tegnefilm for min smag.


engelsk udgave?? fordi jeg har hørt de japanske "stemmeskuespil" skulle være genialt :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Lynggaard CR » tirs 15 sep 2009 21:40

Det japanske er givetvis bedre - nok mest fordi man ikke forstår hvad de siger, og må ty til teksterne. Generelt er dialogen bare røvsyg, synes jeg. Og det ødelagde det lidt for mig. Men som sagt - spillet er fedt på mange andre måder. Kampene er ganske underholdende, hvor man slipper for det tur-baserede system.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf Rytteren » tirs 15 sep 2009 21:56

Lynggaard CR skrev:Det japanske er givetvis bedre - nok mest fordi man ikke forstår hvad de siger, og må ty til teksterne. Generelt er dialogen bare røvsyg, synes jeg. Og det ødelagde det lidt for mig. Men som sagt - spillet er fedt på mange andre måder. Kampene er ganske underholdende, hvor man slipper for det tur-baserede system.


nu har jeg jo ikke prøvet det på boxen, så glæder mig som en hat til spillet :)
hvordan man glæder sig som en hat.. det ved jeg ikke helt.. men jeg gør det
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Stavut » tors 24 sep 2009 16:05

http://www.eurogamer.net/videos/star-oc ... s3-trailer

Glæder mig sgu en del :) har savnet nogen RPG's til PS3.
Stavut
Niveau 3
 
Indlæg: 201



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 160 gæster