Forum

Online: Killzone 2 vs Uncharted 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Online: Killzone 2 vs Uncharted 2

Indlægaf Krisp » tors 17 sep 2009 17:36

Hey.

Jeg har lidt en idé om at mit næste spilkøb, skal være med en god og solid online del.

Jeg har selv lige spillet Uncharted 2 betaen i en halv times tid og det virker ret sjovt og gennemført, specielt i co-op delen. Jeg ville høre om hvordan det måler sig med Killzone 2's online del? Det skal gerne kunne holde i lang tid, uden at blive trivielt og trættende i længden.

Og hvis i som ny PS3 bruger skulle vælge et, hvilket ville det så være?

(Jeg har selv kun prøvet Killzone 2 demoen)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Generin » tors 17 sep 2009 17:42

Nu har jeg ik prøvet Uncharted 2 beta'en. Men jeg kan sige at killzone ikke er noget at råbe hurra for i online. Den eneste plus til killzone 2 i min bog er grafikken. resten er sørgeligt.
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

dsadas

Indlægaf IceKK » tors 17 sep 2009 17:48

Jeg spiller begge i øjeblikket og synes at de begge er solide. Gode på værd deres måde.
IceKK
 


Indlægaf Krisp » tors 17 sep 2009 17:57

Generin skrev:Nu har jeg ik prøvet Uncharted 2 beta'en. Men jeg kan sige at killzone ikke er noget at råbe hurra for i online. Den eneste plus til killzone 2 i min bog er grafikken. resten er sørgeligt.


Efter hvad jeg hører er Killzone 2 det bedste online spil på PS3'en, med det største online community. :o
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Diz- » tors 17 sep 2009 17:59

begge spil er ret fede online. KZ har dog ikke et party system hvilket er et stort minus sammenlignet med uncharted.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 157 gæster