Forum

TRINE GRATIS!!! HURTIG - gælder ikke længere, nu koster det

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

TRINE GRATIS!!! HURTIG - gælder ikke længere, nu koster det

Indlægaf Rytteren » tors 17 sep 2009 21:06

ja nu er det jo sådan at min slim ikke har gemt mine kontooplysninger (da de aldrig er blevet brugt.)

samtidig har jeg lavet en ny bruger som jeg køber igennem (alt det haløj med man kun har 5 aktive bruger af gange til en konto.. og er vist igang med den 3, så køber ikke mere fra den gamle dk bruger).

nå.. men gik ind på dk storen. søgte efter trine. smed den i kurven. og da jeg så trykkede køb, downloadede den spillet. ingen betaling! tjekket min netbank (som registrere med det samme) intet!.

jeg har altså fået trine gratis!!!!

skynd jer. prøv. hvad er det værste der kan ske? at i skal betale? så annullere det ;)
Senest rettet af Rytteren tors 17 sep 2009 21:14, rettet i alt 1 gang.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Diz- » tors 17 sep 2009 21:08

jeg skal desværre betale siger den
Senest rettet af Diz- tors 17 sep 2009 21:12, rettet i alt 2 gange.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Rytteren » tors 17 sep 2009 21:11

hmm. kan også være jeg var for langsom til at skrive et indlæg... skulle jo lige teste om spillet virkede før jeg skrev. det beklager jeg.

men nå, så vil jeg da hygge mig med et gratis spil
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Diz- » tors 17 sep 2009 21:12

Rytteren skrev:hmm. kan også være jeg var for langsom til at skrive et indlæg... skulle jo lige teste om spillet virkede før jeg skrev. det beklager jeg.

men nå, så vil jeg da hygge mig med et gratis spil


Ja tillykke med det, det sq da fedt du fik det gratis. gad det var mig, det koster 200 bops :S
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf pauzen » tors 17 sep 2009 21:18

Forstår ikke min Psn er slet ikke opdateret i aften... glæder mig ellers til Command & Conquer: Red Alert 3 - Commander's Challenge og Bomberman Ultra
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Diz- » tors 17 sep 2009 21:22

pauzen skrev:Forstår ikke min Psn er slet ikke opdateret i aften... glæder mig ellers til Command & Conquer: Red Alert 3 - Commander's Challenge og Bomberman Ultra


søg på dem så er de der.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf tesoo » tors 17 sep 2009 21:51

Synes det er vildt dyrt !
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Rytteren » tors 17 sep 2009 22:23

tesoo skrev:Synes det er vildt dyrt !


ja 200 knaster!!! også koster det kun 17 pund fra us. og 20 euro på de andre stores... virkelig skod.

men så kan man jo købe dem der. host host
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf j.rath » tors 17 sep 2009 22:31

Efter at have prøvet det til PC, lader jeg det ligge der. Skuffende spil i mine øjne desværre.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Rytteren » tors 17 sep 2009 22:43

j.rath skrev:Efter at have prøvet det til PC, lader jeg det ligge der. Skuffende spil i mine øjne desværre.


nu er jeg ikke nået så langt. men indtil vidre er det jo GENIALT. virkelig the lost vikings værdig.

er faktisk rigtig glad for der stadig bliver lavet spil af denne kaliber. rigtig flot grafik, med et dejlig rolig billede. super lyd, og herligt gameplay.
dog er det, ligesom puzzle quest, alt for dyrt. 110-150 MAX. men sådan skal det ikke være... åbenbart
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Krisp » fre 18 sep 2009 08:38

Rytteren skrev:
j.rath skrev:Efter at have prøvet det til PC, lader jeg det ligge der. Skuffende spil i mine øjne desværre.


nu er jeg ikke nået så langt. men indtil vidre er det jo GENIALT. virkelig the lost vikings værdig.

er faktisk rigtig glad for der stadig bliver lavet spil af denne kaliber. rigtig flot grafik, med et dejlig rolig billede. super lyd, og herligt gameplay.
dog er det, ligesom puzzle quest, alt for dyrt. 110-150 MAX. men sådan skal det ikke være... åbenbart


Spillet er kanon underholdning så længe det varer og rigtigt godt gameplay. Men spillet er desværre ikke særligt langt. 5-6 timer og så er det gennemført, nogle kan måske gøre det på 3-4 timer. Så 199 kr er alt for dyrt. Det er måske 75-100 kr. værd MAX.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Rytteren » fre 18 sep 2009 09:37

Krisp skrev:
Rytteren skrev:
j.rath skrev:Efter at have prøvet det til PC, lader jeg det ligge der. Skuffende spil i mine øjne desværre.


nu er jeg ikke nået så langt. men indtil vidre er det jo GENIALT. virkelig the lost vikings værdig.

er faktisk rigtig glad for der stadig bliver lavet spil af denne kaliber. rigtig flot grafik, med et dejlig rolig billede. super lyd, og herligt gameplay.
dog er det, ligesom puzzle quest, alt for dyrt. 110-150 MAX. men sådan skal det ikke være... åbenbart


Spillet er kanon underholdning så længe det varer og rigtigt godt gameplay. Men spillet er desværre ikke særligt langt. 5-6 timer og så er det gennemført, nogle kan måske gøre det på 3-4 timer. Så 199 kr er alt for dyrt. Det er måske 75-100 kr. værd MAX.


så du siger man kan få platin trofæet på 3-4 timer?? kan godt være spillet kan gennemføres hurtigt. det kan alle. uncharted kan gennemføres på 5. det gør da ikke spillet dårligt?? killzone 2 kan også gennemføres hurtigt. og der er da flere eksempler. nej det er ikke længden man betaler for.
har stadig ikke gennemført ( kommet til bane 7.) hygger mig med at finde alle exp i de forskellige baner (bane 5 har jeg lidt problemer med, skal sikkert ned i det skide vand).
så vil stadig sige prisen på 150 kr ville være passende. men med din vurdering af længde på spil og pris... så burde uncharted havde kostet 100kr på release.. underligt
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Krisp » fre 18 sep 2009 10:24

Rytteren skrev:
Krisp skrev:
Rytteren skrev:
j.rath skrev:Efter at have prøvet det til PC, lader jeg det ligge der. Skuffende spil i mine øjne desværre.


nu er jeg ikke nået så langt. men indtil vidre er det jo GENIALT. virkelig the lost vikings værdig.

er faktisk rigtig glad for der stadig bliver lavet spil af denne kaliber. rigtig flot grafik, med et dejlig rolig billede. super lyd, og herligt gameplay.
dog er det, ligesom puzzle quest, alt for dyrt. 110-150 MAX. men sådan skal det ikke være... åbenbart


Spillet er kanon underholdning så længe det varer og rigtigt godt gameplay. Men spillet er desværre ikke særligt langt. 5-6 timer og så er det gennemført, nogle kan måske gøre det på 3-4 timer. Så 199 kr er alt for dyrt. Det er måske 75-100 kr. værd MAX.


så du siger man kan få platin trofæet på 3-4 timer?? kan godt være spillet kan gennemføres hurtigt. det kan alle. uncharted kan gennemføres på 5. det gør da ikke spillet dårligt?? killzone 2 kan også gennemføres hurtigt. og der er da flere eksempler. nej det er ikke længden man betaler for.
har stadig ikke gennemført ( kommet til bane 7.) hygger mig med at finde alle exp i de forskellige baner (bane 5 har jeg lidt problemer med, skal sikkert ned i det skide vand).
så vil stadig sige prisen på 150 kr ville være passende. men med din vurdering af længde på spil og pris... så burde uncharted havde kostet 100kr på release.. underligt


Jeg kan selvfølgeligt ikke udtale mig om trophies osv, da jeg spillede PC udgaven. Men jeg synes ikke der er nok spille tid i Trine til at det er 199 kr. værd.

Nu har jeg ikke selv prøvet Uncharted. Men hvis jeg vidste det kunne gennemføres på 5 timer, ville jeg ikke gå ud og give en nypris for det på 4-500 kr.

Måske er det bare mig. :). Men jeg synes især at et PSN spil's pris skal afhænge af, hvor lang holdbarhed spillet har.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Chaui » fre 18 sep 2009 15:24

Gennemfører man Uncharted på 5 timer, så er det i hvert fald ikke første gang man spiller det. vil nok nærmere sige 10 timer.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf SoulDecapitate » fre 18 sep 2009 15:25

Chaui skrev:Gennemfører man Uncharted på 5 timer, så er det i hvert fald ikke første gang man spiller det. vil nok nærmere sige 10 timer.
Det tager ikke meget mere end 5-6 timer og gennemføre
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 139 gæster