Forum

Ninja Gaiden Sigma 2 demo er ude

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Ninja Gaiden Sigma 2 demo er ude

Indlægaf gnazz » tors 17 sep 2009 23:35

Men på japansk, så check jeres japanske account :) har ik prøvet det endnu, først lige blevet færdig med at hente. men skriv hva i synes om spillet, var ret imponneret over den første udgave til ps3, så håber den er lige så go som 1'eren..

nogen der sagde "bouncing boobies when shacking witch your controller"?
skøre japaner haha
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf xireuz » fre 18 sep 2009 07:57

Tak for tippet. Har lige fået den prøvet. Det skal vist ejes det spil. Rigtig fed og meget flot demo, med boss fight og det hele.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf andeo1707 » fre 18 sep 2009 08:04

tak for heads up ;) får jeg lige kigget nærmere på senere i dag...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf gnazz » fre 18 sep 2009 09:10

np :) fedt med boss, glæder mig til at få prøvet spillet! gad vide om ik der kommer en engelsk demo af spillet snart.. mit japansk er lidt rustne nu xD
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Stavut » fre 18 sep 2009 09:16

Et spørgsmål omkring spillet :P har nemlig spillet samtlige både på boxen og ps3'eren, er der nogen der ved om det vil være muligt at enable blod ? spillet ser hammer genialt ud og elsker det nye coop feature, men kan bare ikke abstrahere fra det lilla der kommer når man slår badguys.

Og mange tak for tippet om demoen, skal have lavet en japanese account så snart jeg får fri i aften.
Stavut
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf xireuz » fre 18 sep 2009 09:19

gnazz skrev:np :) fedt med boss, glæder mig til at få prøvet spillet! gad vide om ik der kommer en engelsk demo af spillet snart.. mit japansk er lidt rustne nu xD

Alt inde i spillet er engelsk.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf gnazz » fre 18 sep 2009 09:31

xireuz skrev:
gnazz skrev:np :) fedt med boss, glæder mig til at få prøvet spillet! gad vide om ik der kommer en engelsk demo af spillet snart.. mit japansk er lidt rustne nu xD

Alt inde i spillet er engelsk.
ahh det bliver ik bedre så! hjem og game i aften haha
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf andeo1707 » fre 18 sep 2009 10:57

Jeg er positiv overfor det. HAr kun spillet meget lidt, men synes det er meget underholdende
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 130 gæster