Forum

PES 10 demo

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

PES 10 demo

Indlægaf DonFabricius » fre 18 sep 2009 12:08

Jeg må da nok sige, at PES 10 virkelig har et elendigt gameplay i forhold til fifa 10.

Andre der har prøvet det, og kan dele ud af deres erfaring med demoen?
Billede
DonFabricius
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf j.rath » fre 18 sep 2009 12:30

Som jeg også har skrevet før, så ja, Der er ingen rigtig feeling i spillet i mine øjne. Grafikken er i top, der kunne fifa lære lidt, men gameplay og spilfornemmelse. Nej

FIFA10 YEAH!
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Haugboelle » fre 18 sep 2009 12:36

j.rath skrev:Som jeg også har skrevet før, så ja, Der er ingen rigtig feeling i spillet i mine øjne. Grafikken er i top, der kunne fifa lære lidt, men gameplay og spilfornemmelse. Nej

FIFA10 YEAH!


Hehe lyder som for 5 år siden hvor det var lige omvendt...
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Bateman » fre 18 sep 2009 12:42

Koden til demoen er helt tilbage fra juni. Måske ikke så smart af Konami.

Men jeg holder mig til PES, hader FIFA!
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf DonFabricius » fre 18 sep 2009 12:59

Synes nu ikke at PES er flottere :s
Billede
DonFabricius
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf SoulDecapitate » fre 18 sep 2009 13:37

sikke en gang lort , jeg har altid været til pes. det stoppede i pes 09, og nej nej nej hvor er det ringe igen i år, pes 2010 . Der er INTET der bare er tæt op af fifa fuck hvor de er færdige konami med deres forbold spil. jeg ser slet ikke nogen fremtid for dem.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf hanZen » fre 18 sep 2009 15:05

Ja, det er så synd, at Konami ikke har formået at følge op på den kæmpe succes de hvade for bare 4-5 år siden. De havde virkelig fundamentet til et kanonspil (også next-gen), men der er bare ikke sket nok. EA har virkelig lyttet til brugerne, og har tilføjet mange af de ønskede features og rettelser. Dertil kommer der mange nye game modes osv.

Grafikken er blevet pænere i PES, og specielt er nogle af ansigterne utrolig flotte. Dog virker animationerne (stadig) utrolig robot agtige og spillerne løber meget kantet. I FIFA er animationerne langt mere flydende, og spillerne kan bevæge sig i langt flere retninger.

Én ting jeg synes er bedre i PES er følelsen ved langskud, det er som om man bedre kan føle når man skyder. Det er lidt svært at forklare, men det virker bare bedre i PES. Men det er også en af de få ting jeg bedre kan lide ved PES.

FIFA 10 til mig i år :)
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf Dehli » fre 18 sep 2009 16:48

Det er godt nok noget øv :)

Jeg begyndte faktisk at grine da jeg spillede demoen... Animationerne er jo sindsygt ringe... jeg tror aldrig jeg har set noget lignende.
PSThree!
Dehli
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf Ponduus » fre 18 sep 2009 16:49

Dehli skrev:Det er godt nok noget øv :)

Jeg begyndte faktisk at grine da jeg spillede demoen... Animationerne er jo sindsygt ringe... jeg tror aldrig jeg har set noget lignende.


Joo, har du sikkert. Problemet er bare at vi skal nogle år tilbage :lol:
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf SoulDecapitate » fre 18 sep 2009 17:15

Jeg er flov på konamis vegne.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » fre 18 sep 2009 23:54

Jeg har altid været en PES man, men efter 08, har de bare ramt bunden :( - det er trist at se..

Demoen var simpelthen så ringe at jeg blev NØDT til at spille en kamp fifa bagefter så klamt var det virkeligt!

Når man spiller fifa nu om dage, forstår jeg virkelig ikke hvad jeg har set i de spil? - det er bare gået fra at være meget realistisk i forhold til FIFA til at være UTROLIGT urealistisk, det bedste ekspempel er da når der er hovedstødsduel fra et målspark, de står bare stille klods op af hinanden? der er ingen kamp om bolden? - DYBT skuffet over at konami endnu en gang formår at levere så skuffende spil!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » lør 19 sep 2009 07:29

Scoring jeg har det på helt samme måde, selvom der er mange ting jeg synes kunne være bedre i fifa, kan jeg ikke brokke mig mere, efter jeg har set pes demoen.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Diz- » lør 19 sep 2009 09:43

fifa virker virkelig godt i år, tror det bliver det.

Grafisk er det sq lige før pes er bedst, godt nok underligt at måtte skrive det men det passer sq.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Robinson » lør 19 sep 2009 09:54

Måske man lige skulle klappe hesten, da vi jo taler om en demo, så mon ikke der er ændringer til den fulde version.

Og lur mig om der endnu engang ikke er plads til begge fodboldspil på markedet.
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Indlægaf SoulDecapitate » lør 19 sep 2009 09:58

Robinson skrev:Måske man lige skulle klappe hesten, da vi jo taler om en demo, så mon ikke der er ændringer til den fulde version.

Og lur mig om der endnu engang ikke er plads til begge fodboldspil på markedet.
hvis de skal rette pes demoen op skal de komme med et helt andet spil end hvad demoen viser fuck det er ringe,. Man går ud fra at en demo er lavet for folk der skulle få lyst til og købe det. Men igen fifa demoen stinker også fuck den er fyldt med fejl , dog er fifa det spil jeg har valgt og spille i år , så er der gang i barca vs inter braget igen
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 133 gæster