Forum

PES 10 demo

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Maurozarate7 » lør 19 sep 2009 10:01

Hvorfor er der ikke kommentator i PES 10 demoen? For at det ikk fyder så meget eller?
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Diz- » lør 19 sep 2009 10:33

Robinson skrev:Måske man lige skulle klappe hesten, da vi jo taler om en demo, så mon ikke der er ændringer til den fulde version.

Og lur mig om der endnu engang ikke er plads til begge fodboldspil på markedet.


fifa er lige så meget demo som pes. og det er hvad vi sammenligner med. Om den ene kode så er ældre end den anden kan da godt være men de har jo bevidst smidt den ud for at et billede af det færdige resultat.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Robinson » lør 19 sep 2009 14:13

I har sikkert ret, men lur mig stadig om der ikke er plads til begge fodboldtitler på markedet ..
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Indlægaf Scoring » lør 19 sep 2009 18:27

Det er der helt sikkert.. Men det lyder som om at PSlife har bestemt sig for FIFA, der er kun 1 i denne tråd (jeg ved ikke med dig) - som faktisk kan lide PES frem for FIFA, det siger da lidt ;)

Og bateman.. Jeg hadede også FIFA over alt på jorden indtil 09 hvor jeg prøvede det efter ½ år med PES, og nøj en øjenåbner.. Der er så meget mere liv og realisme i FIFA end PES efter 08.. Og jeg syntes VIRKELIG du skal give FIFA en ordentlig prøver, giv det en måned eller to.. Tror at ombestemmer dig efter da :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf crockett » lør 19 sep 2009 22:03

Jeg har hel-garderet og bestilt begge to. Så går det da kun lidt galt... :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf the bifoman » lør 19 sep 2009 22:54

Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, hvad jeg skal vælge først. Jeg køber sandsynligvis begge med tiden, men jeg synes bare ikke FIFA har rykket sig nok til, at jeg gider betale nypris for det. Samtidig synes jeg det nye PES er rimelig fedt, selvom det da stadig har nogle graverende mangler.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf salboy » lør 19 sep 2009 23:00

Har været Pes mand siden starten og ja de sidste to år har været ringe. PES 2010 demoen er kun et 60 procent build, forstår ikke hvorfor de sender det ud som demo, men det er bekræftet fra flere som har prøvet et næsten færdigt build at der er STOR forskel og MANGE forbedringer. FIFA er kommet langt og 10 eren tegner til at blive rigtigt godt.
Så det er op til den enkelte om man er til simulation=Fifa eller mere et arcady tilgang til fodbold= PES. Personligt kan jeg godt lide at man i PES 2010 har gjort meget ud af den enkelte spiller så man virkeligt føler at man styrer Gerrad, torres osv. Grafikken er også lækker. Demoen er meget buggy men det er Konami i en nøddeskal.
Har bestilt begge spil og det bliver spændede at prøve dem i de færdige udgaver.
salboy
Niveau 4
 
Indlæg: 472


Indlægaf Scoring » lør 19 sep 2009 23:08

Jeg syntes netop at de i FIFA har lagt meget vægt på at gøre hver enkelt spiller unik.. F.eks Messi der kan lave der her MEGA hurtige træk, men samtidig ikke ville kunne klarer sig mod Terry i en duel på fysikken, og Ibra som er den her store mand med fysik som godt kan være lidt kluntet.. ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf the bifoman » lør 19 sep 2009 23:57

Scoring skrev:Jeg syntes netop at de i FIFA har lagt meget vægt på at gøre hver enkelt spiller unik.. F.eks Messi der kan lave der her MEGA hurtige træk, men samtidig ikke ville kunne klarer sig mod Terry i en duel på fysikken, og Ibra som er den her store mand med fysik som godt kan være lidt kluntet.. ;)

Jeg synes Messi er fabelagtig i PES. Man har virkelig fanget hans bevægelser med bolden, det synes jeg de har gjort fint.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Scoring » søn 20 sep 2009 00:04

Ligesom i FIFA, han håndtere bolden sindsygt flot! - og jeg er stadig HELT blæst væk over hvordan FIFA har givet ham de der hurtige træk der gør ham god i fodbold.. For det gjorde de ikke i 09, og der kunne han jo enlig ikke så meget selvom han var på 90! ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Diz- » søn 20 sep 2009 08:23

the bifoman skrev:
Scoring skrev:Jeg syntes netop at de i FIFA har lagt meget vægt på at gøre hver enkelt spiller unik.. F.eks Messi der kan lave der her MEGA hurtige træk, men samtidig ikke ville kunne klarer sig mod Terry i en duel på fysikken, og Ibra som er den her store mand med fysik som godt kan være lidt kluntet.. ;)

Jeg synes Messi er fabelagtig i PES. Man har virkelig fanget hans bevægelser med bolden, det synes jeg de har gjort fint.


husk at netop lige messi er PES formanden i år, hvilket betyder at han klart er lavet bedst af alle.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Haugboelle » søn 20 sep 2009 09:15

Bateman skrev:Koden til demoen er helt tilbage fra juni. Måske ikke så smart af Konami.

Men jeg holder mig til PES, hader FIFA!


Fanboy af både PS3 og PES ;) hehe
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Diz- » søn 20 sep 2009 09:42

burde denne topic ikke renames til fifa vs pes - Demo ?
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf the bifoman » søn 20 sep 2009 13:35

Diz- skrev:
the bifoman skrev:
Scoring skrev:Jeg syntes netop at de i FIFA har lagt meget vægt på at gøre hver enkelt spiller unik.. F.eks Messi der kan lave der her MEGA hurtige træk, men samtidig ikke ville kunne klarer sig mod Terry i en duel på fysikken, og Ibra som er den her store mand med fysik som godt kan være lidt kluntet.. ;)

Jeg synes Messi er fabelagtig i PES. Man har virkelig fanget hans bevægelser med bolden, det synes jeg de har gjort fint.


husk at netop lige messi er PES formanden i år, hvilket betyder at han klart er lavet bedst af alle.

Det er vel også ret naturligt, når han nu er verdens bedste i virkeligheden også.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Lable » lør 26 sep 2009 12:47

Jeg kan anbefale alle PS3-ejere, at hente demoen af PES10 (eller Winning Eleven som det hedder på japansk) på den japanske PS Store. Denne demo er efter min mening klart bedre og viser tydeligt at PES er ved at finde tilbage til sine rødder. I skylder jer selv at prøve den japanske demo, før I vælger at dømme om PES er tilbage eller ej.

Hvis I ikke ved hvordan man opretter en japansk konto, kan I lære det af denne video: http://www.youtube.com/watch?v=d_Kfm0gCTX0
Lable
 
Indlæg: 8


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 152 gæster