Forum

Uncharted 2 - Så er anmeldelserne i gang!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Rytteren » søn 04 okt 2009 15:30

Giv skrev:Uncharted 2 fik 9.3 på Gametrailers :)


det var sku da for lidt ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » søn 04 okt 2009 15:44

Uncharted fik 8/10 på gamereactor.. hader generalt den side, de er ALT for mærkelige? - uden at jeg har prøvet Uncharted 2, ved jeg at det er bedere end GTA IV.. Hader gamereactor.. Nordens største spilside.. BADR! holder mig til PSlife :P
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Scoring » man 12 okt 2009 23:54

OPSEDASSE!

NU ER DER KUN TIMER TILBAGE TIL RELEASE PÅ UNCHARTED 2! OG JEG KAN IKK VENTE MERE! SEKUNDERNE BLIR TALT!

sød musik i mine ører
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Ink129 » tirs 13 okt 2009 01:14

Scoring skrev:Og at de laver en 2'er der ikke bare er på samme niveau, men faktisk højere.. Det er jo F-A-N-T-A-S-T-I-S-K af den frække hund! - kæft jeg har ondt af xbox ejere ;)


Det skal du ikke have; jeg har også en PS3 ved siden af :wink:

Ej, spøg til side. Dette spil er nok også hovedårsagen til, at jeg investerede i en PS3 for få måneder tilbage.
PS3'en er ved at være rigtig godt med på de eksklusive titler til konsollen, og jeg har på fornemmelsen af, at dette spil vil levere én af de bedste single player oplevelser, som jeg nogensinde har prøvet. 1'eren er netop én af mine bedste, og hvis dette er bedre (som man næsten kan forstå på anmeldelserne), så bliver dette helt igennem fænomonalt.

Onsdag kan ikke være her hurtigt nok :D
Ink129
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf xireuz » tirs 13 okt 2009 08:10

Glæder mig helt vildt! Og det bliver jo kun bedre af at jeg igår vandt spillet i en konkurrence, så jeg skulle modtage det i dag :)
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf baunevej » tirs 13 okt 2009 09:44

ventetiden begynder og blive slem hehe, trøster mig med og spille drakes fortune indtil torsdag hvor jeg modtager mit ( hvis postdanmark ikke klokker i det hehe ). Tror det er 4 gang jeg spiller igennem drakes fortune og kan stadig ikke stoppe med og spile når jeg først er begyndt, og det at 2'eren skulle være bedre er for vildt, når man tænker på kvaliteten af 1. spil.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf TuXX » tirs 13 okt 2009 14:36

Skal hente mit i morgen hvis de har nok på lager :-S

Men vil lige starte på 1'eren først som jeg modtager om et par dage, så helt haster det ikke for mig - men DAMN det ser godt ud! Er mega spændt på om jeg kan styre aim eller om det ender som med Killzone og lign. for mig :-/
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf xireuz » tirs 13 okt 2009 14:48

TuXX skrev:Skal hente mit i morgen hvis de har nok på lager :-S

Men vil lige starte på 1'eren først som jeg modtager om et par dage, så helt haster det ikke for mig - men DAMN det ser godt ud! Er mega spændt på om jeg kan styre aim eller om det ender som med Killzone og lign. for mig :-/

Styringen er utrolig nem og god i både 1'eren og 2'eren. Så det kan slet ikke sammenlignes med Killzone 2, hvor styringen jo også var helt ekseptionelt tung og langsom.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf krazz » tirs 13 okt 2009 15:51

er helt forvirret, hvornår er der release? 14. 15. 16.?
Har pre-ordret i GameStop, kan jeg hente i morgen?
og btw. ringer de på selve release dagen?
Billede
krazz
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf DeX » tirs 13 okt 2009 15:58

release dagen er i morgen den 14
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf TuXX » tirs 13 okt 2009 16:18

xireuz skrev:Styringen er utrolig nem og god i både 1'eren og 2'eren. Så det kan slet ikke sammenlignes med Killzone 2, hvor styringen jo også var helt ekseptionelt tung og langsom.


Det lyder betryggende.. men hvad så med CoD - der spasser jeg også fuldstændig rundt.. det samme med UT 2003.. jeg har ufatteligt svært ved at ramme uden mus i den slags spil :-S
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Morten Skou » tirs 13 okt 2009 16:18

DeX skrev:release dagen er i morgen den 14


Ikke ifølge playstation.dk - der er den danske releasedato altså den 16...
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf DeX » tirs 13 okt 2009 16:28

yepper det er os den coolshop har kørt med... med det er den nordiske version. med dansk cover og dansk manual... men hvis man kan/vil undvære det så er release dato'en i morgen. mit er os blevet sendt i dag fra coolshop så det skulle meget geren ligge i min postkasse når jeg kommer hjem fra arbejde i morgen :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Prozel » tirs 13 okt 2009 16:29

Morten Skou skrev:
DeX skrev:release dagen er i morgen den 14


Ikke ifølge playstation.dk - der er den danske releasedato altså den 16...

Gamestop sagde den 14. til mig, så det holder jeg dem op på :P
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Indlægaf Schytte » tirs 13 okt 2009 16:44

TheDon skrev:
Morten Skou skrev:
DeX skrev:release dagen er i morgen den 14


Ikke ifølge playstation.dk - der er den danske releasedato altså den 16...

Gamestop sagde den 14. til mig, så det holder jeg dem op på :P

Fik også at vide ved gamestop at det er 14, så jeg regner med at kunne hente mit i morgen :)
Schytte
Niveau 0
 
Indlæg: 38


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron