Forum

Uncharted 2 - Så er anmeldelserne i gang!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf JollyBuu » ons 14 okt 2009 17:43

Scoring skrev:
TuXX skrev:Har lige hentet mit i dag - fedt cover, men gaming må vente - afventer 1'eren fra Gameplay sendt i mandags som skal spilles først :P


Omg.. først 1'ern, og så 2'ern lige bagefter, uden at have spillet nogle af dem før?.. Du kommer til at sidde MANGE timer foran skærmen min ven ;)


Er det nødvendigt at spille 1'ern først ? :) Jeg overvejer at købe 2'ern men skal jeg spille 1'ern igennem?
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf Ink129 » ons 14 okt 2009 17:47

JollyBuu skrev:
Scoring skrev:
TuXX skrev:Har lige hentet mit i dag - fedt cover, men gaming må vente - afventer 1'eren fra Gameplay sendt i mandags som skal spilles først :P


Omg.. først 1'ern, og så 2'ern lige bagefter, uden at have spillet nogle af dem før?.. Du kommer til at sidde MANGE timer foran skærmen min ven ;)


Er det nødvendigt at spille 1'ern først ? :) Jeg overvejer at købe 2'ern men skal jeg spille 1'ern igennem?


Det er ikke decideret nødvendigt, men det er bestemt at foretrække. Der er en del referencer til 1'eren heri, og det er igennem 1'eren at man jo får et forhåndskendskab til en pæn del af figurgalleriet i Uncharted 2. Så spil da 1'eren først- det er også et fantastisk spil og kan findes pænt billigt rundt omkring :wink:
Ink129
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf baunevej » ons 14 okt 2009 17:50

JollyBuu skrev:
Er det nødvendigt at spille 1'ern først ? :) Jeg overvejer at købe 2'ern men skal jeg spille 1'ern igennem?


Vil mene du skulle spille 1'eren først. Du snyder dig selv for et af ps3'erens bedste spiloplevelser hvis du bare springer over det.

Men 2'eren kan da sikkert spilles uden problemmer hvad enten du vælger.

mvh baunevej
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf JollyBuu » ons 14 okt 2009 17:51

Okay tak begge 2 ;)

Jeg må hellere investere i 1'ern:)
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf Blade dk » ons 14 okt 2009 18:14

Jeg ville ikke beskrive uncharted som et spil men som et KUNSTVÆRK. GOTY uden tvivl
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf TuXX » ons 14 okt 2009 18:22

Scoring skrev:Omg.. først 1'ern, og så 2'ern lige bagefter, uden at have spillet nogle af dem før?.. Du kommer til at sidde MANGE timer foran skærmen min ven ;)


Haven er gået i vinterhi, campingvognen skal pakkes væk og colaerne skal køles ned - åh jo jeg får tid nok her til vinter :P

HVIS det altså fænger mig..... ellers har jeg snart 2 meget billige spil til salg - hvis ikke 1'eren fanger så gør 2'eren nok heller ikke.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Chaui » ons 14 okt 2009 18:32

Blade dk skrev:Jeg ville ikke beskrive uncharted som et spil men som et KUNSTVÆRK. GOTY uden tvivl


tror os det bliver goty, er vel heller ikke så mange andre kæmpe titler i år?
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf JollyBuu » ons 14 okt 2009 18:35

Off topic:

Hvad skete der med den der konkurrence ?
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron