Forum

Dirt 2 eller NFS Shift

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf SoulDecapitate » lør 19 sep 2009 19:56

Bateman skrev:
SoulDecapitate skrev:Ja hvad fanden snakker han om, spillet har fået 9 eller 10 over alt. Det har dirt ikke., dirt ligner engang lort vil til en værd tid fortrække mortorstrom frem for dirt 2. Need for speed shift, ligner et mesterværk. alle jeg har snakket med der har det går helt amok


Jeg bliver sgu harm når jeg ser så meget vrøvl på så få linier. Soul, du har ingen af spillene!!

Jeg har begge spil og hvis man er til rally og rallysport er Dirt 2 et sikkert køb, suveræn online del og grafik der virkelig sparker røv - sidder og kører det med GT rattet og det er genialt. Motorstorm har intet med Dirt 2 at gøre.

N4S Shift er mere gaderæs og en del sværere end D2 (kører med manuelle gear og uden assistance), og fartfornemmelsen er rigtig fed. Dog synes jeg at Dirt 2 er bedre grafisk. Men hvis du er mere til bane og streetrace så er Shift noget for dig.

Og hvis du har råd, så køb dem begge :)
Præcis , jeg har kun set demoen af dirt 2 det var mere end nok, dog er need for speed en titel jeg skal have, som også er bestilt.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf feinschmecker » lør 19 sep 2009 19:58

the bifoman skrev:Hvad blev valget så? :)


Jeg endte med at købe et brugt GRID. Så er der også penge til Burnout Paradise - for helvede da, hvor efteråret bliver dyrt... Gud ved om der bliver til terminen?

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf the bifoman » lør 19 sep 2009 20:20

feinschmecker skrev:
the bifoman skrev:Hvad blev valget så? :)


Jeg endte med at købe et brugt GRID. Så er der også penge til Burnout Paradise - for helvede da, hvor efteråret bliver dyrt... Gud ved om der bliver til terminen?

/feinschmecker

Der er i hvert fald efterhånden ingen tvivl om, at Uncharted SKAL købes, og så er en 3-4 andre titler også meget interessante.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Haugboelle » søn 20 sep 2009 09:23

the bifoman skrev:
feinschmecker skrev:
the bifoman skrev:Hvad blev valget så? :)


Jeg endte med at købe et brugt GRID. Så er der også penge til Burnout Paradise - for helvede da, hvor efteråret bliver dyrt... Gud ved om der bliver til terminen?

/feinschmecker

Der er i hvert fald efterhånden ingen tvivl om, at Uncharted SKAL købes, og så er en 3-4 andre titler også meget interessante.


Burnout Paradise Ultimate Box kan fåes i EBgames for 130 kr eller 30 kr ved indbytning af et spil.
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf vosseDK » søn 20 sep 2009 10:53

Holder på Dirt2, har begge dog NFS Shift til PC, Men NFS Shift skuffede virkelig spillede det nogle timer så gider jeg ikke det mere,Dirt2 meget sjovere spiller stadig, næsten gennemført, og har super online-del :)
Billede
vosseDK
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf feinschmecker » søn 20 sep 2009 11:55

Haugboelle skrev:
the bifoman skrev:
feinschmecker skrev:
the bifoman skrev:Hvad blev valget så? :)


Jeg endte med at købe et brugt GRID. Så er der også penge til Burnout Paradise - for helvede da, hvor efteråret bliver dyrt... Gud ved om der bliver til terminen?

/feinschmecker

Der er i hvert fald efterhånden ingen tvivl om, at Uncharted SKAL købes, og så er en 3-4 andre titler også meget interessante.


Burnout Paradise Ultimate Box kan fåes i EBgames for 130 kr eller 30 kr ved indbytning af et spil.



Er det i alle eb games?

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf André » søn 20 sep 2009 17:33

jeg har dem begge og dirt 2 er fedt i de fleste events dog er rally og trailblazer de fedeste, alt det der buggy værk på rundbaner er lidt for amerikansk til mig og online er rigtig fedt, nfs shift er bare rigtig godt, første gang jeg gider at køre i incar view i et bilspil fordi det fungerer bare, det er et rigtig svært spil men hvis man giver det tid så bliver det bedre og bedre, hvis jeg kun havde penge til et af spillene havde jeg valgt nfs shift
André
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf Haugboelle » søn 20 sep 2009 18:15

feinschmecker skrev:
Haugboelle skrev:
the bifoman skrev:
feinschmecker skrev:
the bifoman skrev:Hvad blev valget så? :)


Jeg endte med at købe et brugt GRID. Så er der også penge til Burnout Paradise - for helvede da, hvor efteråret bliver dyrt... Gud ved om der bliver til terminen?

/feinschmecker

Der er i hvert fald efterhånden ingen tvivl om, at Uncharted SKAL købes, og så er en 3-4 andre titler også meget interessante.


Burnout Paradise Ultimate Box kan fåes i EBgames for 130 kr eller 30 kr ved indbytning af et spil.



Er det i alle eb games?

/feinschmecker


Ja det et tilbud de kører i samtlige EB :)
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 146 gæster