Forum

Dirt 2 eller NFS Shift

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dirt 2 eller NFS Shift

Indlægaf feinschmecker » lør 19 sep 2009 15:07

Come on boys - jeg har lidt penge der brænder i min lomme (og butikkerne lukker om 1 time).

Hvilket af disse spil er bedst - og hvorfor?

/feinschmecker

Skulle jeg ikke nå det, "nøjes" jeg med Burnout Paradise på PSN - hvis jeg ellers kan finde ud af de fandens mange udvidelsespakker man kan købe... Vil jo helst ikke købe ultimate-pakken og ende op med at købe udvidelsespakker som ER inkluderet deri... Der står nemlig ikke specielt meget om HVILKE pakker der er inkluderet i ultimate-udgaven...
Senest rettet af feinschmecker lør 19 sep 2009 15:12, rettet i alt 1 gang.
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf DeX » lør 19 sep 2009 15:12

jeg ved ikke hvad der er bedst.. men..

jeg har spillet og gennemført Dirt 1 og syntes det var et rigtig godt spil og helt klart det bedste bil spil til ps3 dengang.

da jeg ikke har kunne lig need for speed serien siden Most wanted så har jeg ikke spillet nogen af de andre ..

men på trods af de film jeg har set og artikler skrevet så ville jeg vælge Shift frem for dirt 2 på grund af det tiltaler mig mere. og jeg syntes dirt 2 er gået for langt væk fra 1'eren og tilføjet alt for meget Grid i spillet. hvilken er en kæmpe fejl syntes jeg.
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Maurozarate7 » lør 19 sep 2009 15:20

Dirt 2 ser meget bedre ud end Shift! Shift er SELVFØLGELIG en skuffelse, men hvad kan man forvente af Need For Speed serien.. Dirt 2 er mega fedt og har fået rigtig gode anmeldelser!
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf JHCREATiON » lør 19 sep 2009 15:28

Maurozarate7 skrev:Dirt 2 ser meget bedre ud end Shift! Shift er SELVFØLGELIG en skuffelse, men hvad kan man forvente af Need For Speed serien.. Dirt 2 er mega fedt og har fået rigtig gode anmeldelser!

AMEN! :lol:
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Paddy-NX » lør 19 sep 2009 16:26

Maurozarate7 skrev:Dirt 2 ser meget bedre ud end Shift! Shift er SELVFØLGELIG en skuffelse, men hvad kan man forvente af Need For Speed serien.. Dirt 2 er mega fedt og har fået rigtig gode anmeldelser!

Selvfølgelig en skuffelse? Hva snakker du om? Du har vist ikke prøvet det?!
Det burde du gøre, inden du kommer med sådan en udtalelse... :evil:
Spillet er meget bedre end de sidste 3 spil i serien :!:
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf SoulDecapitate » lør 19 sep 2009 16:57

Ja hvad fanden snakker han om, spillet har fået 9 eller 10 over alt. Det har dirt ikke., dirt ligner engang lort vil til en værd tid fortrække mortorstrom frem for dirt 2. Need for speed shift, ligner et mesterværk. alle jeg har snakket med der har det går helt amok
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf feinschmecker » lør 19 sep 2009 17:00

Anyway - jeg var i hvert fald så meget i tvivl at jeg endte med at købe en pre-played GRID. Husker i hvert fald demoen som værende rigtig sjov :-)

Mon ikke Burnout Paradise ender på maskinen senere idag?

Nogen der vil share deres PSN-køb? Jeg har en del forskelligt at bytte med hvis det der... (Fat Princess, BF1943, floWer, pain, m.fl.)...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Maurozarate7 » lør 19 sep 2009 17:01

Hov, mente undercover ;) Sorry.. Byttede lige rundt på de 2 titler..
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Chaui » lør 19 sep 2009 17:19

Tror ikke man kan bytte psn spil som battlefield, skal vidst være billigere spil, så vidt jeg ved.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Maurozarate7 » lør 19 sep 2009 17:24

nej? Man kan da bytte alle spillene man køber inde på PSN?
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Krisp » lør 19 sep 2009 17:38

feinschmecker skrev:Mon ikke Burnout Paradise ender på maskinen senere idag?


Burnout Paradise er klart et køb værd. Virkeligt sjovt og noget man kan få rigtigt mange timer til at gå med. Det er faktisk også ret sjovt online.

Men hvis du vil have bare lidt realistisk ræs, så skal du holde dig fra Burnout. :P
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Krisp » lør 19 sep 2009 17:39

Chaui skrev:Tror ikke man kan bytte psn spil som battlefield, skal vidst være billigere spil, så vidt jeg ved.


Jo du kan sagtens bytte BF1943, det har jeg selv gjort. Og jeg har ikke set nogle spil endnu, som ikke kan byttes. WipeOut HD, Ratchet and Clank: Quest for Booty, Burnout Paradise, Tekken 5: DR osv. kan alle byttes.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Maurozarate7 » lør 19 sep 2009 17:44

Har du dem Krisp?
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf the bifoman » lør 19 sep 2009 18:21

Hvad blev valget så? :)
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Bateman » lør 19 sep 2009 19:51

SoulDecapitate skrev:Ja hvad fanden snakker han om, spillet har fået 9 eller 10 over alt. Det har dirt ikke., dirt ligner engang lort vil til en værd tid fortrække mortorstrom frem for dirt 2. Need for speed shift, ligner et mesterværk. alle jeg har snakket med der har det går helt amok


Jeg bliver sgu harm når jeg ser så meget vrøvl på så få linier. Soul, du har ingen af spillene!!

Jeg har begge spil og hvis man er til rally og rallysport er Dirt 2 et sikkert køb, suveræn online del og grafik der virkelig sparker røv - sidder og kører det med GT rattet og det er genialt. Motorstorm har intet med Dirt 2 at gøre.

N4S Shift er mere gaderæs og en del sværere end D2 (kører med manuelle gear og uden assistance), og fartfornemmelsen er rigtig fed. Dog synes jeg at Dirt 2 er bedre grafisk. Men hvis du er mere til bane og streetrace så er Shift noget for dig.

Og hvis du har råd, så køb dem begge :)
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 140 gæster