Forum

Ny PS3 bruger

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Ny PS3 bruger

Indlægaf Rask » fre 25 sep 2009 15:43

Hey, i anledningen af PS3 Slim og min nye inkomst har jeg bestilt en Slim hjem som gerne skulle ankomme mandag eller tirsdag. Så nu er det store spørgsmål bare, hvilke spil skal jeg købe.

Jeg har ikke fulgt med på hvad der er blevet udgivet til PS3'en før nogle uger siden og har egentlig kun fået interesse for:

Batman: Arkham Asylum
Metal Gear Solid 4
Little Big Planet (Er bestilt)
Killzone 2
InFamous
Wipeout HD (Fury)
Fat Princess

Men hvis du har nogle andre bud på et solidt spil må du meget gerne mig dit bud.
Min spil smag er egentlig rimelig bred, men er dog ikke den helt store racing fan.
Rask
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf SnoobyFly » fre 25 sep 2009 15:44

Helt klart GTA IV og Uncharted (1 og 2). Warhawk er også et godt spil til at sidde og hygge lidt med (kan kun spilles multiplayer - online/med venner)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Erroneus » fre 25 sep 2009 15:45

Batman: Arkham Asylum mener jeg også er et af dem man ikke må gå glip af, fantastisk spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Rask » fre 25 sep 2009 15:47

Har spillet GTA IV på Xbox'en, Kan uncharted 2 spilles uden at have spillet 1'eren ?

Warhawk vil jeg helt sikkert tage et kig på, Tak.
Billede
Rask
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf SnoobyFly » fre 25 sep 2009 15:49

Ja, det kan det sagtens. Dog mener jeg bare, at man ikke kan gå glip af Uncharted 1 :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Rask » fre 25 sep 2009 15:53

Lige et andet spørgsmål, nu da controlleren ikke har "Triggers"
er det så ikke lidt underligt at spille shooters ?
Billede
Rask
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Tiger-T » fre 25 sep 2009 15:56

Som SnoobyFly siger så "MÅ MAN IKKE GÅ GLIP AF UNCHARTED 1"
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf Rask » fre 25 sep 2009 15:58

Kan se at Uncharted 1 er sat ned til 250,- så kunne være det var en god idé at tage den.
Billede
Rask
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf SnoobyFly » fre 25 sep 2009 16:00

Det kan fås for ca. 170 inkl. porto her: http://www.shopto.net/PS3/GAMES/PS3UN03 ... tinum.html
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Krisp » fre 25 sep 2009 16:44

Uncharted 1 og 2 er et must. Klart et par af de bedste spil på PS3'en. Derudover kan jeg anbefale Ratchet and Clank, hvis du er til platform spil.

Hvis du køber spillene fra England fra fx http://www.game.co.uk og http://www.shopto.net kan du få spillene til næsten halv pris. Det er alt for dyrt at købe spil i DK. Af og til kan du finde spilperler til under 100 kr.

Lige et lille tip.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Rask » fre 25 sep 2009 17:10

Plejer at købe hos Coolshop, hvor lang tid tager det for Game eller Shopto at sende det til danmark ?
Billede
Rask
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf yess » fre 25 sep 2009 17:12

Rask skrev:Lige et andet spørgsmål, nu da controlleren ikke har "Triggers"
er det så ikke lidt underligt at spille shooters ?
Den har triggers, men de kurver ind ad så din finger glider.
Det er et ? om tilvænning eller at du køber et par clikon, så de får den rigtige trigger effekt.

Jeg har vænnet mig til det og har ingen problemer.
Men et tip er en fugtig vaskeklud og et håndklæde til hænder og kontroller ved længere varende gaming :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf SnoobyFly » fre 25 sep 2009 17:18

Rask skrev:Plejer at købe hos Coolshop, hvor lang tid tager det for Game eller Shopto at sende det til danmark ?


Hvis Shopto har varen på lager, tager det ca. 3-5 arbejdsdage :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Rask » fre 25 sep 2009 17:20

Okay, og du har ikke haft nogle dårlige oplevelser med shopto ?
Billede
Rask
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Rytteren » fre 25 sep 2009 17:27

du må.. nej skal få fat på Valkyrien chronicles. et af de bedste spil til ps3. med priser og anmeldelser som bevis. det er nok den bedste GEM til ps3en. og forståeligt folk savler så meget over det.
man kan ikke med god samvittighed kalde sig ps3ejer uden at havde dette i sin spilsamling.

ellers er demons souls også et super spil. et spil der IKKE holder dig i hånden hele vejen gennem spillet. så hvis du mener du er en habil "gamer", så er dette et must. du finder ihvertfald udaf om du er en habil "gamer".
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 138 gæster