Forum

fifa10

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

fifa10

Indlægaf trinth » man 05 okt 2009 14:21

Er der andre end mig der har problemer med at fifa10 fryser når man går ind i online delen :S ?

Skal ofte genstarte spillet, og prøve igen. Har prøvet at lade den loade, men det virker umiddelbart som om at den er bare fastfrosset.

er der et fix til her problem eller det bare min ps3 der lamer?!
trinth
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf Maurozarate7 » man 05 okt 2009 15:13

Det har også sket ved mig.. Min ps3 larmer også når den har spillet fifa lidt.. Det samme gjorde den ved 09 :(
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Storm Inc. » man 05 okt 2009 17:35

Maurozarate7 skrev:Det har også sket ved mig.. Min ps3 larmer også når den har spillet fifa lidt.. Det samme gjorde den ved 09 :(


Jeg tror ikke at trinth mener, at hans ps3 larmer, men lamer ! :lol:

Anyway hvor i online-delen er det? Er det blot ude i selve fifa-menuen eller når du sætter hold, den loader kampen oder was? Jeg har én gang prøvet at den fryser, når den oploader selve kampen, men det er også sket i fifa09.
Storm Inc.
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf trinth » tirs 06 okt 2009 10:28

Hej...

Ja, mente selvfølgelig "lamer", hvilket ikke er selvfølgelig når det andet ord er et ganske velintegreret ord i det danske sprog og egentlig giver god mening :)


Det jeg mener er som følger:
Helt ude fra start i fifa10 menuen vælger jeg "fifa online del"-->"spil rangliste match" loade loade loade loade, ser det der billede af et tomt stadion/grønsvær og det der runde loade symbol, hvor den så normalt loader 2 sekunder loader min uendeligt. Og det er faktisk sket ret mange gange, nok 4-5 gange, og har haft det siden lørdag.
Ved sq ik hvad fejlen er...
Ville bare lige lave en rundspørge for at se om jeg er den eneste.
(det ikke noget vildt problem, vil mere kategorisere det til en irritationsfaktor, som selvfølgelig ikke burde være der)

Mvh Jakob/trinth :)
trinth
Niveau 0
 
Indlæg: 42



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 153 gæster