Forum

Bayonetta nu tilgængeligt på Japansk PSN

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Bayonetta nu tilgængeligt på Japansk PSN

Indlægaf Stavut » tors 08 okt 2009 21:47

Som topic siger :) et spil jeg har glædet mig meget til, men også været lidt bekymret for hvordan performance er på PS3 efter at have læst at PS3 udgaven stortset er en "port" håndteret af Sega hvor firmaet selv stod for XBOX 360 udgaven.

Der har været meget debat om det på diverse nyheds sites og fora så vil lige melde tilbage efter jeg har prøvet demoen.

Impressions (Kan indeholde spoilers for dem som ikke har prøvet demoen endnu og vil overraskes)

Well demoen for mig at se er delt i 2 dele.

Den første del hvilket er den længeste spiller du en tøs som virker stærkt inspireret af Hellsing (ser du efter første boss fight ;) )

Styringen er ret ok, men det var til at forvente, i stil med DMC eller NG, intet nyt her, dog kan du lave nogen kombinationer ved forskellige left stick kombinationer med taste knapperne. Fattede det ikke optimalt da tutorial og selve spil teksten er på japansk.

Boss fightsene er ret så lige til, der kunne se ud til at være forskellige phases alt efter hvor lave hitpoints bossene har, dog intet svært i den demo men kan være man kan ændre sværhedsgrad da den måske er sat på easy, men som sagt forstår jeg ikke japansk hehe.

Såvidt jeg har forstået på bayonettas' egne forums er xbox demon multi language, men PS3 udgaven er udelukkende japansk tekst dog er talen på engelsk så helt umuligt at forstå er det ikke.

Den anden del af demoen spiller du en anden tøs ?(måske den samme dog uden briller men med andet outfit :) ) kunne rigtig godt lide musikken der og fighten var ret så cool da det var mere en "duel" end de andre fights som jeg oplevede i første del.

Grafisk ser det dog lidt blurred ud :-/ ikke noget super meget men af de billeder jeg har set på xbox udgaven so far virker den overlegen rent grafisk men som sagt er der noget tid til EU release endnu så jeg håber Sega når at få redet trådene ud.

Den første del var lidt for anime/flower hallo kitty agtig til min stil, men kunne rigtig godt lide den anden del.

Håber spillet bliver en success da jeg har savnet den slags spil her på det seneste, og selv om NG 2 Sigma er mega fedt må jeg indrømme det lilla crap de har indført i stedet for blod og gore får mig til at fravælge det so far, men nogen som ved om det kan slås fra ind i spillet ?

Hygge og god fornøjelse, ret ok demo og har store håb til den færdige udgave.
Senest rettet af Stavut tors 08 okt 2009 22:20, rettet i alt 1 gang.
Stavut
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Excellon » tors 08 okt 2009 22:14

Jeg har hentet både ps3 demoen og 360 demoen og 360 er klart bedre på nuværende tidspunkt... PS3 demoen har nogle framerate drops og billedkvaliteten er generelt lidt ringere synes jeg... dog er den stadig klart spilbar...

360 demoen har dog også noget screen tearing men derimod er frameraten rimelig stabil deri...

håber dog meget at de når at få fikset disse problemer inden spillet udkommer herhjemme... vil foretrækker at have det på ps3, men hvis der er stor forskel så vælger jeg nok 360 versionen...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf gnazz » fre 09 okt 2009 12:40

ah trist at de ik ku gøre det bedre på ps3'eren men efter at have læst hva du har skrevet får jeg helt lyst til at gå ud og købe det xD hvorfor er mit net så psise langsom!
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Merrin » fre 09 okt 2009 14:08

Jeg gør mig ikke de store forhåbninger om, at Bayonetta bliver fantastisk på PS3. Det oprindelige udvikler hold har intet med PS3 versionen at gøre; De laver kun Xbox 360 versionen.

Sega har påtaget sig opgaven med PS3 versionen, og IMO har de gjort et ganske dårligt stykke arbejde.
Merrin
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Erroneus » fre 09 okt 2009 15:13

Det er typisk Sega, hopper over hvor gærdet er lavest. PS3'en kan jo sagtens levere den samme kvalitet og mere til, det er bare et spørgsmål om de får fingeren ud.

Jeg frygter desværre også at vi ikke ser så mange forbedringer fra demoen til retail, det kunne ligne Sega bare at stoppe udviklingen her.

Det er da godt man får det billigt igennem gamestop, men det sender jo desværre også et forkert indtryk til Sega, man burde helt droppe spillet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf gnazz » fre 09 okt 2009 18:04

har nu spillet demoen og synes faktisk gameplay mæssigt er det mega nice.. grafisk ja mangler seriøst arbejde.. det er lige før det er ps2 grafik wtf :S cutscenes med CG grafik er også vild dårligt og ligner noget der er optaget.. skuffende..
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 146 gæster