Forum

Batman Arkham Asylum

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Batman Arkham Asylum

Indlægaf Dummiz » tirs 13 okt 2009 15:27

Ja så fik jeg gennemført mit batman Arkham Asylum og jeg vil lige høre jer andre der er gået igennem det hvad i syntes om det?

Personligt syntes jeg selv det var for fedt men blev lidt overrasket at Jokeren allerede kom ved 61% i spillet (I Mit tilfælde) Dog syntes jeg godt at Jokeren til sidst måtte have været lidt sværer at slå da jeg syntes nogle af de tidligere bosser i spillet var sværer at slå end slut bossen var :) Jeg syntes også at nogle af bosserne (Om man kan kalde dem det) var for lette at slippe af med feks. Croc (Eller hvordan det staves) jeg troede man ville se mere til ham da han faldt ned i det hul. Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg får de andre ? udfyldt? nu snakker jeg ikke om dem the Riddler har lagt rundt omkring men de person info´s man får om de forskellige mennesker igennem spillet :) jeg mangler åbenbart at møre/møde en hel del mennesker endnu :(

Det ENESTE minus i spillet syntes JEG syntes at man i længden godt kan blive træt af at høre Jokeren snakke konstant ud igennem højtalerne.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf hazzwar » tirs 13 okt 2009 15:37

Jeg synes spillet er super godt, og meget gennemført, i den forstand at alt er pudset enormt meget op. Jeg håber de laver flere Batman spil i denne dur :)
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Indlægaf Bateman » tirs 13 okt 2009 15:49

Jeg har også gennemført det og nåede 85 procent.

God underholdning fra start til slut, og blev bidt af at løse alle de riddles. Mangler stadig alle challenges, men de må vente til jeg får tid en dag.

Mth. til Jokeren i højtalerne, synes han var hylesjov!

Fedt spil!
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf Rytteren » tirs 13 okt 2009 15:59

tja. jeg er enig med dig med hensyn til jokeren er for nem som sidste boss.
har kun spillet spillet gennem på hard, og syntes faktisk at "slåskampe" mod 20 fjender i små rum er mere vandskelig end bosskampene i spillet.

syntes personlig spillet er genialt. nok på grund af alle riddlers små underholdende quests.
de er dog aaaaaaaalt for nemme (når man for de der kort rundt omkring).
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Ponduus » tirs 13 okt 2009 18:49

Jeg havde en virkelig god oplevelse med spillet. Det var underholdende og især combat systemet fungerede rigtig godt, når man lige havde fået styr på det.

Men må give jer ret i at sværhedsgraden ikke var voldsom. Spillede det kun igennem på medium, men havde forventet en del mere modstand.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Cyrak » ons 14 okt 2009 09:32

Jeg har desværre ikke gennemført spillet endnu, da jeg kun er 33 % færdig på normal, men indtil videre fortryder jeg ikke mit køb på nogen som helst måder.
Spillet er så gennemført, og man kommer virkelig til at sidde at nyde de flotte detaljer eller Jokers kommentarer.
Fantastisk spil som jeg er sikker på jeg sagtens kan gennemføre et par gange uden jeg bliver træt af det.
Nu glæder jeg mig bare til at se om Uncharted 2 kan vælte Batman af, som mit favorit spil. Nu går der heldigvis kun et par timer inden jeg skal ned i Gamestop og hente det :)
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Rytteren » ons 14 okt 2009 10:42

Cyrak skrev:Jeg har desværre ikke gennemført spillet endnu, da jeg kun er 33 % færdig på normal, men indtil videre fortryder jeg ikke mit køb på nogen som helst måder.
Spillet er så gennemført, og man kommer virkelig til at sidde at nyde de flotte detaljer eller Jokers kommentarer.
Fantastisk spil som jeg er sikker på jeg sagtens kan gennemføre et par gange uden jeg bliver træt af det.
Nu glæder jeg mig bare til at se om Uncharted 2 kan vælte Batman af, som mit favorit spil. Nu går der heldigvis kun et par timer inden jeg skal ned i Gamestop og hente det :)


syntes da du "nailer" en masse her. dog kan jeg ikke selv finde noget replay value i dette spil.. nok også derfor der er så maaaange ting man i bare en gennemspilning.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf JollyBuu » ons 21 okt 2009 18:36

Jeg er enig med Rytteren , jeg har spillet det igennem og selvfølgelig var det fedt men ikke så jeg har lyst til at spille igen :) Men fedt spil :) Nu vil fokusere på Uncharted serien
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 159 gæster