Forum

dansk i uncharted 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf André » fre 16 okt 2009 17:22

ok alle BB har kun den engelske udgave, så hvis man vil have dansk i sit uncharted 2 skal man ikke købe den der, hun tilbød dog at give mig mine penge tilbage hvis jeg ville
André
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf xireuz » fre 16 okt 2009 17:25

Jeg synes det er skidt at BB ikke engang kan levere på dansk, når det nu også er lavet på dansk. GameStop har jo ingen problemer med at sælge danske.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf motZ » fre 16 okt 2009 20:04

Jeg købte også mit i BB og fandt også ud af at der ikke var dansk med i :S

Skuffende ...

Men hvis nu at man engang får det byttet til en dansk udgave, skal man så til at starte forfra eller kan man fortsætte fra hvor man er nået til, i den engelske udgave?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf André » fre 16 okt 2009 20:23

begge udgaver er jo reg 2. så jeg tror ikke at man skal starte forfra
André
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf xireuz » lør 17 okt 2009 00:01

motZ skrev:Jeg købte også mit i BB og fandt også ud af at der ikke var dansk med i :S

Skuffende ...

Men hvis nu at man engang får det byttet til en dansk udgave, skal man så til at starte forfra eller kan man fortsætte fra hvor man er nået til, i den engelske udgave?


Jeg havde en promo af Uncharted 2 hvor der ikke var dansk. Inde i sprog kunne jeg vælge cirka 5 forskellige (tysk, spansk, engelsk og et par andre mener jeg). Da jeg fik en dansk version af spillet kunne jeg ikke fortsætte. Den så det ikke som samme spil. Den lavede en game data install til hver og nye savegames. Ved ikke om det samme gælder for almindelig "engelsk" udgaver.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Haugboelle » lør 17 okt 2009 00:45

Skidt, det jo så parallel import som de skal oplyse om.
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf xireuz » lør 17 okt 2009 01:16

Haugboelle skrev:Skidt, det jo så parallel import som de skal oplyse om.

Er du sikker på de skal gøre det? Fandt det her som godt nok omhandler parallelimport af TV, hvor der står:
"Forhandlerne er ikke forpligtet til at fortælle, at de sælger parallelimporteret varer"
Kilde http://programmer.tv2.dk/basta/article. ... 55257.html
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 160 gæster