Forum

PES2010 Tråden: Online Demo

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Maurozarate7 » fre 16 okt 2009 22:28

fifa skuffer da ikk??!!!
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Scoring » fre 16 okt 2009 22:33

I forhold til 09.. jo ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » fre 16 okt 2009 22:48

Scoring skrev:I forhold til 09.. jo ;)


og det er her vi har lov til at være uenig.
fifa 09 var for nem. hvilket jo er en god ting (for andre). meget brugervenlig og nem at gå til. fifa 10 fjerner de irriterende "nemme" modstander, for de gider ikke spillet længere da det er blevet for "svært".
men det er jo også en smag sag det hele.

så essensen af dette er vel: i respectfully disagree
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 okt 2009 22:53

Jeg har ikke nogle problemer med og få spillet til og fungere , det er bare ikke mig i år. Min rank liste ser skam fin ud har også slået folk op til 10-1 ranked. Mig og fifa kunne bare ikke sammen i år. Det er sikkert et pisse fed spil fifa10 , det er bare ikke rigtig mig i år.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » fre 16 okt 2009 22:56

Alle har lov at være uenige ;)

- sådan som jeg forstår det, påstår du at jeg er dårlig?
- vil absolut ikke kalde mig dårlig, jeg spiller på verdensklasse og vinder næsten alle mine kampe.. jeg syntes ikke at 10'ern er så dårlig at jeg ikk gider spille det, det har jeg heller ikk påstået, men det er tit at jeg sidder med en bitter smag i munden når jeg spiller fifa, det er blevet alt for computeragtigt som jeg sagde, men fifa har absolut også ting der overkskygger disse ting, som 360 graders dribling som jeg syntes giver utroligt meget frihed..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf spinnersonic » fre 16 okt 2009 23:24

lige for at holde tråden inden for PES :D

her er seneste klip fra fuld retail version PS3.

http://www.insidegamer.nl/xbox360/pes20 ... s/12243/hd

videon lider desværre af træls motion blur og codec problem.

men regardless så kan man fatte lidt af hvad der sker., hhe


Nøjjj check lige hvor dejligt nettet bevæger sig når man scoere :D
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf SoulDecapitate » lør 17 okt 2009 08:10

spinnersonic skrev:lige for at holde tråden inden for PES :D

her er seneste klip fra fuld retail version PS3.

http://www.insidegamer.nl/xbox360/pes20 ... s/12243/hd

videon lider desværre af træls motion blur og codec problem.

men regardless så kan man fatte lidt af hvad der sker., hhe


Nøjjj check lige hvor dejligt nettet bevæger sig når man scoere :D
ser for lækkert ud , det ser ud som om pes har vundet slaget på selve banen igen.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Kemas » lør 17 okt 2009 09:44

FIFA og PES er begge stærke i år og valget står lidt mellem Master League eller Live Season...

For mit vedkommende bliver det PES, da fysikken i PES er lysår foran FIFA og deres ballonbolde, når man spiller FIFA kommer man straks i tanke om da man var lille og spillede med en plastikbold... :)
Kemas
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf spinnersonic » lør 17 okt 2009 16:36

SoulDecapitate skrev:
spinnersonic skrev:
SoulDecapitate skrev:spinnersonic : synes tempoet er noget hurtigere end det jeg har spillet offline altså den demo der kan downloades på den danske store , er det noget du kan bekræfte om det er en del hurtigere i den online kamp du havde i forhold til demoen ???? For det håber jeg ikke


hey mester,

jeg kan roligt fortælle dig at online gameplay er SLOWERE end offline. det er youtube video afspilning som får det til at se hurtigere ud. sån er det på alle PES klipsene på youtube.
så no worries der. det var mening jeg vil have skrevet i video klipppet at tages forbhold for hurtigere gameplay grundet youtube.
lyder sku godt :-) så er det ellers bare og vente :-)



hey der,

jeg har lige prøvet den fulde retail version på x360. og ehm hehe. offline er der skruet en lille bitte smule op for gameplayen. hvilket jeg synes er i orden, det skal heller ikke alt for slow some fifa i de gamle dage.
jeg synes PES har altid passet til hurtige gameplay og arkadish.

ellers udover det, så er det meget shined up, og tight. spiller reagere meget hurtigt på afleveringer og første gangs skud.
Det er ihvertfald mærkes forskel fra PES demo til fuld version.

Vi glæder os til på Torsdag.

p.s jeg kan faktisk også huske i pes09, føltes at gameplayet var en lille smulle hurtigere på x360 end ps3. så det er nok noget generelt.

lige et enkelt mål her fra TURKEY. check den lille finte inden han aflevere :P

http://www.youtube.com/watch?v=tuEr3wl6OWk

p.s ved ik lige hvad der er med youtube idag, men processing tager evigheder og så lagger den her video lidt der i.
jeg ved ik om det er fordi jeg optog den her klip med mobilen, og ikke digicam, som den sidste.
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf SoulDecapitate » lør 17 okt 2009 17:54

hvis det er lige så hurtig som pes 2009 så er der bare ikke noget fodbold spil til mig iår for pes 2009 er den største joke nogensinde.det er jo en totalt joke hvis du siger der er skruet op for tempoet igen , præcis det samme lort de lavede sidste år tempoet er helt perfekt i demoen bare 2% så er gameplayed til grin orker ikke flere 11-11 kampe ranked eller 9-7 i pes 2009 demoen var tempoet også som det skulle være den fulde version var en totalt joke
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » lør 17 okt 2009 19:13

Bare det link du sendte med tyskland og holland fik nogle alarm klokker til og ringe hos mig, kampen er 15 min gammel og der står 2-1 plus der har været chancer til 5 mål mere, lugter af fiasko igen PRÆCIS samme lort de lavede i 09, godt game play i demoen og hastighed i spillet og så kom den fulde version og det var lort
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf the bifoman » søn 18 okt 2009 00:38

SoulDecapitate skrev:Bare det link du sendte med tyskland og holland fik nogle alarm klokker til og ringe hos mig, kampen er 15 min gammel og der står 2-1 plus der har været chancer til 5 mål mere, lugter af fiasko igen PRÆCIS samme lort de lavede i 09, godt game play i demoen og hastighed i spillet og så kom den fulde version og det var lort

Det er jo multiplayer. Udviklerne kan da ikke gøre for, at spillerne enten stinker eller er pissegode.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf SoulDecapitate » søn 18 okt 2009 08:57

Det har jo ikke noget og gøre med hvor gode eller dårlige de er når tempoet er alt for højt , i forhold til den demo de sender ud.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf spinnersonic » søn 18 okt 2009 14:20

kan sig på den måde her. spillet er LANGT bedre end pes09. grafisk er den overvældende, og gameplayet er tonet ned i hastighed ja. og du kan ikke bare tage en spiller som messi, og løbe med ham rundt om banen 3 gang og scorer, som man gjorde i 09. man er nødt til at bygge spillet op her, og værer mere taktisk. Konami har også meldt ud at de prøver " simulation " stilen i år. special med de nye taktisk slider og skill card.
online er delen er næsten glitch fri nu. heldigvis for det.

Men jeg har set videoer hvor kampene kan ende som ping pong 7-8 mål og jeg har selv spillet mange kampe online og offline, hvor det ender med max 2 mål. da det er svært at bryde igennem et forsvar, grundet til jeg stadigvæk spiller som i pes09. hehe

Men lad mig sige det nu, når i skal hente spillet på Torsdag. PEs10 er en " Grower " dvs. man skal faktisk spille nogle kampe før man forstår den nye system og gameplay.
Da første gangs impression er desværre ikke helt positivt ved alle.

men ja, glæd jer :)
Billede
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf SoulDecapitate » søn 18 okt 2009 18:51

spinnersonic skrev:kan sig på den måde her. spillet er LANGT bedre end pes09. grafisk er den overvældende, og gameplayet er tonet ned i hastighed ja. og du kan ikke bare tage en spiller som messi, og løbe med ham rundt om banen 3 gang og scorer, som man gjorde i 09. man er nødt til at bygge spillet op her, og værer mere taktisk. Konami har også meldt ud at de prøver " simulation " stilen i år. special med de nye taktisk slider og skill card.
online er delen er næsten glitch fri nu. heldigvis for det.

Men jeg har set videoer hvor kampene kan ende som ping pong 7-8 mål og jeg har selv spillet mange kampe online og offline, hvor det ender med max 2 mål. da det er svært at bryde igennem et forsvar, grundet til jeg stadigvæk spiller som i pes09. hehe

Men lad mig sige det nu, når i skal hente spillet på Torsdag. PEs10 er en " Grower " dvs. man skal faktisk spille nogle kampe før man forstår den nye system og gameplay.
Da første gangs impression er desværre ikke helt positivt ved alle.

men ja, glæd jer :)
tror gløden er faldet lidt efter de sidst post du har lavet, virkelige skuffende at tempoet er forhøjet , sødt de vil bringe mere simulation ind i spillet , nu er det også vildt realistisk og og spille 8-7 online
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 20 gæster