Forum

PES2010 Tråden: Online Demo

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Maurozarate7 » fre 16 okt 2009 20:55

Der er kun et fodbold spil i verdenen: Fifa!
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 okt 2009 20:57

Maurozarate7 skrev:Der er kun et fodbold spil i verdenen: Fifa!
klogt indlæg i en pes tråd :shock:
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » fre 16 okt 2009 21:05

SoulDecapitate skrev:
Maurozarate7 skrev:Der er kun et fodbold spil i verdenen: Fifa!
klogt indlæg i en pes tråd :shock:


haha ja, specielt når der nu er masser af fodbold spil i verden.
så fik man sku lige bestilt Pes.

by the way soul. kan stadig ikke fatte din problematik med "x" knappen i fifa.
nu er det jo pludselig blevet nemt at "staffe" de online spillere der bare holder xknappen i bund. fifa 09, var x knappen overpoweret. i fifa 10 kan man, hvis modstanderen bare holder x og eller O i bund, bruge selv det simpleste skill trick, og herefter slippe væk.
så hvis du ikke mener der er andre problemstillinger der holder dig for at blive ved med at spille fifa.. ja syntes jeg du skal lade være med at brokke dig, og glæde dig til Pes i stilhed. også tæske mig i det når du for det :D
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 okt 2009 21:14

Rytteren skrev:
SoulDecapitate skrev:
Maurozarate7 skrev:Der er kun et fodbold spil i verdenen: Fifa!
klogt indlæg i en pes tråd :shock:


haha ja, specielt når der nu er masser af fodbold spil i verden.
så fik man sku lige bestilt Pes.

by the way soul. kan stadig ikke fatte din problematik med "x" knappen i fifa.
nu er det jo pludselig blevet nemt at "staffe" de online spillere der bare holder xknappen i bund. fifa 09, var x knappen overpoweret. i fifa 10 kan man, hvis modstanderen bare holder x og eller O i bund, bruge selv det simpleste skill trick, og herefter slippe væk.
så hvis du ikke mener der er andre problemstillinger der holder dig for at blive ved med at spille fifa.. ja syntes jeg du skal lade være med at brokke dig, og glæde dig til Pes i stilhed. også tæske mig i det når du for det :D
det er ikke kun krydset jeg er træt af , synes ikke fifa 10 er bedre end fifa 09. Man har på en eller anden måde fået noget ind i fifa 10 som gør spillet for mærkeligt til mig. det er lige som om man bare trykker på krydset og den runde også så er det det. Kampe jeg har både vundet og tabt online har jeg ikke rigtig haft følelsen af jeg spiller med.
Synes også udspark er noget underligt noget, hvis du spiller en frisk 4-3-3 er der på ingen måde du kan sparke bolden ud til en medspiller sikkert , det synes jeg er ret tåbeligt . synes de er synd de har rettet så meget i fifa 09, man så jo hvad der skete med PES serien da man skruede for meget i den, man skulle ha holdt sig til fifa 09 og bare rette de fejl det havde og ikke ændre så voldsomt i gameplayed som er tilfældet her. Det er min mening , der er mange andre faktor der også spiller bla : synes jeg også det er latterligt at folk kan spille med hjælp til skud OSV, det er plat, jeg er nok bare pes mand sådan er det bare .... Det skal dog også siges jeg aldrig har været til fifa spillene dog måtte jeg give mig sidste år da pes 2009 var til grin , synes efter hvad jeg har set og læst at det virker som om det er tilbage , hvad der så er bedst det må folk selv vurdere
Senest rettet af SoulDecapitate fre 16 okt 2009 21:21, rettet i alt 1 gang.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf spinnersonic » fre 16 okt 2009 21:21

SoulDecapitate skrev:spinnersonic : synes tempoet er noget hurtigere end det jeg har spillet offline altså den demo der kan downloades på den danske store , er det noget du kan bekræfte om det er en del hurtigere i den online kamp du havde i forhold til demoen ???? For det håber jeg ikke


hey mester,

jeg kan roligt fortælle dig at online gameplay er SLOWERE end offline. det er youtube video afspilning som får det til at se hurtigere ud. sån er det på alle PES klipsene på youtube.
så no worries der. det var mening jeg vil have skrevet i video klipppet at tages forbhold for hurtigere gameplay grundet youtube.
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 okt 2009 21:23

spinnersonic skrev:
SoulDecapitate skrev:spinnersonic : synes tempoet er noget hurtigere end det jeg har spillet offline altså den demo der kan downloades på den danske store , er det noget du kan bekræfte om det er en del hurtigere i den online kamp du havde i forhold til demoen ???? For det håber jeg ikke


hey mester,

jeg kan roligt fortælle dig at online gameplay er SLOWERE end offline. det er youtube video afspilning som får det til at se hurtigere ud. sån er det på alle PES klipsene på youtube.
så no worries der. det var mening jeg vil have skrevet i video klipppet at tages forbhold for hurtigere gameplay grundet youtube.
lyder sku godt :-) så er det ellers bare og vente :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf spinnersonic » fre 16 okt 2009 21:25

jeg har spillet fifa 10 i 2 uger for at prøve den.
og ja den er fed nok den har alle de features som en fodbold spil skal have. men det er trodsalt simulation og det er en lackluster synes jeg. altså der er ikke rigtig noget følelse i det når man scorer osv.

så fifa er stærkest på features og PES er stærkest on the pitch synes jeg.
Billede
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf spinnersonic » fre 16 okt 2009 21:26

der er nogen heldige æsler der har fået spillet allerde. øv hehe

Billede
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 okt 2009 21:29

ja der det er sku trist og gå og vente på heldigvis hjælper det med uncharted 2 og brutal legends til og slå tiden ihjel med.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » fre 16 okt 2009 21:35

SoulDecapitate skrev:
Rytteren skrev:
SoulDecapitate skrev:
Maurozarate7 skrev:Der er kun et fodbold spil i verdenen: Fifa!
klogt indlæg i en pes tråd :shock:


haha ja, specielt når der nu er masser af fodbold spil i verden.
så fik man sku lige bestilt Pes.

by the way soul. kan stadig ikke fatte din problematik med "x" knappen i fifa.
nu er det jo pludselig blevet nemt at "staffe" de online spillere der bare holder xknappen i bund. fifa 09, var x knappen overpoweret. i fifa 10 kan man, hvis modstanderen bare holder x og eller O i bund, bruge selv det simpleste skill trick, og herefter slippe væk.
så hvis du ikke mener der er andre problemstillinger der holder dig for at blive ved med at spille fifa.. ja syntes jeg du skal lade være med at brokke dig, og glæde dig til Pes i stilhed. også tæske mig i det når du for det :D
det er ikke kun krydset jeg er træt af , synes ikke fifa 10 er bedre end fifa 09. Man har på en eller anden måde fået noget ind i fifa 10 som gør spillet for mærkeligt til mig. det er lige som om man bare trykker på krydset og den runde også så er det det. Kampe jeg har både vundet og tabt online har jeg ikke rigtig haft følelsen af jeg spiller med.
Synes også udspark er noget underligt noget, hvis du spiller en frisk 4-3-3 er der på ingen måde du kan sparke bolden ud til en medspiller sikkert , det synes jeg er ret tåbeligt . synes de er synd de har rettet så meget i fifa 09, man så jo hvad der skete med PES serien da man skruede for meget i den, man skulle ha holdt sig til fifa 09 og bare rette de fejl det havde og ikke ændre så voldsomt i gameplayed som er tilfældet her. Det er min mening , der er mange andre faktor der også spiller bla : synes jeg også det er latterligt at folk kan spille med hjælp til skud OSV, det er plat, jeg er nok bare pes mand sådan er det bare .... Det skal dog også siges jeg aldrig har været til fifa spillene dog måtte jeg give mig sidste år da pes 2009 var til grin , synes efter hvad jeg har set og læst at det virker som om det er tilbage , hvad der så er bedst det må folk selv vurdere



se dette var en godtaget begrundelse, og ikke bare en "det er blevet for svært at score, eller min pasning rammer ikke en medspiller når jeg i en 30graders forkert vinkel".

nu kan vi så glæde os til pes2010
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf spinnersonic » fre 16 okt 2009 21:35

yup true that.

uncharted 2 er for vild.
Billede
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 okt 2009 21:41

Rytteren skrev:
SoulDecapitate skrev:
Rytteren skrev:
SoulDecapitate skrev:
Maurozarate7 skrev:Der er kun et fodbold spil i verdenen: Fifa!
klogt indlæg i en pes tråd :shock:


haha ja, specielt når der nu er masser af fodbold spil i verden.
så fik man sku lige bestilt Pes.

by the way soul. kan stadig ikke fatte din problematik med "x" knappen i fifa.
nu er det jo pludselig blevet nemt at "staffe" de online spillere der bare holder xknappen i bund. fifa 09, var x knappen overpoweret. i fifa 10 kan man, hvis modstanderen bare holder x og eller O i bund, bruge selv det simpleste skill trick, og herefter slippe væk.
så hvis du ikke mener der er andre problemstillinger der holder dig for at blive ved med at spille fifa.. ja syntes jeg du skal lade være med at brokke dig, og glæde dig til Pes i stilhed. også tæske mig i det når du for det :D
det er ikke kun krydset jeg er træt af , synes ikke fifa 10 er bedre end fifa 09. Man har på en eller anden måde fået noget ind i fifa 10 som gør spillet for mærkeligt til mig. det er lige som om man bare trykker på krydset og den runde også så er det det. Kampe jeg har både vundet og tabt online har jeg ikke rigtig haft følelsen af jeg spiller med.
Synes også udspark er noget underligt noget, hvis du spiller en frisk 4-3-3 er der på ingen måde du kan sparke bolden ud til en medspiller sikkert , det synes jeg er ret tåbeligt . synes de er synd de har rettet så meget i fifa 09, man så jo hvad der skete med PES serien da man skruede for meget i den, man skulle ha holdt sig til fifa 09 og bare rette de fejl det havde og ikke ændre så voldsomt i gameplayed som er tilfældet her. Det er min mening , der er mange andre faktor der også spiller bla : synes jeg også det er latterligt at folk kan spille med hjælp til skud OSV, det er plat, jeg er nok bare pes mand sådan er det bare .... Det skal dog også siges jeg aldrig har været til fifa spillene dog måtte jeg give mig sidste år da pes 2009 var til grin , synes efter hvad jeg har set og læst at det virker som om det er tilbage , hvad der så er bedst det må folk selv vurdere



se dette var en godtaget begrundelse, og ikke bare en "det er blevet for svært at score, eller min pasning rammer ikke en medspiller når jeg i en 30graders forkert vinkel".

nu kan vi så glæde os til pes2010
ha ha som du da kan skrive det , af en eller anden grund er du ikke på min venne liste mere, må ha slettet dig i en kokser. Er det ok jeg lige adder dig igen ?
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf qwarkqwark » fre 16 okt 2009 21:41

Jeg har aldrig nogensinde spillet et PES spil.. Hvad er forskellen på Fifa og PES?
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 okt 2009 21:46

qwarkqwark skrev:Jeg har aldrig nogensinde spillet et PES spil.. Hvad er forskellen på Fifa og PES?
Det er svært og sige, de er begge fede nogle kan bedre lide pes frem for FIFA osv osv. prøv dem begge 2 og døm sev
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » fre 16 okt 2009 22:24

Syntes begge spil skuffer iår.. nu dømmer jeg PES meget ud fra demoen, men nøj hvor er det bare "kunstigt". Nærkampe er utroligt kedelige, når f.eks den bliver sparket op på midten fra et målspark, så står der en spiller fra hvert hold klods op af hinanden uden at gøre noget? - FIFA er blevet alt for computer agtigt, den blokere, laver tricks og mærkelige ting uden at man beder den om det..

Er der et 3. fodbold spil i verden?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 146 gæster