Forum

SOCOM: Confrontation expands

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

SOCOM: Confrontation expands

Indlægaf Rytteren » lør 17 okt 2009 11:28

så for hulen.
nu var jeg dog ikke med fra start af, hvor jeg høre spillet faktisk var ringe. men efter at havde købt spillet, og downloadet en del patch og updates, mener jeg faktisk dette er et af de bedste FPS der er (fuck af CoD).

nu kommer der så en udvidelse: 5 nye baner. 7 nye våben, 3 nye figuer.
nyt musik og små ændringer her og der

http://www.thesixthaxis.com/2009/10/16/ ... n-expands/

hvis man ikke har købt dette spil. så kan det købes over storen (ingen disc my friends) rimelig billigt (usstoren).

dog ser det ikke ud til at udvidelsen kommer til at gøre det samme (dog er det billigt hvis man samligner indhold og pris, med f.eks CoD WaW)
prisen i usa vil være 14.99. som virker lidt pevert. dog ikke når man, som før nævnt, samligner indhold og pris med andre spil. ja jeg kigger på dig epilogue til prince of persia!!!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » lør 17 okt 2009 11:32

Er det blevet fixet spillet? jeg købte det på release og der var en hel del fejl i :) og er der stadigvæk folk der spiller det? for så kunne det da være jeg skulle hverve mig det igen :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf andeo1707 » lør 17 okt 2009 11:47

Jeg har solgt mit eksemplar. Der var ingen jeg kendte der spillede det, og når det var sådan et taktisk spil så krævede jeg at jeg kunne spille sammen med nogen og bruge mit headset ordentligt.

Håber MAG bliver bedre for mit vedkommende.

Dermed siger jeg ikke at SOCOM er dårligt, det fangedee bare ikke mig desværre.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 151 gæster