Forum

Borderlands

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Fedt fedt

Indlægaf pingo1969 » man 26 okt 2009 11:02

Hej

ja det er super fedt CO-Op det er virkelig der spillet kommer til sin ret..
vi er 2 der har valgt at spille spillet hele vejen igennem som CO-OP og det er simpelthen genialt...

måden man skal kæmpe sammen på og dele våben og dele ammunition.. super fedt.
kan klart anbefales især hvis du har nogen gode venner at spille det med...for tro mig det er pænt svært alene...

en lille fed detalje der er i spillet er at du kan oprette flere profiler, og så vælge at spille single player med en af dem og en anden bruger du til CO-OP på den måde for du det bedste ud af begge verdener.

vi glæder os til at få 2 venner mere på online tror det bliver endnu sjoverer at spille CO-OP med 4 mennesker.

//Kenneth
pingo1969
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Allanb » tors 29 okt 2009 07:34

Er der nogen der er friske på at få online trophies her i weekenden. Mangler stort set dem allesammen. Både arena, duel, bossfight, rescue og et par missioner for at nå op på 15.

Jeg regner med at være på PS3'eren næsten hele weekend (har så mange spil jeg skal have spilet ;-) ), så hvis der er en der har tid der ville det være super..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Bateman » tors 29 okt 2009 12:24

Allanb skrev:Er der nogen der er friske på at få online trophies her i weekenden. Mangler stort set dem allesammen. Både arena, duel, bossfight, rescue og et par missioner for at nå op på 15.

Jeg regner med at være på PS3'eren næsten hele weekend (har så mange spil jeg skal have spilet ;-) ), så hvis der er en der har tid der ville det være super..


Vi er 2 level 19´ere, der nok skal kunne give en hånd med.

Add: Batey + Sniperdad

Vi er på fredag fra kl. 23
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf Allanb » tors 29 okt 2009 13:17

Hey lyder sku godt. Jeg add'er jer lige så. Skriver du lige hvis i ikke kommer på. (er level 29 og går efter alle side missions i første hug)
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Pixelsvin » tors 29 okt 2009 20:26

Batey og sniperdad nu må i få lidt fart på så vi kan spillen 2. playthrough sammen :D
Billede
Pixelsvin
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf SoulDecapitate » tors 29 okt 2009 20:30

er godt nok kun level 13 men add gerne mig hvis i er friske .
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf MadmaNKiP » tirs 03 nov 2009 13:49

Er altid frisk på noget co-op når jeg er hjemme og online! Spiller Mordecai som pt. er level 24 med nogle rigeligt hårdtslående snipers.

PSN ID: MadmaNKiP
MSN: Teh-madman@live.dk

Tilføj mig blot og lad os få lootet noget skidt! ^^
MadmaNKiP
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Indlægaf Bateman » tirs 03 nov 2009 14:14

Yeah, at loote er at leve.

Vi er level 29 nu, men hvis I har brug for lidt hjælp. Så er vi friske!
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf yess » tirs 03 nov 2009 14:28

En af vending maskinerne havde et rare item den anden dag, med +1 rare item find til Hunter.Men som det er når disse sjældne ting dukker op så mangler man lige hundrede tusinde og timeren siger 30 sek. til shop update :(
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf MadmaNKiP » ons 11 nov 2009 09:37

Bateman skrev:Yeah, at loote er at leve.

Vi er level 29 nu, men hvis I har brug for lidt hjælp. Så er vi friske!


Og dog, jeg bruger allermest tid i mit forsøg på at finde en nogenlunde decent SMG da jeg er level 45 med en level (!!) 24 smg der sparker røv, ingen andre har kunnet overgå den indtil videre.

(Og det er med min Mordecai, roflmao anyone ?)

Jeg er stadig frisk på noget Co-Op, men der er ingen der har spurgt efter venskab, kan være jeg må tage sagen i egen hånd i stedet hvis ingen tør udvise initiativ!
MadmaNKiP
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Indlægaf Bateman » ons 11 nov 2009 09:44

Jeg er level 35 og klynger mig også til en SMG jeg har fået for 100 år siden.

Er det den med 56 i damage x 4 ild?

Den lægger alt ned :)
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf Sevuz » ons 11 nov 2009 10:20

Bateman skrev:Jeg er level 35 og klynger mig også til en SMG jeg har fået for 100 år siden.

Er det den med 56 i damage x 4 ild?

Den lægger alt ned :)


Lyder til at du har styr på det :)

Ville sku gerne have en 4 mands hold i gang. men da vi er 3 i forvejen :(

Hvis de laver et Borderlands 2, så har de bare at føje 8 player Co-op i :D
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Cyrak » tors 12 nov 2009 10:20

Overvejer virkelig at købe dette spil, men af hvad jeg lige kan læse mig frem til, så fokuserer spillet primært på at det skal spilles sammen med andre og ikke så meget singleplayer. Er dette en rigtig opfattelse?
Elsker at spille co-op med andre, men det kan nogen gange godt blive svært når man ikke har headset, og samtidig ikke kender nogen i RL som har spillet, hvad er jeres erfaringer om dette?
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Trekamp » tors 12 nov 2009 11:24

Spillet kan sagtens gennenføres singleplayer. Det er ok fornøjeligt, men det skinner klar mest igennem co-op.

Det kan godt lade sig gøre at spille uden headset, men det er klart mest fornøjeligt med. De koster efterhånden ingenting, så stik forbi en Blockbuster og smid 180,- så har du et der virker fint:)

Tror der er masser herinde der er klar på at spille, og der er masser andre online der er klar på at joine hvis du hoster et offentligt spil, så no worries dér.

Du er velkommen til at adde mig, skulle du beslutte dig for at købe det. Har dog spillet nærmest uafbrudt siden det kom, så tager lige en uges slapper:)

Hygge
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Indlægaf Cyrak » tors 12 nov 2009 11:43

Mange tak for rådene Trekamp. :)
Jeg vil lige ligge hovedet i blød og finde ud af om det skal være dette spil, eller MW 2.

btw. er det sådan et spil, som man har lyst til at spille igennem igen og igen istedet for bare en enkelt gang?
Grunden til mig spørgsmål er fordi jeg købte Uncharted 2, og det var EKSTREMT fedt første gang, men synes bare ikke spillet er så meget værd efter man har gennemført det første gang. Så jeg er på udkig efter et spil som måske ikke har en helt så god historie, men istedet for har en bedre "replay værdi".
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster