Forum

I dag er det PES2010 dag!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf spinnersonic » man 26 okt 2009 23:16

er der nogen med på en kamp`? eller 2
psn id: sonicspinna
Billede
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 27 okt 2009 09:07

hvad sker der for Konami , godt nok ved jeg godt licencer er en by i Rusland i pes, men hvor helvede er Bayern munchen i dette spil ? eller generalt alle de fede tyske hold som wolfburg, schalke 04, OSV OSV det er godt nok skuffende.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf hanZen » tirs 27 okt 2009 10:19

Det er første gang i meget lang tid, at jeg har haft denne følelse med et fodboldspil - synes virkelig PES 2010 tager en med tilbage til de 'gode gamle' PES dage :)

Jo mere man spiller det, jo bedre bliver det. Og selvfølgelig er løbe (og andre) animationerne piv ringe, men man glemmer det lidt, når først man er suget ind i kampen. Dog SKAL Konami rette de sindsygt dårlige keepere og den, til tider, laggy online oplevelse (med en patch).

Med hensyn til licenser, så er det da bare at hente den nye optionfile som er tilgængelig på winningelevenblog, så får du de fleste licenser - her tænker jeg på alle engelske, de fleste tyske og rigtige navne mm. Og denne option file er i et meget tidligt stadie, så den bliver meget bedre, med flere og bedre kits mm. Så mangler vi bare de nyeste transfers, lidt flere stadions som forhåbentligt kommer som DLC, så er jeg ganske tilfreds.

Og hvis de så skifter motoren ud i PES 2011 med nye og friske animationer, så har vi igen den store konge tilbage på tronen! :)
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf Bateman » tirs 27 okt 2009 10:47

Ingen tvivl om at PES2010 er det bedste fodboldspil, og når optionfilen er helt på plads, kan det ikke blive bedre.

Er lige gået i gang med Barcelona i Master League, og der er allerede krise med skadede spiller og en alt for smal trup. Jeg køber ikke andre spillere da jeg altid spiller ML med den autentiske trup. Det bliver sgu en lang sæson.

Men synes der er for ringe at de fx har gjort Messi til en Injury C (manden har ikke været skadet i 1,5 år) og at Bojan og Pedro er næsten ubrugelige. Real Madrids trup er derimod sindssyg, Cristina og Kaka kan løbe fra alt og alle. Få nu de Madrid-briller af, Konami!

Onlinedelen har jeg prøvet 3 gange, alle sammen med ekstrem buttonlag, hvilket gjorde det umuligt at få spillet til at hænge sammen. så Hanzen, vi må lige prøve en kamp en af dagene.
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf hanZen » tirs 27 okt 2009 11:05

Helt sikkert :)

Men jeg håber og tror, at de retter online delen med en patch. Er ikke selv gået i gang med ML endnu - men hvis der er problemer med skadede spillere, kan og skal dette naturligvis også rettes.

Der er næsten altid eksempler med spillere som bare er ALT for gode/hurtige osv, men det kan vi heldigvis selv rette til.

Lavede det mest fantastiske mål i går aftes - træner stadig lidt da det er lang tid siden jeg sidst har spillet PES - hvor jeg med Giovinco (og det føles nøjagtig som du styrer ham) laver en vild (- og heldig) kombination, hvor jeg blander en nutmeg med en flipflap, og pludselig er helt fri med målmanden - her stopper jeg brat op og nærmest ligger den op (og over) i hjørnet i en blød bue....fantastisk :)
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf heroes » tirs 27 okt 2009 12:30

hanZen skrev:Det er første gang i meget lang tid, at jeg har haft denne følelse med et fodboldspil - synes virkelig PES 2010 tager en med tilbage til de 'gode gamle' PES dage :)

Jo mere man spiller det, jo bedre bliver det. Og selvfølgelig er løbe (og andre) animationerne piv ringe, men man glemmer det lidt, når først man er suget ind i kampen. Dog SKAL Konami rette de sindsygt dårlige keepere og den, til tider, laggy online oplevelse (med en patch).

Med hensyn til licenser, så er det da bare at hente den nye optionfile som er tilgængelig på winningelevenblog, så får du de fleste licenser - her tænker jeg på alle engelske, de fleste tyske og rigtige navne mm. Og denne option file er i et meget tidligt stadie, så den bliver meget bedre, med flere og bedre kits mm. Så mangler vi bare de nyeste transfers, lidt flere stadions som forhåbentligt kommer som DLC, så er jeg ganske tilfreds.

Og hvis de så skifter motoren ud i PES 2011 med nye og friske animationer, så har vi igen den store konge tilbage på tronen! :)


Hvilken fil siger du man skal hente, hedder den WENB_OPTION_FILE_-_Rainey???

Skal filen pakkes ud eller hvordan virker det.

Virker det også online eller er det kun offline?

Er der tyske hold med?
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf hanZen » tirs 27 okt 2009 13:11

Ja det er den fil, og den kan hentes her:
http://winningelevenblog.com/blog/wenb- ... -launched/

Du skal have følgende struktur på din USB/harddisk:
PS3/SAVEDATA/de udpakkede filer

Herefter smider du USB/harddisk til din PS3, og begynder at kopierer filerne over på din PS3. HUSK at du ikke må erstatte system data og replay - de skulle vist give problemer med trophies etc.

Ved ikke om det virker online - har ikke prøvet endnu. Og ja der er tyske hold med - men som sagt så er denne option file kun omkring 80% færdig, så der mangler lidt. Men de fleste tyske hold er allerede oprettet, og en håndfuld har rigtige kits mm.
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf spinnersonic » tirs 27 okt 2009 13:50

hey folkens

WENB OF virker kun til offline.

konami skulle meget gerne snart udsende en DLC for opdateret hold og navne til online.

Dog lider spillet af online matchups i øjeblikket.

igår f.eks gik jeg ind i ENG lobby hvor der var næsten fyldt.
jeg prøvede med quickmatch 1vs1, 8 forsøg og med alle 8 forsøg tabte jeg forbindelsen til dem i det vi skal til at vælge hold.

ifølge mange forums skyldes dette folks router og internet udbyder , specialt i england. der anbefales at spille online med TRÅDET net og helst nat type 1 eller 2.

derefter ville jeg spille mod min lille bror.
jeg opretter et rum i samme ENG server. han får fejl når han skal join min server og omvendt.

Men istedet tog ind på EU server med få spiller i, og der kunne vi sagtens joine hindandens server.

dvs. altså i en fyldt server har spillet problemer med quickmatch eller join created server.

Håber de retter de her fejl ud.

Ellers når vi spiller mod hinanden ( min bror og jeg ) kører det såååå godt, som det var offline mod ved siden hinanden.

p.s mine indstilling er

TRÅDET NET
25mbit/5mbit
NAT TYPE 1 direkte public ip til konsollen med yousee )


min lille brors net:
nat type 2
25mbit/2
med DMZ på konsol ipen
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 27 okt 2009 17:28

hmn jeg har lige hentet den option fil Og fik lagt Edit data ind. System data filen ville den ikke have noget og gøre med, prøvede også på en anden profil. Alle de engelske hold er nu med licens men jeg kan intet finde med nogle tyske hold ?
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf hanZen » tirs 27 okt 2009 17:45

Du skal ikke oversskrive din system fil - eller din replay fil. Kun Edit edit filen og de andre. De tyske hold er oprettet under en af de sidste ligaer - dem man selv kan ændre på - kan ikke lige huske hvad de hedder.
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 27 okt 2009 17:54

har taget edit filen og der er ingen Tyske hold overhovdet. har været alle steder.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf hanZen » tirs 27 okt 2009 18:42

Hmm det er da underligt - det virker fint her :)

Der er vist Bayern, Wolfsburg og et andet hold, som er helt færdige, og så er de andre hold oprettede, og vil blive færdiggjort i en senere option file.
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf spinnersonic » tirs 27 okt 2009 19:39

er der nogen der med på spil eller 2 ?

psnid: sonicspinna

efter 19:30
Billede
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf kraftonia » tirs 27 okt 2009 21:25

hurtigt spørgsmål: yder pes 10 demoen den fulde version "justice" el. er det fulde spil en "snert" mere gennemarbejdet? snakker jo gameplaymæssigt only
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 27 okt 2009 21:30

kraftonia skrev:hurtigt spørgsmål: yder pes 10 demoen den fulde version "justice" el. er det fulde spil en "snert" mere gennemarbejdet? snakker jo gameplaymæssigt only
Demoen er langt fra den fulde version. Den fulde version er klasser over demoen , og spillet flyder meget mere + temoet har også fået et hak op så det bare passer perfekt.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 167 gæster