Forum

I dag er det PES2010 dag!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf the bifoman » ons 04 nov 2009 23:34

Well... Mig bekendt er dybdeløb udelukkende muligt ved 1-2 pasninger (X+L1) - et af de største irritationsmomenter ved PES serien i mine øjne. Fatter ikke den simple funktion er blevet implementeret.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Juulsgaard » fre 06 nov 2009 11:21

Dybdeløb igangsættes ved at trykke på r2 (mener jeg, tjek manualen for at se hvilken knap det er) Jeg bruger det ikke så meget, synes faktisk at spillerne er rigtigt gode til selv at løbe i dybden også diagonalt - men du skal nok sætte spillerne til "attack-minded" på deres skill-cards, hvis du vil have dem til hele tiden at forsøge offensive løb. Idéen med de skill-cards er jo at de skal erstatte den "gamle" måde, som bifoman nævner, selvom den også fortsat kan bruges. Synes faktisk at PES er meget fremsynet i dette aspekt af spillet.

Det er spillernes individuelle ordrer og evner, som afgør hvor meget og hvordan de løber. Crespo har f.eks. "fox in the box" og Messi har "incisive run" (mener jeg den hedder)
Juulsgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf kraftonia » fre 06 nov 2009 12:31

Til Bifoman & Juulsgaard:

Takker for info, ejer endnu ikke spillet, så manual-tjek var udelukket smil, men mit spørgsmål var minded på om det var et køb værd, for jeg mener den funktion SKAL være der i et fodboldspil, og Jeres svar har afdækket mit spørgsmål ;o) Takker, og så må jeg vist ned og handle PES10

Kraft
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 149 gæster