Forum

Dragon age Journey (Prequel Flash til Dragon age)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dragon age Journey (Prequel Flash til Dragon age)

Indlægaf Stavut » fre 23 okt 2009 01:41

Hey folks :) ville lige dele denne lille Bioware gem med jer. Søgte på Dragon age men plejer at faile til søgninger :P så jeg undskylder hvis andre allerede har postet det før mig.

Enjoy :)

http://www.dragonagejourneys.com/

Gennemfører man de 5 achievements som er i flash spillet overføres der (unlockes) ingame items til det kommende Dragon Age titel (Origins) når det er ude. Der er også andre items som unlockes ved at gennemføre surveys vidst nok, man kan se listen ved at trykke på "achievement" delen på hjemmesiden og når du highlighter et item er der en beskrivelse af hvad man skal for at unlocke den pågældende item.

Spillet er faktisk rigtig godt af et flash game og den første del bragte mig tilbage til første gang jeg spillede baldurs gate. (Mentor, big bad guys anyone?) Skal nok lade være at spoile :) men dem som spillede det oprindelige BG ville se hvad jeg mener lige i starten.

Hygge :)
Stavut
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Ponduus » fre 23 okt 2009 08:31

Uh, spændende! :D Gratis ingame items er altid godt!
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Haugboelle » fre 23 okt 2009 08:38

Må jeg lige prøve, ser frem til det spil som en sindsyg, har også spillet bla MDK, Baldurs Gate serien, Mass Effect og NWN fra Bioware, de laver sku altid gode spil.

Der er desuden en character creator ude til spillet, som (udover at man kan lege med characters) også kan vinde nogle items hvis man uploader characters man har lavet.

http://blog.bioware.com/2009/10/13/char ... l-network/
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Ponduus » fre 23 okt 2009 14:33

Uh, flere items! :D

Jeg glæder mig også som en vanvittig til dette spil. Og hvor ville jeg ønske min computer kunne klare det, for jeg er sgu lidt nervøs for konsol versionen.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Krisp » fre 23 okt 2009 15:04

Har spillet det i en halv times tid og det er sgu meget vanedannende. :). Men tror ikke Dragon Age er noget for mig. Lange dialoger osv. er trættende i længden IMO. :\

Jeg kan vildt godt lide kamp systemet i flash spillet.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Ponduus » fre 23 okt 2009 16:07

Så er det gennemført. Det var sgu underholdende og jeg fik unlocked nogle items :D

Så vidt jeg kunne se så kommer der flere kapitler til dette flashspil - ikke at det gør mig noget :)
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Krisp » fre 23 okt 2009 16:41

Ponduus skrev:Så vidt jeg kunne se så kommer der flere kapitler til dette flashspil - ikke at det gør mig noget :)


Men de øvrige kapitler kommer til at koste penge, hvilket jeg synes er ret lame. :roll:
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Ponduus » fre 23 okt 2009 17:25

Krisp skrev:
Ponduus skrev:Så vidt jeg kunne se så kommer der flere kapitler til dette flashspil - ikke at det gør mig noget :)


Men de øvrige kapitler kommer til at koste penge, hvilket jeg synes er ret lame. :roll:


Det havde jeg ikke lige set. Men det er sgu lame. Det er i hvert fald ikke noget jeg har tænkt mig at betale for.
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 179 gæster