Forum

Næste store PS3 spil (Eksklusivt)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf aaliyahchili » søn 25 okt 2009 14:23

Modnation racers er i stil med LBP,bare med biler...altså lave egne baner m.m ser ok ud...

Jeg glæder mig vildt meget til heavy rain,ser edder mane flot ud :D

Og til gt5 og dead raising 2....
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Rytteren » søn 25 okt 2009 15:47

Excellon skrev:GoW Collection
Ratchet and Clank Future: A Crack In Time
God of War 3
Heavy Rain
GT5

gnazz skrev:Jeg håber den næste hype først kommer igen når heavy rain kommer ud..

FF13 er jo ikke exclusive mere hvilket er total nedtur..


Hvad er der nedtur ved det? det betyder bare at flere folk får muligheden for at spille spillet hvilket kun er godt... Det er jo ik fordi vi får et ringere spil til ps3 bare fordi det også kommer til xbox?


det er ikke helt rigtigt at spillet ikke bliver ringere nu hvor det kommer til xboxen også.
Kazumi Kobayashi har jo selv været ude og sige at spillet er blevet kortere, og grafikken er blevet "ændret". han fik så godtnok også et rap over fingrene for den kommentar. han er dog ikke den eneste der har sagt det Isamu har nemlig også ytret at han ser at spillets kvalitet er dalet efter de skulle havde de to spil til at være ens.

også min favorit. Tetsuya Nomura, manden der står for at skabe det spil jeg glæder mig mest til "only on ps3" nemlid ffxiii versus. han er glad for han ikke skal "ofre" noget for også at lave det til xbox360" . udmelding kom på E3 2008 husker i nok ;)

skal selvfølgelig siges jeg stoler blindt på google oversætteren, internettets journalister og mine venner der studere japansk/kinesisk på århus universitet. (kan da enlig lige takke dem for at ville side og oversætte ffVii:AC inden den kom på engelsk, eller med undertekster. man kan blive træt af at hære ordet "masda" heletiden også hele tidentænke på de snakker om en bil)

links til citater og interviuws kan findes på ffinsiders forum (blandt andet).
og skal da siges at ffxiii stadig bliver fantastisk både på ps3 og xbox360. men at spillet kunne havde være bedre hvis det kun havde været på ps3, eller det kunne i hvertfald havde været længere :). men om ikke dette er endnu et multiplat der er bedre på ps3en, når nu det er sådan det er gået her i 2009 :D
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » søn 25 okt 2009 17:32

Final Fantaasy XIII Versus

3D Dot Game Heroes, zelda til ps3.. med noget underligt, dog en smule old school graifk

Ar tonelico III

Last Rebellion

The Last Guardian

L.A. Noire: som jo stadig står som et ps3 only spil, på både udvikler og udgivers hjemmesider. dog kan man også støde på tvetydige sætninger som Next Generation Consoles.. men pt. only on ps3

Atelier Rorona: Alchemist of Arland:

Fifth Phantom Saga: det jeg så efter e3 i 2005 fik mig hocket. har dog ikke set noget til spillet siden.
udover at sony siger at spillet holdes MEGET hemmeligt pt. (2009)

Quantum: hvis graffiken bliver bedre end det som er set (har de jo lovet at det gør...) så kan dette nemt blive et stort spil ala uncharted og GeoW

Yakuza 3: der kom ikke nogen asiatisk verion med engelske undertekster.. men nu kommer der så en engelsk udgave istedet.

Yakuza 4: giv mig mere :D

Trinity: Souls of Zill O'll: skulle blive et spil i stil med kingdom hearts og ffxiii versus

og så til sidst White Knight Chronicles!

også lige lidt drømme: Valkyrien chronicles 3 til ps3
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf qwarkqwark » søn 25 okt 2009 18:10

Ponduus skrev:Her er et klip fra E3 hvor Modnation Racers blev præsenteret.

http://www.gametrailers.com/video/e3-09 ... tion/50295


Jeg er målløs! WAUW! Det ser fandeme for vildt ud!
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf Giv » søn 25 okt 2009 18:51

Personligt glæder jeg mig virkelig meget til God of War III, Gran Turismo 5, Heavy Rain og The Last Guardian.
Billede
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Indlægaf Haugboelle » søn 25 okt 2009 19:43

Irlpondy > Tak for link, nok ik lige noget for mig dog :)

aaliyahchili > Er Deadrising ik xbox only mere ?

Rytteren > Puha der nogle spil jeg lige skal ha undersøgt der, men mange af dem lyder "asian" og der er min smag tit ikke, men undersøges skal det :)
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Rytteren » søn 25 okt 2009 19:55

Haugboelle skrev:Irlpondy > Tak for link, nok ik lige noget for mig dog :)

aaliyahchili > Er Deadrising ik xbox only mere ?

Rytteren > Puha der nogle spil jeg lige skal ha undersøgt der, men mange af dem lyder "asian" og der er min smag tit ikke, men undersøges skal det :)


nej nudler og ris i karry kan være slemt for maven ;)

men Dead rising 2 er multiplat :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Badfarmer » søn 25 okt 2009 19:59

Jeg glæder mig til

Modnation racers

Battlefield : bad company 2

Call of duty : Modern warfare 2

og til sidst og ikke mindst Mafia 2 når det engang kommer.
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf gnazz » søn 25 okt 2009 20:56

@ Rytteren - studere du også japansk på århus uni? kender du en der hedder Mads?

men w00t Yakuza 3 og 4 gad jeg godt at spille! har spillet et og 2 og det er så fedt xD
har aldrig rigtig spillet nogle MMO spil, men FF14 bliver ihvertfald min første! "only on playstation 3" niiice
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Rytteren » søn 25 okt 2009 21:05

gnazz skrev:@ Rytteren - studere du også japansk på århus uni? kender du en der hedder Mads?

men w00t Yakuza 3 og 4 gad jeg godt at spille! har spillet et og 2 og det er så fedt xD
har aldrig rigtig spillet nogle MMO spil, men FF14 bliver ihvertfald min første! "only on playstation 3" niiice


ff14 kommer så også på pc. men når folk kan kalde mass effect og andre spil for xbox exclusiv, så kan jeg godt følge dig :D

men nej studere ikke japansk, men har en del venner på uni som gør, og det er jo dem der er så flinke og gide at sidde med mig og oversætte mens vi ser japanske film og spiller japanske spil :D. nu er der ikke lige nogle af dem jeg kender som hedder mads.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf KielBaabz » man 26 okt 2009 01:51

jeg hørte lige her den anden dag at Rockstar North er igang med at lave et spil i stil med GTA serien, bare hvor du er agent, altså, nærmest james bond i en open world verden, det ser jeg meget frem til at se mere til :b
Billede
KielBaabz
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf Haugboelle » man 26 okt 2009 10:25

Rytteren skrev:
Haugboelle skrev:Irlpondy > Tak for link, nok ik lige noget for mig dog :)

aaliyahchili > Er Deadrising ik xbox only mere ?

Rytteren > Puha der nogle spil jeg lige skal ha undersøgt der, men mange af dem lyder "asian" og der er min smag tit ikke, men undersøges skal det :)


nej nudler og ris i karry kan være slemt for maven ;)

men Dead rising 2 er multiplat :)


Haha ja det gør det selvfølgelig til multiplatform ;)

Hehe elsker mad fra asien generelt, men lige spillene er jeg ikke altid helt hooked på. Prøver dem altid men der langt imellem dem jeg gider.
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Rytteren » man 26 okt 2009 11:02

Haugboelle skrev:
Rytteren skrev:
Haugboelle skrev:Irlpondy > Tak for link, nok ik lige noget for mig dog :)

aaliyahchili > Er Deadrising ik xbox only mere ?

Rytteren > Puha der nogle spil jeg lige skal ha undersøgt der, men mange af dem lyder "asian" og der er min smag tit ikke, men undersøges skal det :)


nej nudler og ris i karry kan være slemt for maven ;)

men Dead rising 2 er multiplat :)


Haha ja det gør det selvfølgelig til multiplatform ;)

Hehe elsker mad fra asien generelt, men lige spillene er jeg ikke altid helt hooked på. Prøver dem altid men der langt imellem dem jeg gider.


kan godt lide du stadig gider prøve spillene :) har det faktisk på samme måde med FPS. siger mig intet, men skal da lige prøve at se hvad hulen det er folk så godt kan lide ved dem. dog holder jeg mig HELT fra CoD:MW2.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » man 26 okt 2009 11:03

KielBaabz skrev:jeg hørte lige her den anden dag at Rockstar North er igang med at lave et spil i stil med GTA serien, bare hvor du er agent, altså, nærmest james bond i en open world verden, det ser jeg meget frem til at se mere til :b


ja, AGENT, lyder spænende. dog har vi intet set fra spillet endnu.
men tror det bliver fedt
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Ice_Hiboy » man 26 okt 2009 12:55

hmm jeg vil nu være så fræk at sige at man stadig lidt kan kalde FFXIII for et ps3 spil, eftersom at det blir udviklet på ps3en som hovedplatform også portet til xbox

de har selv sagt at de laver det så langt som muligt på en bluray og hvis det betyder at det kommer på 6 skiver til xbox, så er det som det er, det ene spil blir ikke dårligere pga det andet.

BTW har de også lige sagt at det ikke skal installeres og heller ikke har nogle load tider, det lyder pænt fedt :D

jo også glæder jeg mig til en masse spil :D

ikke kun ps3 eftersom jeg også er pc gamer :P (nu ikek hade mig ;) )
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 155 gæster