Forum

Hvilke spil er du igang med nu?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf DeX » lør 09 jan 2010 21:09

ja jeg ved sku godt det er dårlig undskyldning :) men det var samtidig med jeg fik mit Demon souls og lidt senere DJ Hero :) så jeg fik desværre ikke glæden af at gennemføre det !! :) men nu håber jeg på jeg kommer igennem det :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf Capperdude » fre 03 aug 2012 23:50

Saints row the third :)

Har gennemført campaign for længst, men er ved at lege og samle lidt lette trophies :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf Jb » lør 04 aug 2012 01:03

Gammel tråd men ok.

Ps3: mw3 campaign og bf3 campaign samt Multiplayer, rainbow moon trækker dog i mig.
Vita: Ridge racer og motorstorm rc.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf morfar » lør 04 aug 2012 06:10

Gta iv

Fik awp igår, så nu står den på grinding af 3 mil dollars..... Med lidt held i sprøjten kan jeg lave 80k i timen i hangmans noose. Om 40 spilletimer skulle plat være hjemme.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf SMC » lør 04 aug 2012 06:37

Lego Batman 2 - DC Heroes, mega nem platin :)
Billede
SMC
Niveau 3
 
Indlæg: 227


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf Blade dk » lør 04 aug 2012 11:12

Dead space 2
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf Abildtrup » lør 04 aug 2012 11:47

Er kommet igang med Spec Ops: The Line
Fantastisk voldsomt, men super fedt spil. Jeg glæder mig allerede til at komme igang med de sidste 4-5 kapitler jeg mangler.

Super fedt og de bedste anbefalinger herfra...
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf Capperdude » lør 04 aug 2012 17:13

Leger stadig rundt i Saints row the third :D

Prøver at få købt alle properties og samle lette trophies :) overvejer at købe den upgrade der hedder "collectible finder", og gå i gang med at finde dem.. Men ved ikke om jeg gider, da det nok bliver lidt kedeligt.. vil hellere bare overtage byen tror jeg :D

Sjovt nok har jeg svært ved at få taget mig sammen til noget, når først jeg har klaret campaignen i et spil :D
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf GiraffeD » lør 04 aug 2012 17:32

Jeg er godt i gang med Magic 2013, og Dead Space trækker meget i mig. Det gør FFVII også. Det gør Saints Row 2 også....

So many games, so little time...
GiraffeD
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf Schmidty » lør 04 aug 2012 17:56

Har lige gennemført MotorStorm Apocalypse som har underholdt mig en del :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf morfar » lør 04 aug 2012 18:16

schmidt_1000 skrev:Har lige gennemført MotorStorm Apocalypse som har underholdt mig en del :)


Er jeg startet med idag. For at få et afbræk i gta grind....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf morfar » lør 04 aug 2012 18:27

Seirup skrev:
schmidt_1000 skrev:Har lige gennemført MotorStorm Apocalypse som har underholdt mig en del :)


Nu i snakker om Motorstorm A, er jeg så den eneste der har kæmpe problemer med at spille online? Jeg har gennemført historien, og er efterhånden level 20 cirka online, men efter jeg var level 15 cirka, har jeg ikke kunne spille online 2/3 af gangene. Endten kan jeg ikke komme ind på serveren, ellers går spillet simpelthen ikke igang, og alle andre der er i lobbyen går også stille og roligt ud..
Jeg ville have gået efter platinum, men opgav fordi jeg ikke kan få en lang streak i xp betting, og så tager det jo uendeligheder at komme i level 40. Derudover er det selvfølgelig også mega frustrerende ikke at ikke spille 2/3 af tiden.. Mega nedern fordi jeg syntes spillet er virkeligt sjovt, og mener også selv jeg er okay til det.


4 gange betting streak kan du lave med 2 controllere.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf Schmidty » lør 04 aug 2012 18:39

Seirup skrev:
schmidt_1000 skrev:Har lige gennemført MotorStorm Apocalypse som har underholdt mig en del :)


Nu i snakker om Motorstorm A, er jeg så den eneste der har kæmpe problemer med at spille online? Jeg har gennemført historien, og er efterhånden level 20 cirka online, men efter jeg var level 15 cirka, har jeg ikke kunne spille online 2/3 af gangene. Endten kan jeg ikke komme ind på serveren, ellers går spillet simpelthen ikke igang, og alle andre der er i lobbyen går også stille og roligt ud..
Jeg ville have gået efter platinum, men opgav fordi jeg ikke kan få en lang streak i xp betting, og så tager det jo uendeligheder at komme i level 40. Derudover er det selvfølgelig også mega frustrerende ikke at ikke spille 2/3 af tiden.. Mega nedern fordi jeg syntes spillet er virkeligt sjovt, og mener også selv jeg er okay til det.


Kan ikke udtale mig om online, da jeg kun har spillet en enkelt bane. Har også droppet platinum pga. level 40 og cards. :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf Morten Rask » lør 04 aug 2012 18:46

Har for nylig gennemført Silent Hill: Downpour.. Genialt spil! Regner med at tage hul på Silent Hill HD Collection derefter.

På Vitaen bliver der i øjeblikket spillet Foosball 2012.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hvilke spil er du igang med nu?

Indlægaf Laffer » lør 04 aug 2012 18:50

Er godt i gang med Rainbow Moon.

Er 42 timer inde i spillet og der er stadig masser af se til, elsker spillets opbygning, utroligt vanedannende spil.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 183 gæster