Forum

Dragon Age: Origin - personlig udvikling

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dragon Age: Origin - personlig udvikling

Indlægaf gnazz » tors 29 okt 2009 14:33

har overvejet at købe spillet, da jeg savner noget rpg inden FF en gang kommer.. læste noget meget interessant omkring hvordan sex kan ændre karakterenes personlighed, hvilket lyder ret spændende..

der er lidt spoiler med personerne osv
http://bitmob.com/index.php/mobfeed/sex ... -hero.html

hvad synes i om den måde de bruger sex på?
Man hører jo tit at folk er negative over det, men hvis det nu som her bliver "en del" af gameplayet, så er det vel i orden?
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Ponduus » tors 29 okt 2009 15:14

Jeg synes det er fantastisk! Det er præcis sådan noget her, der gør, at Biowares RPGs bliver så dybe og udfordrende. Det handler ikke kun om at sætte point i strength, wisdom eller andet, men om hvordan ens ageren påvirker verden.

Jeg har intet imod at sex bliver brugt på den måde. For det kan jo virke på samme i den virkelige verden.

Lad det så være sagt, så håber jeg da ikke at man pludselig kan dyrke sex i Ratchet and Clank eller Uncharted. Det kommer an på spillet. Se eksemplet med Cod:MW2 og lufthavnsbanen - upassende måske, men havde det været upassende i GTA?
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf gnazz » man 02 nov 2009 02:25

glæder mig til at prøve det, nogen der ved om release datoen holder? Gamestop siger ps3 versionen kommer senere på måneden :S synes ik jeg ka finde andre steder på nettet der peger på at ps3 versionen kommer senere end de andre.. kun i dk det er sådan eller??
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Ponduus » man 02 nov 2009 09:40

Den skulle komme senere på måneden. Eller det vil sige, at der ikke er nogen officiel release for PS3 versionen endnu. Dette skyldes at SCEE skal godkende spillet, men dette er de åbenbart langsomme til :/

SCEA har godkendt det og det er derfor at det får release samtidig som de andre versioner i US.

Epic fail fra Sonys side hvis du spørger mig.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf gnazz » man 02 nov 2009 12:41

Total FAIL nej nej nej!
damn.. de sidder stadig og leger med deres eyepet :P

hvor har du læst det henne? link? :D
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Ponduus » man 02 nov 2009 13:28

Jeg har ikke kunnet finde nogen officiel forklaring fra Bioware, men det er den eneste logiske forklare, da spillet jo er klar i US. De burde få fingeren ud for det er Bioware og EA der må tage skraldet fra fans.

Men her er der en bruger som forklarer lidt: http://social.bioware.com/forum/1/topic/9/index/65309
Han hedder Delerius_Jedi
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf xireuz » man 02 nov 2009 13:39

I følge to the game kommer det d. 19 her i Norden.
http://www.tothegame.com/search.asp?title=dragon+age
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Sevuz » man 02 nov 2009 13:50

Have ellers hørt at de have ændre det til d. 6 (samme som X360 version)

Men på amazon.co.uk og coolshop siger de d. 20 november

Men fatter ikke why sony EU ikke kan få sat det på plads sammen med resten af verden.
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Ponduus » man 02 nov 2009 14:10

Jeg fatter ikke hvorfor Sony har både SCEE og SCEA....
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Excellon » man 02 nov 2009 15:45

Ponduus skrev:Jeg fatter ikke hvorfor Sony har både SCEE og SCEA....


Fordi de har en europæisk og en amerikansk afdeling ligeså vel som de har en japansk afdeling SCEJ... Det er vel ikke anderledes end så mange andre firmaer...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Ponduus » man 02 nov 2009 16:49

Er udemærket klar over betydning af forkortelserne. Men derfor forstår jeg stadig ikke hvorfor de ikke bare laver en international afdeling. Intet firma burde tage denne chance. De mister uden tvivl købere nu. Folk med begge konsoller vil sikkert købe Xbox eller PC versionen i stedet for at vente på en officiel dato.

Spillet er blevet rated, så der er ingen problemer. SCEE er bare sløve i forhold til SCEA.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf heroes » tirs 03 nov 2009 13:23

noget nyt om hvornår spillet udkommer i dk?
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Ponduus » tirs 03 nov 2009 13:35

Den 19. november bliver ved med at komme frem, så det kunne godt tyde på at det bliver der.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf gnazz » tirs 03 nov 2009 15:41

det er trist at det skal udsættes 2 uger ekstra.. har lige bestilt den til pc istedet :) nogen der ved om der er nogen forskel mellem pc version og konsol versionen?
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Ponduus » tirs 03 nov 2009 16:18

Her er et video review fra Gamespot som afsluttende sammenligner de tre versioner.

http://www.gamespot.com/ps3/rpg/dragona ... tch-review

De siger at, PC versionen er at foretrække, derefter PS3 og til sidst Xbox.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 165 gæster