Forum

God of War 3 E3 2009 Demo

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

God of War 3 E3 2009 Demo

Indlægaf Sevuz » lør 31 okt 2009 09:21

For en gang skyld er man selv blandt nogle af de heldig der har fået noget godt med ens email (normalt for man en masse spam møg)

Man har vært heldig at sony har sendt en mail med kode til at downloade God of War 3 demo'en og DAMN.... hvor er den nice :D

Hvis i har været så heldig at få denne kode også så skrive hvad i synes om den :)

Jeg fik mig et par HOLY **** moments 2 gang.

Kan godt være det er længe siden jeg har game God of War spil, men tror mere der er at få det smidt på en 40' tommer HD TV skærm, der få det til at virke extra vildt.

He is back and is once again a Bad Ass MOTHER F***** YEA! :twisted:
Billede
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Anastacio » lør 31 okt 2009 09:31

Alle kan få adgang til demoen, hvis man går ind på NeoGAF. Jeg fik downloadet den igår, selvom jeg hverken har fået email eller forudbestilt noget.

Jeg kom ikke langt i God of War, spillede aldrig fortsættelsen og blev aldrig bidt af Chains of Olympus til PSP. Men alligevel glædede jeg mig til demoen af God of War III, men først sagde det mig ikke noget. Det var på min første spillerunde som ses i min video her, spilles på Samsung 46" LED TV Serie 8 med Surround Sound 5.1.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=18kICsm1kI8[/youtube]

Men så spillede jeg den igennem igen og denne gang uden at forlade demoen når jeg døde. Og det blev straks bedre hen mod midten og slutningen af demoen. Ja, frameraten falder hist og her og animationer samt gameplay har ikke fået sig noget løft på nogle punkter, men det var alligevel fængende med alle de set pieces man kom igennem. Jeg glæder mig.

Billede
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf c-storm » lør 31 okt 2009 10:39

Spillede den tilbage i september, da jeg var til GC09. Det rocks.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf andeo1707 » lør 31 okt 2009 10:47

Anastacio

er du så ikke sød at sende de informationer videre man skal bruge via pm, for jeg har ikke en registreret bruger derinde.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Anastacio » lør 31 okt 2009 11:15

andeo1707 skrev:Anastacio

er du så ikke sød at sende de informationer videre man skal bruge via pm, for jeg har ikke en registreret bruger derinde.

Jeg hader at være en lyseslukker på denne måde, men regler må jeg overholde og den lyder på ikke at dele koden ud, udenfor NeoGAF. Det var der en der gjorde før og når communityet ikke har kontrollen, så ender det desværre også med at kontoens password laves om. =/

Men det kan være en herinde fra kan lave en dummy account og dele af sig, alt mulig held og lykke.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Crueltylizer » lør 31 okt 2009 11:46

Har også fået en kode i min mailbox fra Sony her til morgen! Er ved at downloade :D

Jeg vil så også lige sige at man når man downloader uden at have modtaget kode, skal acceptere nogle regler osv der angår at den ikke må deles osv, og da det er begrænset antal koder der er i omløb så holder Sony formentlig øje med alle brugere der skulle finde på at downloade fra samme kode brugt.

Så man skal nok være noget forsigtig hvis man ikke har modtaget en kode.
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Anastacio » lør 31 okt 2009 11:58

Hvis der er et forum Sony Computer Entertainment overvåger, så er det NeoGAF; selv Santa Monica har givet lyd fra sig. Det rør ikke nogen som helst at der bliver delt koder ud, det gjorde man også med InFamous og Brütal Legend. Lad dog være med at være så paranoid, du hellige engel.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Crueltylizer » lør 31 okt 2009 12:08

Anastacio skrev:Hvis der er et forum Sony Computer Entertainment overvåger, så er det NeoGAF; selv Santa Monica har givet lyd fra sig. Det rør ikke nogen som helst at der bliver delt koder ud, det gjorde man også med InFamous og Brütal Legend. Lad dog være med at være så paranoid, du hellige engel.


Der er kæmpe forskel på Infamous og Brütal Legend og så til GOW3, som jo er Sonys flagskibsspil.

Det har intet med paranoid eller hellig at gøre. Jeg siger bare hvad jeg læser. Det er første gang at jeg er blevet bedt flere gange om at acceptere betingelserne inden jeg downloader en demo, derfor må det jo betyde, at Sony har valgt at sætte mere fokus på dem.

Ingen grund til at opføre sig som et lille barn og sarkastisk kalde folk for hellige engler. Det er ikke børnehaveklassen det her.
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Anastacio » lør 31 okt 2009 12:12

Jeg er bare godt træt af barnlige paranoide sjæle rundt omkring. Blot fordi man har flere betingelser gør ikke, at man har større fokus på dem der downloader og da slet ikke fordi det er et flagskibspil. Der er ingen forskel på God of War III og InFamous, begge er fra Sony Computer Entertainment og derved har de ligeså stor interesse for firmaet. Men lad os være enige om at være uenige endnu engang.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Crueltylizer » lør 31 okt 2009 12:19

Anastacio skrev:Jeg er bare godt træt af barnlige paranoide sjæle rundt omkring. Blot fordi man har flere betingelser gør ikke, at man har større fokus på dem der downloader og da slet ikke fordi det er et flagskibspil. Der er ingen forskel på God of War III og InFamous, begge er fra Sony Computer Entertainment og derved har de ligeså stor interesse for firmaet. Men lad os være enige om at være uenige endnu engang.


Ja det kan godt være at det er Sony der står bag som udgiver af begge, det betyder dog ikke at det er lige meget "værd" for firmaet.

Infamous er ikke en AAA titel (endnu) og derfor har det ikke samme værdi hverken pris eller spilmæssigt til firmaet. Det er netop derfor man vælger at give dem betegnelser. Der er mange, mange millioner kroner imellem de 2 titler.

Og det har intet med paranoid at gøre. Jeg fortæller bare hvad jeg gik igennem for at downloade demoen.

Og jeg ved at Sony tidligere har bannet flere brugere fra PSN fordi de har delt deres konto ud for at få fat på eksklusivt materiale.
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf KongKurs » lør 31 okt 2009 12:38

For at vende lidt tilbage til selve spillet:

Det er da for lækkert :D

Jeg har ingen erfaring med de tidligere GOW spil, men har store forventninger til denne titel, da jeg var uendeligt begejstret for Shadow of The Colossus til PS2 - og selvom jeg savner en smule af friheden fra SOTC og lidt mindre "platform-feel", så virker GOW 3 da som et must-have..

Effekterne og grafikken, ja det taler jo for sig selv. Jeg er glad for at have fået koden, hvadenten det er "eksklusivt" eller ej :D
KongKurs
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf Anastacio » lør 31 okt 2009 12:42

For det første er betegnelsen 'AAA' meget misvisende og subjektiv. For det andet, hvis en titel udviklet af en førstepart udvikler - i dette tilfælde Sucker Punch - ikke er et projekt af prioritet, så ved jeg ikke hvad er. I min bog ved du ikke, hvad du snakker om. Men lad os endelig vende tilbage til God of War III.

Har lige gennemført demoen for tredje gang og denne gang blev jeg kun ramt en enkel gang ved flyvedelen til sidst. De tre forrige spil sagde mig desværre ikke noget, så det overrasker mig lidt, at jo mere jeg spiller demoen her, jo mere bidt bliver jeg.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Giv » lør 31 okt 2009 14:22

Så fik jeg også den email fra Sony :D. Glæder mig til at prøve det. De første to spil var jo ren klasse imo.
Billede
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Indlægaf Sumsar » lør 31 okt 2009 14:37

Fik også en kode på mail i går.....2,6GB demo....det sgu den største demo jeg har hentet endnu.....og Kratos ser jo for voldsom ud på ps3 :D
Sumsar
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf HOK » lør 31 okt 2009 15:51

Super nice har også en demo kode i min mail :)
Billede
HOK
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Ikast


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 158 gæster